رسیدن به مخاطبان لاتینکس: 6 دلیل برای ارتباط با این جامعه تأثیرگذار


در حین ماه میراث ملی اسپانیایی (HHM)، از 15 سپتامبر تا 15 اکتبر، ایالات متحده کمک های فرهنگی و اجتماعی بسیاری از اسپانیایی ها/لاتینکس ها را گرامی می دارد و به رسمیت می شناسد. موضوع مراسم ماه امسال این است: “Unidos: فراگیری برای یک ملت قوی تر”. موضوع همه را تشویق می‌کند تا اطمینان حاصل کنند که همه صداها بازنمایی و استقبال می‌شوند.

سال گذشته در مورد آن نوشتم گزارش سرشماری 2020 ایالات متحده و اهمیت رسیدن به لاتینکس. در پست خود، شش نکته کلیدی را به اشتراک گذاشتم: 1) جمعیت بر اساس مهاجرت نیست، 2) مصرف زبان و اخبار، 3) قدرت اقتصادی لاتین و مصرف کننده لاتین در آینده، 4) قدرت رای دادن، 5) نفوذ رسانه های اجتماعی و موبایل، و 6) اثر COVID-19.

برای پست امسالم، تصمیم گرفتم بر یافته های اضافی از این مقاله تمرکز کنم گزارش سرشماری 2020 ایالات متحده و اسپانیایی‌های هیسپانیک ستاره در ایالات متحده ۲۰۲۲ گزارش. به عنوان یک مخاطب در حال تکامل و در حال رشد، در اینجا شش دلیل دیگر وجود دارد که ارتباط‌گران باید تلاش کنند تا فراتر از ماه میراث اسپانیایی به مخاطبان لاتینکس دسترسی پیدا کنند.

1) قدرت خرید و اقتصادی: تولید ناخالص داخلی لاتینکس (GDP) 2.7 تریلیون دلار است که آنها را دهمین گروه اقلیت بزرگ و سومین گروه اقلیت با سریع ترین رشد است. قدرت خرید آنها به 1.9 تریلیون دلار رسیده است و آنها را در رتبه اول در بازارهای اقلیت کلیدی در کشور قرار می دهد.

2) بازار محرک رشد صنعتاسپانیایی ها در این صنایع اصلی رشد داشته اند: خودرو با 68 درصد، خانه های جدید با 46 درصد، و استفاده از بازی های ویدیویی با 68 درصد. ناگفته نماند که 86 درصد از کل تجارت جدید در ده سال گذشته توسط اسپانیایی‌ها راه‌اندازی شده است که از هر پنج کارآفرین یکی از آنها لاتینکس است. برای تقویت بیشتر قدرت لاتینی ها در تجارت، آنها شش برابر سریعتر از هر گروه دیگری برای ایجاد مشاغل کوچک هستند.

3) رشد نیروی کار: لاتینکس بیش از نیمی (51٪) از رشد جمعیت ایالات متحده و 26٪ از جمعیت جوانان را به خود اختصاص داده است. این آنها را به سریع ترین رشد و دومین بخش اقلیت در کشور تبدیل می کند. آینده نیروی کار آمریکا لاتینکس است. هفتاد و چهار درصد از کارگران جدید اسپانیایی تبار هستند که رشد نیروی کار لاتینکس را بیش از 250 درصد در 25 سال گذشته افزایش داده است.

4) ادامه قدرت رای گیری و رشد مشارکت مالیاتی: در سال 2020، 31.5 میلیون اهل لاتین واجد شرایط رای دادن بودند. این باعث می‌شود که آنها سریع‌ترین بلوک رای‌دهی در کشور را به خود اختصاص دهند و درگیری‌هایی را از سوی احزاب سیاسی برای جلب نظر آنها در انتخابات آتی کنگره و ریاست‌جمهوری به وجود آورد. اسپانیایی ها 215 میلیارد دلار مالیات فدرال، ایالتی و محلی پرداخت کردند. علاوه بر این، آنها مشارکت کنندگان بزرگ تامین اجتماعی و Medicaid هستند، زیرا آنها 102 میلیارد دلار به تامین اجتماعی پرداخت کردند. این زمانی تاثیرگذار است که میانگین سنی غیر اسپانیایی ها در آمریکای سالخورده 58 سال باشد.

5) شکستن کلیشه ها: سرشماری 2020 ایالات متحده در مورد زبان، آموزش و مسیرهای شغلی، تغییرات بزرگی را در جمعیت لاتینکس روشن کرد. 80 درصد از جمعیت اسپانیایی تبار ایالات متحده در حال حاضر انگلیسی صحبت می کنند. آنها همچنین در حال پیشرفت در آموزش هستند و 73٪ از بزرگسالان مدرک لیسانس / پیشرفته خود را دریافت می کنند. آنها رشد در این زمینه ها را به خود اختصاص داده اند: مدیریت / کسب و کار / علم / هنر بیش از 21٪، مراقبت های بهداشتی با 18٪، و مرتبط با کامپیوتر با 13٪.

6) Tech Savvy & Active Online: 75٪ از Latinx به صورت آنلاین فعال هستند. آنها 17 درصد بیشتر از طریق تلفن های هوشمند خود به وب دسترسی دارند و نزدیک به شش ساعت در روز را در رسانه های اجتماعی سپری می کنند. آنها همچنین در استفاده از توییتر با 11.1 درصد پیشتاز هستند. در حال حاضر، محبوب ترین پلتفرم برای Latinx پخش ویدئو است. از هر ده نفر، چهار نفر بیش از پنج ساعت در هفته را صرف گوش دادن به موسیقی آنلاین می کنند و 34 درصد لاتینکس ها طرفدار ورزش های الکترونیکی هستند.

اگرچه ممکن است ارتباط با جوامع لاتینکس در طول ماه میراث اسپانیایی یک مناسب طبیعی به نظر برسد، می‌توانید ببینید که دلایل مختلفی برای برقراری ارتباط با این مخاطبان در طول سال وجود دارد. با قدرت خرید 1.9 تریلیون دلار و رشد در چندین صنعت و زمینه، این جمعیت شناسی فعال را نمی توان نادیده گرفت.

چگونه به لاتینکس می‌رسی؟ یکی از ساده‌ترین راه‌ها برای دسترسی به این گروه تأثیرگذار، اشتراک‌گذاری اخبار خود از طریق سرویس رسانه هدف Business Wire است. LatinoWire.

Business Wire بیش از 1600 راه برای دستیابی به مصرف کننده اسپانیایی تبار امروزی ارائه می دهد. ترجمه و توزیع به زبان اسپانیایی و انگلیسی، LatinoWireبیانیه مطبوعاتی شما را در اختیار مخاطبان آمریکایی اسپانیایی تبار، لاتین و لاتین تبار در سراسر ایالات متحده قرار می دهد.

بیشتر بدانید


آخرین نکات PR، IR، بازاریابی و رسانه را در وبلاگ Business Wire دریافت کنید. امروز مشترک شوید!