در چه مواردی به سراغ هاست دانلود برویم؟

مراحل آپلود یک وبسایت در پنل هاست دایرکت ادمین - گروه رادیب برای ایجاد یک رکورد MX، فقط کافیست روی دکمه ای با همین عنوان کلیک کنید. ۲.در این قسمت مواردی را که میخواهی انتقال دهید انتخاب کرده و دکمه create backup را بزنید. برای تهیه بک آپ از اطلاعات سایت از طریق کنترل پنل سی پنل گامهای زیر را اجرا کنید. توجه داشته باشید که در ظاهر بک آپ گیری از طریق سی پنل کار سادهای است و نیازی نیست که کار خاصی را انجام دهید. در نسخه های قدیمی تر دایرکت ادمین سطل بازیافت یا سطل آشغال وجود نداشت اما در آپدیت های بعدی بخشی تحت عنوان Trash Bin در بخش file manager دایرکت ادمین اضافه شد. به عنوان مثال در این آموزش ما از نام “dbuser” استفاده کردهایم. بدین ترتیب رمز کاربر عوض شده و می توانید با رمز جدید به عنوان مثال “Newpassword” وارد محوطه کاربری سایتتان شوید. در این مقاله قصد داریم چگونگی ساخت یک کاربر (User) جدید و مدیریت و اعمال محدودیت برای آن را در کنترلپنل دایرکت ادمین را آموزش دهیم. اگر رمز عبور قوی (شامل اعداد، کاراکتر، حروف بزرگ و کوچک) یادتان هست آن را در قسمت New Password وارد کنید؛ در غیر اینصورت، روی GENERATE کلیک کنید تا یک رمز عبور به روی شما پیشنهاد شود.

معرفی کنترل پنل دایرکت ادمین (Direct Admin) - وبلاگ برتینا ۶.پس از انجام این مراحل روی کلیک کنید. مهم نیست که از چه کنترل پنلی استفاده میکنید، در این مقاله گام به گام با کاربران سی پنل، کنترل ادمین حتی کسانی که قصد دارند به صورت دستی انتقال دامنه به هاست جدید را انجام دهند، پیش میرویم. معمولاً این خطا زمانی رخ میدهد که نام دامنه بهدرستی وارد نشده یا از کاراکتر خاصی در نام دامنه استفاده کردهاید که از ساختار مشخص خارج شده است. هر هاست دارای دو یا چند آدرس اختصاصی است که شما باید آنها را در دامنه خود تنظیم نمایید. را روی تنظیم کنید. البته نوع خطا و سازگاری، به کانفیگ و پیکربندی سرور شما بستگی دارد که توسط شرکت میزبان سایت شما سرور به چه صورت کانفیگ و تنظیم شده باشد. البته دقت داشته باشید که در این صورت اطلاعاتی که پس از آن بکاپ روی سایت وجود دارد حذف خواهد شد. ​.

آموزش نصب وردپرس بر روی هاست دایرکت ادمین - نت افراز بلاگ عملیات : با استفاده از این گزینه می توانید بکاپ تهیه شده را روی هاست بازگردانی کنید. برای این امر کافیست با ارسال یک تیکت به پشتیبانی فنی لیموهاست و ارسال لینک فول بکاپ خود باقی مراحل انتقال را به متخصصان لیموهاست بسپارید. کنترل پنل رابط کاربرپسندی دارد و تمام امکانات را در یک داشبورد مدیریتی جمع کرده تا شما به سادگی هر چه تمام تر، بتوانید کلیه بخش های هاست خود را مدیریت کنید. همونطوری که میبینین با کلیک کردن روی این گزینه به قسمتی از هاستمون هدایت شدیم که دقیقا مربوط به این ادان دامین هستش و حالا هر فایل یا فولدری رو که تو این دایرکتوری آپلود کنیم دقیقا بر روی این ادان دامین از هاستمون اجرا میشه. استفاده از ویدئو برای آموزش، تبلیغات، ارائه محتوای ویدئویی بهصورت صرف که میتواند در هر زمینهای باشد یکی از مهمترین مواردی است که امروزه بازدهی خوبی را هم داشته است و معمولا روی خیلی از سایتها جواب میدهند. همچنین اگر شما خیلی عجله دارید و نمیخواهید حتی چند دقیقه برای انتقال میزبانی وب توسط تیم پشتیبانی منتظر باشید، میتوانید انتقال خدمات میزبانی وب برای سایتها به صورت دستی را استفاده کنید.

بهره گیری از لایسنس های اورجینال کنترل پنل، وب سرور، آنتی ویروس و بکاپ؛ سایت شما را در برابر باگ های امنیتی مخاطره آمیز آنها مقاوم می کند. بک آپ گرفتن از اطلاعات سایت به کنترل پنلی که از استفاده میکنید بستگی دارد. در ادامه به شما آموزش خواهیم داد که چهطور میتوانید از اطلاعات سایت از طریق سی پنل یا دایرکت ادمین با سرور مجازی وارز بیشتر آشنا شوید بک آپ بگیرید. ۳. پس از کلیک بر روی گزینهی Download a Full Website Backup فرم زیر برای شما به نمایش در میآید. برای نصب قالبهای وردپرسی این لودر باید روی سایتتان فعال باشد تا بتوانید هر نوع سایت وردپرسی را راهاندازی کنید. معمولا مجوزهای دایرکت ادمین آی پی بیس هستند و روی هر سرور مدیریت نشدهای (که نیازی به وارد کردن شناسه مشتری یا کلید لایسنس ندارد) کار میکنند. عملیات Download: با استفاده از این گزینه می توانید فایل بکاپ را دانلود کنید تا روی کامپیوتر خود داشته شدن باشید. اما در پلنهای با فضای بالا، قیمت مناسبه. در مرحله بعد، در بخش خالی صفحه راست کلیک کرده و گزینه “” را انتخاب کنید.با انتخاب این گزینه یا آیکون اشاره شده در تصویر، فایل مورد نظر در همین بخش آپلود میشود. یک مرحله بالاتر (): با کلیک کردن روی گزینه «یک مرحله بالاتر»، از مکان فعلی خود به یک سطح بالاتر از آن منتقل خواهید شد. ​​​​​​!