خرید سپاهان باتری برای 405

آشنایی با سپاهان باتری و محصولات آن

زمانی که کلنگ احداث سوله سپاهان در ادامه سال ۱۳۷۸ در ادامه اشترجان اصفهان به زمین زده شد، کاهش کسی فکر می کرد که همین مجتمع تبدیل به بزرگترین سوله ایجاد باتری در ادامه جمهوری اسلامی ایران شود. با کارایی و عملکرد همین مجموعه، در ادامه هم اکنون حاضر بهترین باتری اتومبیل در ادامه همین سوله تولید، در ادامه اختیار مشتریان قرار می گیرد. نخست همین کمپانی با هدف مونتاژ باطری های خارجی شروع به فعالیت کرد؛ البته با ارتقاء اقتدار و زیرساخت ها، توانست خویش را به تیتر یک ایجاد کننده برتر باتری معرفی کند.

 

شرکت سپاهان باتری؛ بر بر روی تولید اشکال تجهیزات و بدنه باتری، اشکال صفحات، اتصالات، اسید باتری و آب مقطر تمرکز کرد. در ادامه واقعیت همین مجتمع پله پله به سوی توفیق حرکت می کرد. نخست سال ۱۳۸۰ در ادامه فاز اولیه با تولید برگه های باتری به وسیله فناوری ریخته گری و شارژ فعالیت خویش را آغاز کردند و تا سال ۱۳۸۲ به بهره برداری تام رسید. آنگاه با افتتاح فاز دوم در ادامه سال ۱۳۸۳ فعالیت خویش را توسعه دادند. در ادامه همین سطح با امداد تکنولوژی اروپایی، خط ایجاد صفحه ها کلسیمی را خط مش اندازی کردند.

 

این نقطه نهایی فعالیت نبود؛ بلکه تا اخیر سال ۱۳۸۳ گام های بزرگتری برداشته و فاز سوم را با ایجاد باطری های اسیدی و اتمی ادامه دادند. باتری اتمی اول توشه به وسیله سپاهان باطری در ادامه جمهوری اسلامی ایران ایجاد شد. با عملکرد های بی وقفه با تنومند شدن نهال سپاهان در ادامه سال ۱۳۸۴، سرنوشت به تیتر مجتمع وسیع سپاهان باتری به وسیله وزیر صنعت های و معادن افتتاح گردید. تام باتری های ایجاد شده همین مجتمع مهم نشان فی مابین المللی و داخلی هستند.

 

باتری اتومبیل چیست؛ اشکال باتری های خودرویی

 

خرید باتری صبا | حیاتی ترین کارکرد و وظیفه باتری اتومبیل آماده نمودن نیرو و انرژی اضطراری به جهت شفاف نمودن اتومبیل است. علاوه بر استارت، سیستم روشنایی اتومبیل هم با باتری قابلیت پذیر است. در ادامه واقعیت باطری مبداء الکتریکی اتومبیل محسوب شده، با تبدیل انرژی شیمیایی به الکتریکی، نیازهای برقی اتومبیل نظیر آغاز زدن، رادیو، برف پاکن، لامپ ها، شیشه بالابر و بقیه قطعات را تامین می کند. مدام مشتریان با دیدن تنوع باتری در ادامه بازار تعجب کرده و سوالی که در ادامه ذهن شان تولید می شود همین هست که چرا به بازار محصولات متعددی عرضه می شود.

 

جواب همین پرسش تماما معین است. خودروها در ادامه نوع های متفاوتی ایجاد شده اند و هر کدام اقتدار مختلفی به جهت شفاف شدن نیاز دارند. بر شالوده قدرت، باتری ها در ادامه اشکال متفاوتی ساخته شده اند که کلمه هست از:

 

باتری سرب اسیدی: همین باتری اتومبیل از کهن ترین باتری هایی هست که در ادامه بازار موجود می باشد. آن ها از حیث اقتصادی مقرون به صرفه هستند. به همین باتری ها در ادامه اصطلاح SLI می گویند. باتری های مرطوب از محلول الکترولیت مایع اسید سولفوریک و آب ساخته شده اند.

