واردات خودروهای دست دوم آزاد شد + شرایط خبرآنلاین

همچنین خودرو سمند در بیست سالگی خود، با خط تولید خداحافظی خواهد کرد. همچنین نسخه فیس لیفت پژو ۴۰۵ موسوم به مدل نیز در این سالها به مشتریان عرضه شده که از یک پیشرانه ۱۶ سوپاپ به حجم ۱.۶ لیتر موسوم به (مشترک با پژو ۲۰۶) نیرو میگیرد؛ توان حاصل از پیشرانه برابر ۱۰۵ اسب بخار و گشتاور آن نیز معادل ۱۴۲ نیوتن.متر است که توسط یک گیربکس ۵ سرعته دستی به چرخهای جلو انتقال مییابد. سمند دارای یک موتور ۱.۸ لیتری، چهار سیلندر ۱۴۳ اسبی و ۱۷۶ نیوتن متری است. با توجه به اینکه کولر ماشین تحت فشار کار میکند، بنابراین همواره نیاز است تا در یک سیکل بسته و بدون نشتی کار کند. گیربکس دستی اتوماتیک شده : این نوع گیربکسها با نام یا گیربکس نیمه اتوماتیک و یا گیربکس دستی بدون کلاچ هم شناخته میشوند. یکی از مشکلات متداولی که برخی از دارندگان خودرو با آن روبرو میشوند این است که در ابتدا کولر کار میکند اما پس از مدتی کولر باد گرم میز خدمت مشتریان میزند. یکی از عیبهایی که ممکن است برخی افراد با آن روبرو شوند جریان ضعیف هوای داخل اتاق است. .

هرگونه نشتی و آلایندگی که در این سیکل روی دهد کل سیستم را با مشکل روبرو میکند. علاوه بر این کثیفی کندانسور باعث میشود تا هوا بهخوبی از آن جریان پیدا نکند و بهطور مطلوبی نتواند مبرد را خنک کند و کارکرد سیستم را دچار اشکال کند. پارس سال در ۱۱ ثانیه به شتاب صفر تا صدی میرسد و حداکثر سرعت ان ۱۹۰ کیلومتر بر ساعت است. طراحی پژو پارس از سمند و ۴۰۵ کمی خشنتر، جذاب و جوان پسندتر است. قوسها به اندازهای در طراحی نمای خارجی جلوه میکرد که با ورود نسل ششم () به بازار که فاقد این قوسها بود، نقدهایی مبنی بر میانهروی مجدد مرسدس بنز در طراحی ظاهری برترین محصول این برند وارد شد. مشکل از این قرار است که وقتی دست خود را بر روی دریچه ورودی هوا نگه میدارید خنکی خوبی احساس میکنید ولی جریان هوا به خوبی وارد اتاق خودرو نمیشود.

وقتی انتخابهای شما محدود باشد، پیدا کردن خودروی متناسب با نیازهایتان تقریبا غیرممکن به نظر میرسد. هنگامی که کولر ماشین را روشن میکنید بوی بدی به مشام میرسد. از طرفی دیگر با توجه به اینکه عدم کارکرد درست خشککن باعث افزایش رطوبت و آلودگی در سیستم کولر میشود که این موضوع باعث گرفتگی در قسمتهای مختلف میشود و در نهایت باعث سرمایش کم کولر ماشین میشود. نشتی در سیستم علاوه بر اینکه باعث میشود در نهایت کولر خنک نکند، به کمپرسور کولر نیز فشار وارد میکند و باعث داغ شدن و آسیب دیدن آن میشود. فرض کنید با دنده 4 در حال حرکت در خیابان هستید و دور موتور خودرو روی 3 هزار دور بر دقیقه قرار دارد و میخواهید سرعت خودرو را کم کنید در این شرایط نیاز به تعویض دنده به دنده 3 خواهید داشت. پژو ۲۰۶ از سال ۱۹۹۸ در لیست تولیدات شرکت فرانسوی پژو قرار گرفت و با فروش فوقالعاده، خودروساز فرانسوی را از ورشکستگی نجات داد. سمندکار در سال ۱۳۸۲ وارد بازار شد و در ابتدا در ناوگان حمل و نقل عمومی (تاکسیرانی)، مورد استفاده قرار گرفت.

ترمز خودرو سمند پلاس در واقع، نسخه ارتقا یافته سمند معمولی بود و دومین سمندی بود که پسوند پلاس گرفت. به همین دلیل، در بین برخی رانندگان به جعبه تصادف معروف شده بود! برخی از عیوب متداول در سیستم تهویه مطبوع اتومبیل وجود دارند که در ادامه این مطلب از مجله فرادرس آنها را شرح میدهیم. این مشکل به دلیل وجود رطوبت داخل اتاق اتفاق میافتد و ممکن است باعث شود برخی از افراد به این مسأله حساسیت داشته باشند و مشکلات آلرژیک برای آنها ایجاد کند. متداولترین گیربکسهای خودکار در صنعت خودروسازی هستند و از چرخ دندههای خورشیدی سیارهای برای انتقال قدرت استفاده میکنند. از این مدل غالبا در قطارها استفاده میکنند. این کراساوور کامپکت از سال ۹۶ زیر پای مشتریان ایرانی قرار گرفته و هر چند شبیه به مدل S7 است اما طراحی جدیدتری اگر ترمز اتومبیل نگرفت بهترین اقدام چیست؟ دارد. کندانسور در قسمت جلوی اتومبیل قرار میگیرد و در مسیر جریان هوا است. اما با توجه به مکانی که کندانسور در آن تعبیه شده است ممکن است در تصادفات و ضربات وارده، آسیب ببیند و باعث نشتی در سیستم شود. خرابی کندانسور از دیگر دلایلی است که باعث میشود کولر ماشین باد گرم بزند.