نکاتی برای به اشتراک گذاری اخبار خود در این فصل تعطیلات


همه چیز در پایان سال شروع به فروپاشی می کند. شاید زمان ایده آلی برای به اشتراک گذاشتن اخبار سازمانتان به نظر نرسد، اما ما در دنیایی با چرخه اخبار 24 ساعته زندگی می کنیم. این بدان معناست که همیشه خبرنگارانی هستند که به دنبال داستان های جدید هستند و همیشه اطلاعیه هایی برای به اشتراک گذاشتن وجود دارد.

بیایید انواع مختلف بیانیه‌های مطبوعاتی را برای به اشتراک گذاشتن در این زمان از سال، به‌علاوه بهترین شیوه‌ها برای انتشارات شما، زمان به اشتراک گذاشتن مطالب خود و موارد دیگر بررسی کنیم.

به بیانیه مطبوعاتی خود تغییری در تعطیلات بدهید. کلمات کلیدی با موضوع تعطیلات را در عنوان خود بگنجانید و تصاویر جشن را اضافه کنید.

Thumbtack لیستی از جشن ترین شهرهای ایالات متحده را به اشتراک گذاشت، در حالی که برنامه آنها را نیز برجسته کرد، که می تواند برای مدیریت پروژه های خانه از جمله استخدام افراد حرفه ای برای نصب چراغ های تعطیلات استفاده شود.

پنیر خامه‌ای فیلادلفیا با بهینه‌سازی در فصل تعطیلات، کیت خود را برای ایجاد هدیه این فصل، یک کیف دستی طراح – ساخته شده از چیزکیک، اعلام کرد!

شرکت Anchor Brewing Ale سالانه کریسمس خود را اعلام کرد که در این زمان از سال منحصر به فرد است و یک ایده عالی برای هدیه برای نوشیدنی‌های آبجو است.

فیلادلفیا و جی سی پنی

شهروندی شرکتی خوب را برجسته کنید. این زمان از سال برای سپاسگزاری و گسترش شادی است. کمک های خیریه، تلاش های جمع آوری کمک های مالی یا کمک های مالی خود را برجسته کنید.

بانک وام مسکن فدرال دالاس و بانک کادنس به اشتراک گذاشتند که اخیراً کمک مالی 6000 دلاری برای کریسمس در آوریل اعطا کردند، یک سازمان اجتماعی مستقر در می سی سی پی که خانه های سالمندان و معلولان را تعمیر می کند.

Chocolatier Purdys کانادایی اطلاعاتی را در مورد کمپین Dear Santa به اشتراک گذاشت، ابتکاری که کمک مالی به بنیادهای بیمارستانی کودکان می کند. دوستداران شکلات می توانند سانتا بار عزیز را به صورت پشتیبانی خریداری کنند.

خرده فروش JCPenney حمایت خود را از Feeding America در طول فصل تعطیلات 2022 اعلام کرد و متعهد شد که در طول سه سال آینده 500,000 دلار جمع آوری کند.

رویدادهای تعطیلات را تبلیغ کنید. در مورد رویدادهایی که در این فصل تعطیلات میزبانی می کنید، اطلاع رسانی کنید.

گریسلند الویس پریسلی فصل تعطیلات را با یک تعطیلات آخر هفته آغاز کرد و چندین رویداد در ماه نوامبر و دسامبر برای خانواده ها و طرفداران موسیقی خواهد داشت.

میسی همچنین چندین رویداد را در سراسر ایالات متحده اعلام کرد، از جمله بازگشت بابا نوئل، یک نمایش نور و نمایش های مشهور در پنجره تعطیلات.

میسی و ویندهام

تبلیغات یا معاملات ویژه را اعلام کنید. به اشتراک گذاشتن پیشنهادها یا تخفیف های ویژه لازم نیست به تبلیغات، بازاریابی ایمیلی یا رسانه های اجتماعی محدود شود. دسترسی به مصرف کنندگان و انتشار این خبر با یک بیانیه مطبوعاتی.

Wayfair اطلاعات مربوط به تخفیف‌های موجود در روزهای خاص، از جمله جمعه سیاه و دوشنبه سایبری را به اشتراک گذاشت. نینتندو چندین پیشنهاد جمعه سیاه را برجسته کرد و Wyndham Destinations پیشنهادات مختلفی را برای استراحتگاه های خود در سراسر جهان اعلام کرد و به مسافران کمک کرد در طول تعطیلات مقداری پول پس انداز کنند.

خلاصه پایان سال را برای سازمان خود به اشتراک بگذارید یا تصمیمات خود را برای سال 2023 به اشتراک بگذارید. یک نمای کلی از دستاوردهای خود در سال گذشته ارائه دهید و هر نقطه عطفی را جشن بگیرید. آنچه را که سازمان شما تصمیم دارد در سال جدید انجام دهد را به اشتراک بگذارید. تمرکز خود را بر روی خوانندگان خود نگه دارید – بهترین نسخه ها بر تاثیری که شما و محصولات یا خدماتتان بر مخاطبانتان می گذارید تمرکز دارند – اما جشن گرفتن سالی که داشته اید اشکالی ندارد.

