پاسخ: به سمت صفر خالص: مراقبت های ویژه


توافق:
موافقم
بدن:

ویراستار عزیز

مقاله جالب و ارزشمندی بود، اما با خواندن برخی از توصیه‌ها، حس «دژاوو» برایم باقی ماند.

جایگزین‌های ساده قابل استفاده مجدد در ICU شامل کاف‌های فشار خون، پالس اکسی‌متر، و لارنگوسکوپ‌ها می‌شود. به عنوان مثال، یک مطالعه نشان داد: «برای تمام سناریوهای استفاده و تمیز کردن، کاف فشار خون قابل استفاده مجدد از نظر محیط‌زیست از نظر گازهای گلخانه‌ای (GHG) ارجحیت داشت. ) انتشارات و سایر مقوله‌های تأثیر، در برخی موارد با ضریب 40.»29 ایجاد بسته‌های روشی برای قرار دادن خط مرکزی با فلزات قابل استفاده مجدد، سینی‌های جراحی، ظروف، پرده‌ها و روپوش‌ها باعث صرفه‌جویی در هزینه و کاهش ضایعات می‌شود.

این بسیار شبیه بیمارستان متوسط ​​NHS در دهه‌های 1970 و 80 است، زمانی که بیشتر بسته‌های پروسیجر قابل استفاده مجدد بودند، چیزی به نام کاف فشار خون یک بار مصرف وجود نداشت و تنها لارنگوسکوپی یکبار مصرف که در 20 سال دیدم همان لارنگوسکوپی بود. من در کیف اضطراری چکمه ماشینم نگه داشتم. لباس‌ها و روپوش‌ها به‌طور معمول شسته می‌شدند. با وجود استفاده مجدد، میزان عفونت در واحدهایی که با دقت اجرا می‌شدند پایین بود.

اگر چه زمانی که «یک بار مصرف» به هنجار تبدیل شد، قرار بود پیشرفت هایی صورت گیرد، اما عامل اصلی همیشه هزینه بود، به ویژه در راه اندازی واحدهای لوازم استریل، و زمان پرستاری که برای تمیز کردن و بسته بندی مجدد استفاده می شد. تغییرات عمده – یا معکوس‌هایی – که مورد حمایت قرار می‌گیرند ارزان نیستند و تعهد بلندمدت در سطوح بالا و همچنین کارکنان خط مقدم مورد نیاز است.

جرالد آب شیرین

بدون علایق رقیب:
آره
علایق رقیب زیر:
تاریخ انتشار الکترونیکی:
سه شنبه 13 ژوئن 2023 – 16:40
موضوع نظر Highwire:
به سمت صفر خالص: مراقبت های ویژه
وضعیت گردش کار:
منتشر شد
عنوان کامل:

پاسخ: به سمت صفر خالص: مراقبت های ویژه

پاسخ نظر Highwire به:
به سمت صفر خالص: مراقبت های ویژه
اگر می خواهید نامه شما به صورت ناشناس نمایش داده شود، این کادر را علامت بزنید::
نام خانوادگی:
آب شیرین
نام و حرف اول وسط:
جرالد
پست الکترونیک:
sweetwater.sms@gmail.com
نشانی:
لرویک، جزایر شتلند
اشتغال:
پزشک کار بازنشسته
وابستگی:
هیچ یک
BMJ: اطلاعات اضافی مقاله:
پاسخ سریع