هزینه های کاربر برای مراقبت های اولیه NHS در انگلستان: پاسخ به Hendrik Beerstecher


ویراستار عزیز،

از Hendrik Beerstecher برای پاسخ او به مقاله من تشکر می کنم.[1] او استدلال می‌کند که چون شیوه‌های عمومی عمدتاً از طریق سرانه پرداخت می‌شوند، در سیستم فعلی هیچ انگیزه‌ای برای بهبود دسترسی به مراقبت وجود ندارد. نظر خود من این است که Beerstecher حرفه ای بودن پزشکان در انگلستان و تمایل آنها را برای ارائه خدمات با کیفیت خوب برای بیماران خود دست کم می گیرد. علاوه بر این، مشوق‌هایی برای ارائه مراقبت‌های بیشتر می‌تواند از طریق روش‌های دیگری مانند استفاده بیشتر از بودجه مبتنی بر فعالیت برای شیوه‌های عمومی به جای آوردن هزینه‌های کاربر انجام شود.

Beerstecher همچنین استدلال می کند که معرفی هزینه های کاربر NHS می تواند با نیاز به راه اندازی یک سیستم پرداخت پیچیده انجام شود. با این حال، او هیچ تخمینی از هزینه استقرار و اجرای چنین سیستم پرداختی ارائه نمی دهد. و همچنین در مورد نحوه مدیریت افرادی که پرداخت نمی کنند. Beerstecher بیان می کند که بسیاری از بیماران در صورت دسترسی به مراقبت های بهداشتی به موقع، مایل به پرداخت هزینه هستند. در این مورد من با او موافق هستم همانطور که با افزایش استفاده از ارائه دهندگان مراقبت های اولیه خصوصی در سال های اخیر نشان داده شده است. با این حال، افرادی که درآمد پایینی دارند، برای پرداخت هزینه های ارائه دهندگان خصوصی، به ویژه در محیط اقتصادی بسیار چالش برانگیز کنونی، با مشکل مواجه خواهند شد.

معرفی هزینه‌های کاربر در NHS گامی اساسی است و دولت‌های آینده نمی‌خواهند آن را اجرا کنند. اما اگر اینطور باشد، ما به سیاستمدارانی نیاز داریم که راه حل های عملی برای رسیدگی به چالش های بسیاری که در حال حاضر سیستم بهداشت و مراقبت در انگلستان با آن مواجه است، ارائه دهند.[2]

منابع
1. Majeed A. بیایید به استدلال های موافق و مخالف هزینه های کاربر برای مراقبت های اولیه NHS در انگلستان BMJ 2023 نگاه کنیم. 380 :p303 doi:10.1136/bmj.p303
2. رضی ام اس، مجید ع. عمل عمومی در انگلستان: بحران کنونی، فرصت ها و چالش ها. J Ambul Care Manage. 2022 آوریل-ژوئن 01؛ 45 (2): 135-139. doi: 10.1097/JAC.0000000000000410.