خلیج

راهنماهای هدیه ایجاد کنید مردم اغلب درگیر این هستند که در تعطیلات چه چیزی به خانواده و دوستان خود بدهند. یک راهنمای هدیه ایجاد کنید که هم کسب و کار شما را تبلیغ می کند و هم ابزار مفیدی برای خریداران در این فصل تعطیلات است.

The Bay، یک بازار تجارت الکترونیک با نزدیک به 900 فروشنده از جمله صنعتگران محلی، توصیه های خود را برای همه افراد در لیست خرید شما به اشتراک گذاشته است.

همچنین اشکالی ندارد که کمی سرگرم شوید. Pottery Barn از راه اندازی مجموعه ۱۳ تکه National Lampoon با تم تعطیلات کریسمس، شامل دکور، ملافه، هدایا و غیره خبر داد. و Manscaped با پیت دیویدسون در یک کمپین تعطیلات جدید که مجموعه هدیه این شرکت را تبلیغ می کند، شریک شد. ما به شما اجازه می دهیم خودتان نگاهی بیندازید!

انبار سفال و Mancscaped

چند یادآوری

در اینجا برخی از بهترین روش‌ها وجود دارد که باید هنگام نوشتن نسخه‌ی خود و شروع ارائه به خاطر داشته باشید.

  • قانع کننده بنویس عنوان بین 2 تا 22 کلمه
  • اخبار خود را با چند رسانه ای. شامل تصاویری که خبرنگاران می توانند در داستان های خود استفاده کنند. تصاویر برای توضیح مفاهیم، ​​نمایش خدماتی که ممکن است توضیح آنها در متن دشوار باشد عالی است و می تواند داده ها را از نظر بصری جذاب تر کند. یادت نره کپشن بنویسی!
  • گنجاندن عناصر قالب بندی مانند متن های پررنگ یا لیست های گلوله ای برای بهبود خوانایی اخبار خود و درگیر نگه داشتن خوانندگان.
  • عبارتند از هایپرلینک ها به صفحه فرود سایت یا کمپین شما.
  • متفکرانه یک نقل قول اضافه کنید یا دو. توصیه های متخصص آن ویلی را بگیرید: نقل قول های خود را 1 تا 2 جمله نگه دارید، تأثیر اخبار خود را بر مخاطبان خود با جزئیات بیان کنید و خلاق باشید.

وقتی صحبت از آن می شود ارائه به رسانه هابه گفته Muck Rack،

  • 91 درصد از روزنامه‌نگاران مطالب زیر 200 کلمه را ترجیح می‌دهند
  • 68 درصد از روزنامه‌نگاران ترجیح می‌دهند در روزهای دوشنبه بین ساعت 5 صبح تا 12 بعد از ظهر به وقت شرقی زمین بازی دریافت کنند.
  • 86 درصد از روزنامه‌نگاران با یک ایمیل بعدی در عرض یک هفته پس از پیام اولیه مشکلی ندارند

ما همچنین توصیه می کنیم که در مورد افرادی که قصد دارید تحقیق کنید. اگر اخبار شما با علاقه خبرنگار – و علاقه ضربان آنها مطابقت داشته باشد، موفقیت بهتری خواهید داشت.

در حین ارسال پیام خود، مطمئن شوید که نام گزارشگر را به درستی نوشته اید، در حال شخصی سازی طرح خود (و نه ارسال انبوه) هستید و اطلاعات تماس خود را برای پیگیری آسان درج کرده اید.

از رسانه های اجتماعی استفاده کنید

در نهایت، فراموش نکنید که اخبار خود را در کانال های رسانه های اجتماعی خود تقویت کنید. بیانیه های مطبوعاتی به اشتراک گذاشته شده توسط
سیم تجاری:

  • یک نقل قول کششی (یا نقل قول) که می تواند به راحتی توسط بینندگان توییت شود و اخبار خود را با دنبال کنندگان خود به اشتراک بگذارد، ارائه دهید.
  • فید توییتر شرکتی شما را نمایش می دهد.
  • پیوندهای مستقیم به پلتفرم های رسانه های اجتماعی فعال شما و همچنین هشتگ های مرتبط را ارائه می دهد.

با نزدیک شدن به پایان سال 2022، داستان های خود را به اشتراک بگذارید، دستاوردهای خود را جشن بگیرید و اهداف خود را برای یک سال جدید تعیین کنید.

بیشتر بدانید

نحوه ایجاد و توزیع یک بیانیه مطبوعاتی را در 5 مرحله با Business Wire ببینید.

این 9 نکته را برای دریافت درست بیانیه مطبوعاتی خود در اولین بار در نظر بگیرید و مراقب این اشتباهات رایج اتاق خبر ما باشید.

شروع به تحقیق در مورد کلمات کلیدی کنید و این عبارات را به نسخه خود اضافه کنید تا دید بهتری داشته باشید.


آخرین نکات PR، IR، بازاریابی و رسانه را در وبلاگ Business Wire دریافت کنید. امروز مشترک شوید!