سفر یک مدیر عامل استارتاپ مراقبت های بهداشتی با جنیفر فرید


در این قسمت از Healthcare Unfiltered: جنیفر فرید، MBA، که اخیراً مدیرعامل ExplORer Surgical بوده است، به دکتر چادی نبهان ملحق شده است تا داستان خود را به عنوان یکی از بنیانگذاران یک شرکت موفق فناوری سلامت استارتاپ به اشتراک بگذارد.

درباره Healthcare Unfiltered

Healthcare Unfiltered یک پادکست صادقانه، خام و به موقع است که به هر و همه موضوعاتی در مراقبت های بهداشتی که بر سهامداران تأثیر می گذارد می پردازد. دکتر چادی نبهان از مهارت های گفتگوی پویا خود برای به چالش کشیدن مهمانان خود برای پرداختن به موضوعات بحث برانگیز و مهم استفاده می کند. او همچنین متخصصان مشهور جهان را برای بحث در مورد پیشرفت های بالینی در پزشکی دعوت می کند.

درباره Chadi Nabhan، MD، MBA، FACP

دکتر نبهان متخصص هماتولوژی و انکولوژیست پزشکی با علایق ویژه در زمینه هماتولوژی بدخیم و همچنین بدخیمی های GU است. او دو سال تحقیقات علوم پایه را در بیمارستان عمومی ماساچوست/دانشکده پزشکی هاروارد انجام داد و سپس دوره رزیدنتی خود را در دانشگاه لویولا در شیکاگو و فلوشیپ در دانشگاه نورث وسترن و مرکز جامع سرطان رابرت اچ لوری به پایان رساند. او دارای مدرک MBA در مدیریت مراقبت های بهداشتی از دانشکده تجارت کوینلان دانشگاه لویولا است.

دکتر نبهان تجربه گسترده‌ای در تمام بخش‌های مراقبت‌های بهداشتی دارد که در مراکز دانشگاهی بزرگ، بیمارستان‌های اجتماعی بزرگ، و صنعت از شرکت Fortune 14 تا شرکت‌های راه‌اندازی که موقعیت‌های رهبری مترقی را در سطح مجموعه C دارند، کار کرده است. از نظر آکادمیک، چادی محقق اصلی در بسیاری از کارآزمایی‌های بالینی (با شروع محقق، گروه‌های مشارکتی، و حمایت دارویی)، دارای بیش از 300 مقاله اصلی، چکیده یا فصل کتاب است و در هیئت تحریریه JAMA-Oncology خدمت می‌کند. .

دکتر نبهان دارای مجوزهای پزشکی فعال برای انجام کار در ایالت های IL، IN، WI، FL و CA است. او خالق و میزبان چندین پادکست از جمله «Healthcare Unfiltered» خودش و «Caris Molecular Minute Podcast» است. دکتر نبهان دارای گواهینامه بورد داخلی، هماتولوژی و انکولوژی پزشکی است و یک سخنران، مجری و تسهیل کننده است. به وب سایت او به آدرس www.chadinabhan.com مراجعه کنید