هاست اشتراکی چیست و چه تفاوتی با سرور اختصاصی دارد؟

اما اگر قصد استفاده از وردپرس را دارید با توجه به اینکه نصب و تنظیم وردپرس کار ساده ای هست پیشنهاد ما استفاده از روش دوم و سوم هست. قبل از هر چیز توجه کنید که اگر نسخهی ۳۲ بیتی ویندوز ۱۰ را نصب کرده باشید، قابلیت استفاده از لینوکس وجود ندارد. به عبارت دیگر ویندوز ۱۰ دارای زیرسیستمی برای لینوکس است که اجرای دستورات را ساده میکند. در ویندوز ۱۰ قابلیتی به اسم وجود دارد که با فعال کردن آن میتوانید از ترمینال لینوکس و دستورات مستقیماً در محیط ویندوز استفاده کنید. این روش کمی پیچیدهتر است و نیاز به آموزش مجزایی دارد که در این مقاله نمیتوان با جزئیات کامل به آنها اشاره کرد. شنیده باشید، ممکن است متوجه شده باشید که کاربران اغلب از آن به عنوان بهترین جایگزین ویندوز، یا توزیع ایدهآل لینوکس برای بازی یاد میکنند. 4- استانداردهای باز باعث میشوند که نرمافزارها باگ کمتری داشته باشند، زیرا تیمی از توسعهدهندگان روی نرمافزار کار میکنند که گاهی دارای پیشزمینههای بسیار متنوعی هستند. صفر تا صد مراحل ایجاد Addon Domain با هاست پلسک ​.

سیستم عامل لینوکس میتوانید لینوکس را روی پارتیشن دیگری نصب کرده و از قابلیت بوت دوگانه استفاده کنید. با این تفاوت که افراد دیگری نمیتوانند از طریق اینترنت به سایت شما متصل شوند. اگر از تعریف و تمجیدها و ذکر آزادی و مزایای پرشمار سیستمعامل لینوکس برای افراد مختلف بگذریم، نمیتوانیم این واقعیت را نادیده بگیریم که این سیستمعامل، برای کاربران جدید و تازهکار، پیچیدگیهای زیادی دارد و بسیاری از اوقات، همین پیچیدگیها باعث صرف نظر کردن این کاربران از استفاده از مزایای لینوکس میشود. آموزش کرک به دانش اولیه مدیریت سرور نیاز دارد. پروکسی لایه سوکتهای امن () امکان رمزگشایی را بین کلاینت و سرور فراهم میکند. سرور چگونه کار میکند؟ معمولاً یک ارائهدهنده صدها سرور مختلف را ارائه میدهد (اغلب چندین سرور در کشورهای مختلف دارند)، بنابراین تلاش برای اتصال مجدد ممکن است چیزی باشد که برای دور زدن بلوک نیاز دارید. با فعال شدن این تیک، سایت شما توسط موتورهای جستجو ایندکس نخواهد شد، بنابراین در نتایج جستجوی گوگل و سایر موتورهای جستجوگر به نمایش در نخواهد آمد.

با استفاده از دستور در لینوکس، تقویمی خوشنما در ترمینال نمایش داده میشود. حالا باید آیکون نرم افزار به رنگ سبز در قسمت نوار پایین ویندوز به نمایش دربیاید. این زیرسیستمی به صورت پیشفرض در ویندوز موجود است اما فعال نیست چرا که اغلب کاربران از آن استفاده نمیکنند. در این صورت میبایست لینوکس را به صورت کامل نصب و استفاده کنید. بسیاری از برنامهنویسها با تهیه ، از آن بهعنوان فضایی برای تست کردن کدهایشان استفاده میکنند. برخی کاربران ویندوز از لینوکس و به خصوص ترمینال لینوکس به وفور استفاده میکنند. اگر به دنبال این هستید سایتی داشته باشید که سریعتر باشد، امن تر باشد، پنل مدیریت ساده تر و منعطف تری داشته باشید پیشنهاد ما استفاده از سایت ساز وبزی است. سریعتر و قابل اعتمادتر از یک سرور میزبانی مشترک است. کاربران این سایتها معمولا از طریق کنترل پنلی که شرکت میزبانی در اختیار آنها قرار می دهد به سایت خود دسترسی دارند ولی دسترسی به فایلهای اصلی و تنظیمات سرور () به آنها داده نمی شود.

می توانند به صورت جداگانه یا به صورت مجموعه نصب شوند. حالا باید در این قسمت از آموزش نصب وردپرس به صورت دستی اطلاعات مربوط به دیتابیس خود را وارد کنید. از این مرحله به بعد همه چیز دقیقاً مشابه نصب وردپرس به صورت دستی است. به این ترتیب شما به یک سایت وردپرسی تقریباً کامل با امکاناتی مشابه با سایت آنلاین دسترسی خواهید داشت. در این قسمت از آموزش نصب وردپرس باید عنوان و اطلاعات ضروری مربوط به سایت خود را وارد کنید. در قسمت از به عنوان نام کاربری استفاده کنید و جای رمز عبور را خالی بگذارید. اگر مشکلی پیش نیامده باشد تا این قسمت از آموزش نصب وردپرس در لوکال هاست، سرور مجازی شما آماده شده است. مرحله سوم: نصب وردپرس روی سرور مجازی ساخته شده. ۸ – در آخرین مرحله با واردکردن نام، نامکاربری و رمزعبور بر روی کلیک کنید تا نصب اوبونتو انجام شود. دقت کنید که نام دیتابیس، نام کاربری دیتابیس و رمز عبور خود را به درستی وارد کنید و در نهایت روی کلیک نمایید. ᠎​&;​!