باتری مرطوب پیشرفته یا این که EFB: از تولیدات تازه در ادامه مجتمع سپاهان باتری، تولید باتری efb می باشد. همین باتری از عملکرد بالاتری برخوردار بوده و به نوع ای طراحی شده هست که که قدمت طولانی تری دارند. همین باتری به جهت خودروهایی با تکنولوژی آغاز و توقف عادی مطلوب می باشند.

باتری لیتیوم یون: به جهت به حرکت در ادامه آوردن خودروهای برقی یا این که EV باتری اتومبیل لیتیوم یونی به فعالیت برده می شود. دوران شارژ همین باتری زیاد سرعت بالا هست و نسبت به باتری های معمولی سبک خیس هستند. سبک بودن باتری به جهت اتومبیل های برقی یک امتیاز محسوب می شود؛ چون هر چه میزان وزن کاهش باشد، فاصله بیشتری طی خواهد شد. شاخص ترین امتیاز باتری لیتیوم، قدمت طولانی عمده از 8 سال است. از تمامی حیاتی تر، قطعات همین باتری امکان بازیافت دارند.

باتری هیدروکسید نیکل آهن: خودروهای هیبریدی، به جهت آغاز به باتری اتومبیل از گونه هیدروکسید نیکل آهن نیاز دارند. باتری هیدروکسید به جهت اتومبیل های هیبریدی بهترین آیتم هستند؛ البته به جهت خودروهای تماما برقی عملکرد کمتری دارند.

 

چرا می بایست سپاهان باتری را تعیین کرد؛ مزایا و خصوصیت ها

 

 

 

 

 

وقتی گنجایش تولید اشکال باتری اتمی و اسیدی سپاهان باتری را بازدید می نماییم که نسبت به سال ۱۳۸۳، بیست برابر شده و به عدد چهار میلیون باتری در ادامه سال رسیده است، می اقتدار به همین عاقبت رسید که چرا مشتریان محصولات همین مجتمع را ترجیح می دهند. همینطور همین تیم در ادامه سال ۱۳۸۳ حجم ایجاد خویش را که ۲۰۰.۰۰۰ عدد بوده، توانسته در ادامه عرض سه سال به تعداد ۲۰۰۰.۰۰۰ برساند. همین آمار نشان دهنده تقاضای بالای مشتریان به جهت خرید کردن باتری سپاهان است. با اعتنا به ارتقاء تقاضا، سپاهان محصولات بیشتری به بازار عرضه کرده است. حیاتی ترین مزیت باتری های مجتمع سپاهان که مشتریان را به خرید کردن ترغیب می کند، کلمه هست از:

 

استفاده از پیشرفته ترین فناوری و اتومبیل آلات روز به جهت ایجاد اشکال باتری ماشین

استفاده از فناوری elevated metallic به جهت ایجاد صفحه ها کلسیم

بالا بودن اقتدار آغاز در ادامه دماهای زیاد پایین

عدم خالی شدن شارژ باتری

داشتن درپوش های منحصر به جهت خودداری از خروج الکترولیت

مجهز به فیلتر ضد انفجار

داشتن حسگر به جهت مشخص نمودن مقدار شارژ

قرارگیری تکنولوژی MF در ادامه باتری های سیلد سپاهان باتری به جهت خودداری از اتلاف وقت مشتریان جهت مراقبت باتری (نگهداری باتری شامل آب باتری و تهیه الکترولیت می باشد)

حمل و کارگزاشتن ریلکس باتری

طول قدمت مناسب

سایش کاهش قطب ها و اتصالات باطری سپاهان

خدمات پس از فروش

گارانتی محصولات

تولید محصولات از بهترین متریال ها

سپاهان باتری یکی از از پرافتخارترین کمپانی های ایجاد باتری هست که توانسته با گرفتن گواهینامه ها و استانداردهای جهانی، خویش را از بقیه رقبای تجاری متفاوتی کند. در ادامه هم اکنون حاضر همین کمپانی تبدیل به یک مارک دارای شده است. سپاهان تام محصولات خویش را ذیل حیث استانداردهای فی مابین المللی زیرا DIN و GIS ایجاد می کند. اعطای نشان سبز از طرف محفظه زیست جمهوری اسلامی ایران یکی از دیگر از افتخارات مجتمع سپاهان می باشد.کوتاه نمودن به وسیله هوش مصنوعی

 

باطری ماشین؛ اشکال باطری و اجزای تشکیل دهنده آن در ادامه سپاهان

خرید باتری پراید | هدف عمده مشتریان از تعیین سپاهان باتری، کمتر هزینه ها و بالا بودن راندمان باطری است. مقدار الکتریسیته مصرفی، اقتدار دینام به جهت شارژ، گونه اتومبیل وکیفیت باتری از گزاره عامل ها مهمی هست که می بایست در ادامه تنظیم باتری در ادامه حیث داشته باشید. مجتمع سپاهان با ایجاد اشکال باتری، سرآمد کمپانی های ایجاد کننده باطری اتومبیل است.

