نحوه اتصال اکانت Ftp سی پنل به نرم افزار CoreFTP + فیلم آموزشی

تفاوت هاست و سرور پیشنهادات ما به صورت کلی در سه قسمت زیر قابل مشاهده هست، پس از انتخاب بسته اصلی میتوانید بسته های جزئی هر قسمت را مشاهده کرده و بسته به نیاز خود بهترین بسته را انتخاب کنید. سیستم عامل های CentOS، CoreOS، Debian، Fedora، FreeBSD، OpenBSD، Ubuntu و Windows ارایه میدهد. بنابراین باید توجه داشته باشیم که دایرکت ادمین فقط بر روی سرورهای لینوکسی قابل نصب است و از این نوع سیستم عامل پشتیبانی میکند. همچنین به توجه به شماره پورت انتخابی پروتکل را روی RDP یا SSH قرار دهید. در ادامهی مقالهی آموزش نصب دایرکت ادمین قصد داریم تا علت اهمیت استفاده و نصب directadmin را برای شما شرح دهیم. سپس از ما سوال میکند که اگر اکانتی داریم با آن وارد بشویم و در غیر اینصورت اکانت جدید بسازیم که ما چون اکانتی نداریم روی گزینهي Register کلیک میکنیم . در این مقاله از پایگاه دانش میزبان فا تصمیم داریم نحوه نصب وردپرس روی ساب فولدر در سی پنل را به شما آموزش دهیم. سپس را بزنید.

هاست و سرور همچنین در صورت تمایل میتوانید رکوردها را تغییر داده ویا رکوردهای جدید را به آن ها اضافه کنید. پینگ تایم (Ping) همچنین در هاست ابری پارسپک، در دو سرویس ایران و خارج بسیار پایین است. پارسپک سعی میکند سرویسی با هزینه مناسب را به کاربران خود ارائه دهد تا همه افراد فرصت استفاده از سرعت فراوان و پینگ اندک VPS ترکیه برای ترید، میزبانی وبسایت و موارد مشابه را سرور داشته باشند. برای این کار از روی کلیک میکنیم و روی دامین خود کلیک میکنیم و تیک گزینهی را فعال می کنیم. زمانی که این عملیات تمام شد توجه داشته باشید که تیک گزینهي را فعال کنید. برای انجام این کار از قسمت روی گزینهی کلیک میکنیم. بعد از قسمت روی گزینهي کلیک کنید که شما را به صفحهي جدیدی منقل کند. این کنترل پنل وظیفه خودکارسازی فعالیتها را بر عهده دارد. دایرکتادمین برای نصب حداقل به ۱ گیگ رم و ۲ گیگ حافظه نیاز دارد که اگر میزان رم شما بیشتر از ۱ گیگ است دیگر نیازی به نخواهید داشت.&; ​​​!

فقط در مرحلهی اول نصب از شما اطلاعاتی که برای شما ایمیل کرده را میخواهد که آن ها را وارد میکنید . این موضوع بدان معناست که کاربران برروی هاست دانلود امکان ایجاد سایت و ارسال و دریافت ایمیل را ندارند. همچنین سرور شما باید پابلیک داشته باشد و با های داخلی که با ۱۹۲٫۱۶۸ یا ۱۰٫۱۰ شروع میشوند و یا بقیه های خصوصی نمیتوانید لایسنس دایرکت ادمین را فعال کنید. دایرکت ادمین فقط بر روی سیستم عامل های لینوکس اجرا میشود. به منظور ایجاد دیتابیس فقط کافیست که از قسمت بالای سمت راست سطح دسترسی را روی گزینهی user قرار بدهید. تا مطمئن شوید وبسایت شما فقط با https باز میشود واین کار را باید در یک قسمت دیگر هم انجام قیمت بدهیم. میتوانید دستورهای مورد نیاز برای هر سیستم را درلینک زیر مشاهده کنید. دایرکت ادمین یک نوع پنل مثل Cpannel یا Plesk است که با استفاده از آن میتوانید سایتتان را مدیریت کنید و به دلیل این که رابط کاربری سادهای دارد مورد استقبال کاربران قرار گرفته است. شرکت ابر آراز خدمات پشتیبانی تخصصی کاملا فنی را برای دایرکت ادمین ارائه میدهد.

سی پنل در مقایسه با دایرکت ادمین پلاگینها و ویژگیهای بیشتری را ارائه میدهد. در اولین گام از مراحل نصب قالب وردپرس، سی پنل cPanel را باز کنید و فایل منیجر File Manager را بیابید. شاید اولین سؤال شما این است که کجا باید فایل قالب خود را آپلود کنیم. Email Accounts ابزار Email Accounts، تعداد اکانت های ایمیل فعلی اکانت شما را خدمات هاستینگ (بهترین ارائه دهنده خدمات هاستینگ در ایران) نمایش می دهد. ادعای 95درصد افرادی که ادعای محافظت در برابر دیداس با فایروال های اختصاصی و سخت افزاری در سرور مجازی گیمینگ خود دارند، کذب است! به کاربران اجازه میدهد تا گزینههای هاستینگ و سایت خود را با استفاده از رابط گرافیکی مبتنی بر وب (web-based, و ) مدیریت کنند. در اولین قدم باید سیستم عامل خود را بروزرسانی کنید. حال با استفاده از اطلاعاتی که در مرحله آخر به شما نمایش داده میشود، میتوانید وارد پنل شده و از فعال شدن لایسنس تریال خود اطمینان حاصل کنید. چه سایت پرترافیک داشته باشید چه سایتی با حجم بالا هاست های سرور پارس گزینه خوبی می تواند باشد.