زنان سیاه‌پوست و روستایی جنوب در خطر جدی بارداری از دست دادن کمک‌های بهداشتی برای مادران


با افزایش سرسام آور مرگ و میر مادران در ایالات متحده، یک برنامه فدرال ایجاد شده برای بهبود مراقبت های زایمان روستایی، مادران سیاه پوست را که در بالاترین خطر عوارض و مرگ ناشی از بارداری قرار دارند، دور زده است.

ابتکار کمک مالی، که توسط اداره منابع و خدمات بهداشتی و درمانی اداره می شود، چهار سال پیش شروع به کار کرد و تاکنون نزدیک به 32 میلیون دلار بودجه برای ارائه دسترسی و مراقبت برای هزاران مادر و نوزاد در سراسر کشور – به عنوان مثال، زنان اسپانیایی تبار در سراسر کشور اختصاص داده است. ریو گرانده یا مادران بومی در مینه سوتا.

KFF Health News دریافت که هیچ یک از سایت‌هایی که توسط آژانس تامین مالی می‌شوند به مادران در جنوب شرقی خدمات نمی‌دهند، جایی که اداره سرشماری ایالات متحده بیشترین تمرکز جوامع روستایی عمدتاً سیاه‌پوست را نشان می‌دهد. این حذف علیرغم اعلامیه کاخ سفید مبنی بر اولویت قرار دادن سلامت مادران سیاهپوست وجود دارد و آماری که نشان می دهد میزان مرگ و میر مادران در آمریکا در سال های اخیر به شدت افزایش یافته است. زنان سیاهپوست غیر اسپانیایی – صرف نظر از درآمد یا سطح تحصیلات – تقریباً سه برابر بیشتر از زنان سفیدپوست غیر اسپانیایی تلف می‌شوند.

جمیلا تیلور، مدیر اجرایی انجمن ملی WIC، یک گروه حمایتی غیرانتفاعی برای برنامه تغذیه مکمل ویژه فدرال برای زنان، نوزادان و کودکان، گفت: «مسئولیت پاسخگویی به بحران به گونه‌ای است که عمدی‌تر باشد».

“چرا HRSA به‌ویژه با این برنامه مادران روستایی پیشرفت نمی‌کند؟” تیلور گفت. بر اساس تجزیه و تحلیل داده‌های فدرال در سال 2021، زنان سیاه‌پوست ساکن در مناطق روستایی نیز در مقایسه با زنان سفیدپوست ساکن در مناطق روستایی احتمال مرگ و یا عوارض شدیدتری را در حین زایمان تجربه می‌کنند.

کارشناسان می‌گویند که شکست برنامه استراتژی‌های مدیریت زنان و زایمان روستایی HRSA یا RMOMS در دستیابی به جوامع عمدتاً سیاه‌پوست در مناطق روستایی جنوب، نابرابری ساختاری و سرمایه‌گذاری ناکافی را در منطقه‌ای که منابع مراقبت‌های بهداشتی کمیاب و رو به وخامت است، آشکار می‌کند.

بسته شدن مداوم بیمارستان‌ها در منطقه و کمبود گسترده کادر پزشکی، توانایی آژانس‌های دارای کمبود نقدینگی و ارائه‌دهندگان خدمات مراقبتی را برای ارائه خدمات بیشتر از ضروری، مختل کرده است. Peiyin Hung، معاون مرکز تحقیقات بهداشت روستایی و اقلیت ها در دانشگاه کارولینای جنوبی، گفت که بسیاری از آنها “منابع کافی” برای درخواست کمک های مالی را ندارند. هانگ همچنین یکی از اعضای گروه مشاوره حقوقی سلامت برای برنامه کمک هزینه مادر است.

او گفت: «RMOMS واقعاً به معنای سرمایه‌گذاری در کم‌توان‌ترین و محروم‌ترین جوامع است. “

هانگ گفت که او ترجیح می دهد جوایز را بر اساس نیاز و نه صرفاً بر اساس کیفیت یک برنامه استوار کند.

