طبق گزارش ها، مراسم امی به دلیل اعتصابات ادامه دار به تعویق افتاده است


به گزارش Variety، مراسم امی پرایم تایم در 18 سپتامبر برگزار نخواهد شد. این نشریه روز پنجشنبه گزارش داد که به فروشندگانی که قرار است در این مراسم کار کنند، گفته شده است که مراسم به دلیل اعتصابات نویسندگان و بازیگران به تعویق افتاده است که تمام تولیدات و تبلیغات هالیوود را تعطیل کرده است. آکادمی تلویزیون هنوز تاریخ جایگزینی را اعلام نکرده است، اما ورایتی قبلاً گزارش داده بود که شریک پخش فاکس به طور آزمایشی می‌خواهد برای ژانویه 2024 فیلمبرداری کند. جانشینی HBO با 27 نامزدی در زمینه امسال پیشتاز است، در حالی که The Last of Us با 24 نامزدی چشمگیر تاریخ ساز شد. برای اقتباس از بازی های ویدیویی

اعتصاب نویسندگان هالیوود در اوایل ماه مه آغاز شد، در حالی که بازیگران اوایل این ماه به آنها پیوستند. هوش مصنوعی در هر دو مورد برجسته است: نویسندگان و مجری‌ها می‌ترسند که تولیدکنندگان به‌طور فزاینده‌ای از محتوای تولید شده توسط هوش مصنوعی برای کاهش توانایی انسان برای امرار معاش در صنعت نمایش بی‌رحمانه استفاده کنند. شاید شگفت‌انگیزترین افشاگری گزارشی بود که استودیوها پیشنهادی «پیشنهاد هوش مصنوعی پیشگامانه» ارائه کردند تا به هنرمندان برای یک روز کار پرداخت کنند تا از شباهت دیجیتالی آنها برای ابد استفاده کنند. از آنجایی که هوش مصنوعی مولد سریعتر از آنچه بیشتر مردم تصور می کردند پیشرفت می کند، اکنون شغل سازندگان محتوا را در داخل و خارج از هالیوود از بین می برد.

اگرچه The Last of Us نقطه عطفی برای اقتباس های بازی (از جمله نامزدی بازیگری برای پدرو پاسکال و بلا رمزی) بود، فصل سوم سریال The Mandalorian دیزنی 9 نامزدی قابل توجه دریافت کرد. در همان زمان، آندور هشت نوبت را انتخاب کرد – از جمله سریال درام برجسته. این داستان سفر جاسوس کاسیان آندور (دیگو لونا)، یکی از قهرمانان سقوط کرده Rogue One در سال 2016 را در دوره تشکیل اتحاد شورشیان علیه امپراتوری کهکشانی بازگو می کند. اوبی وان کنوبی، همچنین در دیزنی پلاس، پنج نامزدی دیگر از جمله بهترین سریال محدود یا مجموعه گلچین دریافت کرد.

علاوه بر The Last of Us و Andor، نامزدهای برجسته سریال درام شامل Better Call Saul، House of the Dragon، Succession، The White Lotus و Yellowjackets هستند.

اپل تی‌وی پلاس نیز با 52 نامزدی، نامزدی خوبی داشت. تد لاسو در بین 21 نامزدی خود برای بهترین سریال کمدی نامزد شده است که شامل بهترین بازیگر نقش اول مرد در سریال کمدی برای جیسون سودیکیس، بهترین بازیگر نقش مکمل زن در کمدی برای هانا وادینگهام و بهترین نقش مکمل است. بازیگر فیلم کمدی برای فیل دانستر. اقتباس علمی تخیلی جذاب اپل Silo امسال خیلی دیر برای بررسی عرضه شد، اما اگر در لیست 2024 برجسته باشد، شوکه نشوید.

در جای دیگر، فیلم بسیار جاه طلبانه آمازون، ارباب حلقه ها: حلقه های قدرت، شش جایزه دریافت کرد (بیشتر در دسته های فنی). Stranger Things از نتفلیکس 6 جایزه، Peacock’s Poker Face چهار نامزد و Star Trek: Picard دو نامزدی گریم دریافت کردند. HBO با 127 نوید در همه پلتفرم‌ها پیشتاز بود، در حالی که نتفلیکس با 103 نوید رهبری شبکه‌های فقط استریم و پس از آن اپل (52) و آمازون (46) قرار گرفتند.