10 پست برتر وبلاگ Business Wire در سال 2022


سال گذشته، بازدیدکنندگان وبلاگ Business Wire بیشترین علاقه را به نکاتی برای افزایش و بهینه‌سازی عملکرد بیانیه‌های مطبوعاتی، پیش‌بینی‌ها و روندهای سالانه، و شنیدن مشارکت‌کنندگان مهمان در مورد موضوعات خاصی مانند ESG و روابط بین‌المللی رسانه‌ها داشتند.

در پست های به اشتراک گذاشته شده در زیر، بهترین روش ها، توصیه هایی برای ردیابی نتایج، بینش هایی در مورد دنیای روزنامه نگاری و موارد دیگر را خواهید یافت.

هشتگ ها و بیانیه های مطبوعاتی: چگونه با هم کار می کنند؟
هشتگ چیست؟ هدف آن چیست؟ چگونه می توانید از هشتگ ها برای افزایش دید انتشار مطبوعاتی استفاده کنید؟ کاتلین مایر، مدیر محتوا در Business Wire، تاریخچه سریعی از هشتگ ها را به اشتراک می گذارد و راهنمایی هایی را برای گنجاندن آنها در بیانیه های مطبوعاتی ارائه می دهد. بیاموزید که چگونه هشتگ‌های مرتبط را برای اخبار و بهترین روش‌ها برای افزایش دسترسی خود تحقیق کنید.

نحوه ایجاد و توزیع یک بیانیه مطبوعاتی در 5 مرحله
فناوری Business Wire اخبار شما را در اختیار روزنامه‌نگاران، پایگاه‌های اطلاعاتی، موتورهای جستجو و کانال‌های اجتماعی بی‌شماری قرار می‌دهد و باعث ایجاد آگاهی از برند با مخاطبان هدف شما می‌شود. ببینید چگونه فرآیند پنج مرحله‌ای ما اخبار شما را با نقاط قوت ما ترکیب می‌کند.

10 پیش بینی روابط رسانه ای که باید در سال 2023 تماشا کنید
در پایان سال، تیم روابط جهانی رسانه بیزنس وایر در سال 2022 منعکس شد و 10 روندی را که معتقدند در سال 2023 بر روزنامه نگاران و متخصصان روابط عمومی تأثیر خواهد گذاشت، بحث کرد. از ابزارها، نرم افزارها و پلتفرم های جدید گرفته تا نقش هوش مصنوعی در روابط عمومی و اهمیت DEI، CSR و ESG، بیاموزید که امسال چه چیزی در دنیای روابط رسانه ای رشد و تکامل خواهد یافت.

نکات برجسته IPO 2021 و آنچه در سال 2022 باید انتظار داشت
نیل بارداخ، مدیر ابتکارات استراتژیک در Business Wire، بازار شلوغ IPO در سال 2021 را منعکس کرد و نکات برجسته مشترکی از جمله افزایش 64 درصدی پرونده های IPO سنتی از سال 2020 و رکورد فعالیت SPAC را به اشتراک گذاشت. او همچنین پیش‌بینی‌هایی را برای شرکت‌هایی که در سال 2022 عمومی می‌شوند به اشتراک گذاشت.

برای بهبود خوانندگان و نتایج، بیانیه مطبوعاتی خود را قالب بندی کنید
از آنجایی که بیشتر مردم اخبار را کلمه به کلمه نمی خوانند، استفاده از تاکتیک های قالب بندی در بیانیه های مطبوعاتی شما می تواند به افزایش نرخ باز، خوانندگان، تعامل و ترافیک ورودی کمک کند. Ann Wylie روش‌ها و مثال‌هایی را به اشتراک می‌گذارد تا به شما کمک کند تا انتشارات خبری شما 47 درصد قابل استفاده‌تر باشد.

روزنامه نگاری در حال تغییر است – در اینجا آنچه می توانید در مورد آن انجام دهید
در این پست، کوئینسی میکس، همکار ارشد در Sloane & Company، به اشتراک می گذارد که چگونه متخصصان روابط عمومی می توانند برای تغییرات در صنعت روزنامه نگاری آماده شوند و راه هایی برای گفتگو در داخل و از طریق کانال های رسانه ای در حال ظهور پیدا کنند.

8 راه برای افزایش نتایج بیانیه مطبوعاتی با تست A/B
نتایج حاصل از آزمایش A/B بیانیه مطبوعاتی شما می تواند برای بهینه سازی عملکرد نسخه های آینده استفاده شود. در مورد ارزش تست A/B و هشت عنصر از یک خبر بیاموزید که می‌توان آنها را در حین آزمایش تنظیم کرد تا تأثیر اخبار خود را به حداکثر برسانید.

دسترسی به خبرنگاران خارج از ایالات متحده: نکاتی برای ارائه بین المللی از AFP و FPA
در طول یک وبینار سال گذشته با Muck Rack، Agence-France Presse، و The Foreign Press Association، موضوعات مورد بحث بر روی وضعیت روزنامه نگاری بین المللی و نکات جهانی مطرح شد. راهنمایی های متخصص را برای ارتباط با خبرنگاران خارج از بازار خانگی خود کشف کنید.

آنچه شما واقعاً باید در “ESG” در سال 2022 به آن اهمیت دهید
در دنیای ESG چه اتفاقی می‌افتد و چه چیزی در راه است؟ جسی چن، AVP و رئیس ESG و پایداری در Water & Wall، پیش بینی های خود را برای ابتکارات ESG و سرمایه گذاری در سال 2022 به اشتراک گذاشت.

20 درس از 20 سال: چرا داستان سرایی کلید موفقیت در علوم زندگی است
در صنعت بیوتکنولوژی پیشگامانه و همیشه در حال تحول، ارتباطات استراتژیک موثر حیاتی است. کارن شارما، شریک مدیریت MacDougall Advisors، بینش هایی را از تجربه 20 ساله سازمان در کمک به مشتریان صنعت بیوتکنولوژی به اشتراک می گذارد.

ما متعهد به ایجاد محتوای عملی و روشنگری هستیم که شما می خواهید بخوانید. برای دریافت هشدار هنگام انتشار پست های وبلاگ جدید، در زیر ثبت نام کنید.


آخرین نکات PR، IR، بازاریابی و رسانه را در وبلاگ Business Wire دریافت کنید. امروز مشترک شوید!