جایی که کمک می رود

برنامه روستایی در سال 2019 راه اندازی شد و 10 کمک هزینه سلامت مادران را در سراسر کشور برای تقویت بهداشت از راه دور و ایجاد شبکه بین بیمارستان ها و کلینیک ها اعطا کرده است. آژانس گزارش داد، علیرغم اختلال در مراقبت‌ها به دلیل همه‌گیری کووید-19، اولین برندگان کمک هزینه به بیش از 5000 زن کمک کردند تا تحت درمان پزشکی قرار گیرند و کاهش زایمان زودرس را در سال دوم اجرا ثبت کردند.

هنگامی که اخبار سلامت KFF برای اولین بار از تام موریس، معاون مدیر سیاست های بهداشت روستایی در HRSA، در مورد کمبود کمک های مالی در مناطق روستایی جنوب پرسید، او گفت که آژانس یک “فرآیند بازنگری عینی” دارد و به طور منظم برنامه را بررسی می کند تا مطمئن شود که به مردم می رسد. که بیشتر به آن نیاز دارند

موریس گفت: «نرخ روستایی مرگ و میر مادران برای آمریکایی های آفریقایی تبار یک نگرانی واقعی است.

تا کنون، کمک هزینه های مادر به ارائه دهندگان مراقبت های بهداشتی در آرکانزاس، مین، مینه سوتا، نیومکزیکو، داکوتای جنوبی، تگزاس، یوتا، و ویرجینیای غربی، و همچنین دو جایزه در میسوری داده شده است.

در میان برندگان اولیه سال 2019، تگزاس گزارش می دهد که 91٪ از افرادی که به آنها خدمات ارائه می کند اسپانیایی تبار بودند. نیومکزیکو گزارش داد که 59٪ از دریافت کنندگان اسپانیایی تبار بودند. و پروژه میسوری، که در بخش جنوب شرقی ایالت معروف به Bootheel بود، گفت که 22 درصد از ذینفعان بیماران سیاه پوست بودند. در همه موارد، اکثریت ثبت نام‌کنندگان Medicaid بودند. هیچ اطلاعاتی برای سایر دریافت کنندگان کمک مالی در دسترس نبود. (مردم اسپانیایی می توانند از هر نژاد یا ترکیبی از نژادها باشند.)

ایالت ها در سراسر مناطق روستایی جنوب شرقی پوشش Medicaid را به تعداد بیشتری از ساکنان کم درآمد گسترش نداده اند، که اغلب به این معنی است که سهم کمتری از بیماران دارای پوشش بهداشتی هستند.

جایی که بیشتر به کمک نیاز است

تیلور از انجمن WIC گفت: فقدان گسترش Medicaid در منطقه “دلیل بیشتری است که بودجه باید به این مناطق اختصاص یابد.” او گفت که شکست این برنامه در دستیابی به جنوب شرقی ایالات متحده “بسیار عجیب” به نظر می رسد.

تیلور می‌گوید: «جنوب – اگر بخواهیم کاملاً صادق باشیم – کانون بیماری‌های مزمن و چالش‌های بهداشتی، به‌ویژه برای رنگین پوستان است.

تیلور، که قبلاً در زمان حضور در بنیاد قرن روی برنامه‌های مشابهی با سازمان‌های مبتنی بر جامعه کار می‌کرد، گفت که درخواست‌های کمک هزینه اغلب طولانی و خسته‌کننده هستند و به جمع‌آوری داده‌های شدید نیاز دارند و به «چالش‌ها و موانع واقعی در روند درخواست برای کمک‌های مالی در مقام اول.»

نماینده رابین کلی (D-Ill.)، که ناحیه او مناطق روستایی و شهری را در بر می گیرد، گفت که تجربه او این است که “بعضی از نیازمندترین مکان ها به دلیل نداشتن پرسنل برای کمک هزینه ها درخواست نمی دهند.”

کلی که در سال 2018 قانونی را برای تمدید مراقبت های پس از زایمان پس از شنیدن صحبت های یکی از مؤسسان ایجاد کرد، گفت: «نیاز به گسترش ویژه وجود دارد. ما باید گام های اضافی را برداریم که به معنای نجات جان زنان است.»

چندین برنده فعلی کمک مالی گفتند که آژانس فدرال کمک های فنی گسترده ای ارائه می دهد و به سؤالات و نگرانی ها پاسخ می دهد – اما آنها همچنین توضیح دادند که دریافت کمک های مالی چقدر دشوار بود، که برای برندگان سال گذشته 1 میلیون دلار یا کمتر بود.

جانا نایناس، متخصص زنان و زایمان که درخواست کمک هزینه مادری را برای مرکز پزشکی سنفورد بمیدجی در مینه‌سوتا نوشته است، گفت: «این یک کمک هزینه ترسناک است که برای آن درخواست کنید.

او گفت: «نمی‌خواهم اعتراف کنم که چقدر از زمان شخصی‌ام را به این کمک هزینه اختصاص دادم و آن را نوشتم. سنفورد در سال 2021 برنده این کمک هزینه شد.

برخلاف متقاضیان سازمان‌های بهداشتی کوچک‌تر، نایناس توانست از تیم کمک مالی داخلی در Sanford Health که یک سیستم منطقه‌ای شامل یک طرح بهداشتی و همچنین بیمارستان‌ها، کلینیک‌ها و سایر امکانات را در داکوتاس، آیووا اجرا می‌کند، کمک بخواهد. ، و مینه سوتا.

نایناس گفت که چهار بیمارستان در منطقه دورافتاده شمال مینه‌سوتا، جایی که Bemidji در آن قرار دارد، واحدهای زایمان و زایمان خود را در سال‌های اخیر تعطیل کرده‌اند و ساکنان – از جمله تعداد قابل‌توجهی از زنان بومی – را مجبور کرده‌اند تا 60 مایل یا بیشتر را برای مراقبت از یک طرف رانندگی کنند.

نایناس گفت که برآورده کردن یک درخواست برای ایجاد شبکه ای که شامل کلینیک های بهداشتی خاص به عنوان شرکای این کمک مالی است، “بزرگترین چالش” بود و افزود: “وقتی به نقشه نگاه می کنید، پیدا کردن آنها بسیار دشوار است.”

سعی کن، دوباره امتحان کن

کیمبرلی مک‌کی، متخصص زنان و زایمان و مدیر برنامه کمک هزینه داکوتای جنوبی، گفت که در داکوتای جنوبی، درخواست Avera Health به مدت دو سال متوقف شد، زیرا معیارهای کمک مالی به آژانس‌های ایالتی Medicaid می‌بایست به عنوان شرکای شبکه امضا کنند. Avera Health شامل آیووا، مینه سوتا، نبراسکا، داکوتای شمالی و داکوتای جنوبی است.

مک کی گفت تا دور سوم و پس از اینکه «آب و هوا در اطراف سلامت مادر تغییر کرد»، زمانی که آژانس ایالتی Medicaid متعهد شد که به طور کامل در کمک هزینه مراقبت زایمان مشارکت کند.

رای دهندگان داکوتای جنوبی توسعه Medicaid را در اواخر سال 2022 پذیرفتند و تابستان امسال آن را اجرا خواهند کرد. برنامه داکوتای جنوبی Avera از کمک مالی برای دسترسی به بیش از 10000 بیمار باردار در بخش شرقی ایالت و جوامع قبیله ای منطقه استفاده خواهد کرد.

در میان برندگان قبلی کمک هزینه، تنها برنده تگزاس از یک ایالت توسعه یافته غیر مدیکید است. النا راس، سخنگوی HRSA گفت که 10 مورد از 38 درخواست از سال 2019 کمک هزینه دریافت کرده اند. او به دلیل نگرانی های مربوط به حفظ حریم خصوصی، از انتشار فهرستی از متقاضیان ناموفق خودداری کرد.

راس گفت که الزام به مشارکت با Medicaid “احتمال این را افزایش می دهد که مجموعه متقاضیان، در صورت انتخاب، بتوانند خدمات را در پایان بودجه فدرال حفظ کنند.” او خاطرنشان کرد که Medicaid تقریباً نیمی از تولدها را در سطح ملی و سهم بیشتری از تولدها در مناطق روستایی را پرداخت می کند.

مقامات HRSA گفتند که هدف این کمک‌ها این است که متقاضیان بتوانند برنامه را حتی پس از چند سال تمام شدن بودجه فدرال ادامه دهند.

استوکینگ تغییر

در ماه مه، پس از اینکه اخبار سلامت KFF گزارش این مقاله را آغاز کرد، آژانس فراخوان جدیدی را برای متقاضیان منتشر کرد و شرایط را کاهش داد. فقط دو جایزه اعطا خواهد شد و برنامه های کاربردی که نیاز به برنامه های دقیق شبکه دارند، در تاریخ 7 ژوئیه ارائه می شوند.

موریس در بیانیه ای ایمیلی که پس از اعلام انتظارات منعطف تر منتشر شد، گفت که ماموریت آژانس فدرال ارائه مراقبت از “جوامع با بالاترین نیاز است و این به معنای اختصاص بودجه قابل توجه برای رسیدگی به بحران سلامت مادران سیاه پوست است.” آژانس دیگر نیازی نخواهد داشت که برنامه های ایالتی Medicaid در برنامه های اولیه شریک باشند. همچنین زبان در مورد اینکه کدام کلینیک ها باید در شبکه باشند را سست کرد.

و در شاید مهم ترین تغییر، آژانس گفت که از معیارهای جدید ایجاد شده برای تعیین “مناطق با بیشترین نیاز” استفاده خواهد کرد. طبق اعلامیه بودجه، آلاباما، لوئیزیانا و می سی سی پی همگی به عنوان مناطقی با کمبود ارائه دهندگان مراقبت های بهداشتی زایمان واجد شرایط هستند.

کلی، که روی گروه مراقبت های زایمان دو حزبی کنگره کار می کند، در مورد کمبود کمک های مالی در مناطق روستایی جنوب گفت: “پول مهم است، منابع مهم است.”

علی‌رغم تمرکز گسترده دولت بر مراقبت از مادر، مشخص نبود که آیا برنامه روستایی کمک‌های بلاعوض جدیدی در سال 2023 اعطا می‌کند یا خیر. موریس در آوریل به اخبار بهداشتی KFF گفت که آژانس در تلاش است بفهمد آیا ما بودجه کافی برای حمایت از خود داریم یا خیر. دریافت کنندگان کمک مالی موجود و یک مسابقه جدید انجام دهید.

بر اساس برنامه عملیاتی آژانس، بودجه اولیه برنامه مادران روستایی در سال مالی 2023، 8 میلیون دلار بود که در مقایسه با 10.4 میلیون دلار در سال قبل کاهش یافت. انتشار کمک های مالی در ماه مه پس از آن صورت گرفت که آژانس فدرال 2.4 میلیون دلار اضافی در بودجه داخلی خود پیدا کرد.

با این حال، کلی گفت، او “دوست دارد ببیند پول بیشتری صرف آن می شود” و همچنین ارزیابی هایی در مورد “پول ها کجا خرج می شود و سوراخ ها کجا هستند”.

توسط سارا جین تریبل، اخبار سلامت KFFKaiser Health News یک سرویس خبری غیرانتفاعی است که مسائل بهداشتی را پوشش می دهد. این یک برنامه مستقل از سرمقاله بنیاد خانواده قیصر است که به Kaiser Permanente وابسته نیست.