 

این کمپانی بهترین مواد اول را به جهت تولید اجزای باتری، به کارگیری می کند. تولید هر کدام از اجزای باتری نظیر قطب ها، درپوش، پلاک مشخصات، جعبه، الکترولیت و صفحه ها مثبت و منفی با اعتنا متعددی انجام می شود. در ادامه صورتی که هر کدام از اجزا، میزان مرغوب بودن مطلوب نداشته باشند، اتومبیل زخم خواهد دید. متداول ترین باتری هایی که در ادامه سپاهان ایجاد می شود کلمه هست از:

 

سپاهان باطری؛ باتری غیر سیلد یا این که اتمی (Low renovation)

یکی از اشکال باتری هایی که در ادامه سپاهان باتری به ایجاد می رسد، باتری اتمی است. صفحه ها همین گونه باطری از سرب آنتیموان و کلسیم تشکیل شده هست که هیبریدی و دو آلیاژی هستند. خصوصیت همین نوع همین هست که به محافظت کمتری نیاز دارد. از خصوصیت های پررنگ باتری اتمی همین هست که به جهت آب و هوای گرم مطلوب هستند. همینطور قابلیت بیشتر نمودن آب و ارتفاع قدمت عمده در ادامه هوای گرم از مزایای آن می باشد. بزرگترین عیب آن عدم قابلیت میزان گیری غلظت با هیدرومتر است.

 

باطری سپاهان؛ باتری سیلد یا این که اسیدی (free upkeep)

صفحات باتری اتومبیل گونه اسیدی از سرب و کلسیم ساخته شده است. چنانچه باتری های اتمی به محافظت کمتری نیاز داشته باشند، باتری های سیلدی ابدا به محافظت و مراقبت نیازی ندارند. باتری اسید خیلی دیر شارژ خالی می نمایند و در ادامه شکل احتیاج به شارژ، سرعت بالا شارژ می شوند. قدمت آن ها طولانی تر، مقاومت بالا و فساد کاهش از خصوصیت های حیاتی باتری های اسیدی است. یک نکته دارای اهمیت درباره باتری های اسیدی همین هست که نباید اذن دهید، تماما باتری خالی کند؛ چون مواد آن خواص خویش را از دست می دهند و قدمت باتری کوتاه می شود.

 

باتری سپاهان؛ مزایا و معایب باتری اسیدی

 

بیشترین محصولاتی که سپاهان باتری به بازار روانه کرده هست از گونه باتری اسیدی و اتمی است. هر کدام از آن ها مهم معایب و محاسنی هستند. حیاتی ترین مزیت های باتری اسیدی یا این که سیلدی می اقتدار به موردها زیر اشاره کرد:

 

کم هزینه هستند: ارزش مطلوب و پرداخت هزینه خدمت یا این که احیا آن به جهت مشتریان مقرون به صرفه است.

سریع شارژ می شوند: به جهت مشتریانی که شتاب دارا هستند تا به مقصد برسند، حیاتی ترین نکته مثبت باتری اسیدی، شارژ سرعت بالا می باشد.

مقاومت بالایی دارند: کاهش خریدار پیدا می شود که به جهت احیا باتری اسیدی به تعمیرگاه مراجعه کند.

این متاع سپاهان باتری هر چه میزان نیز که خصوصیت های شاخصی داشته باشد، به به عبارتی میزان نیز معایبی دارد. از عیوب آن نیاز به مراقبت بیشتر، تخلیه آب و نگه داشتن شارژ کاهش می اقتدار اشاره کرد.

 

باطری ماشین؛ معایب و مزایای باتری های اتمی

خرید باتری 206 | به طور کلی باتری های اتمی کمپانی سپاهان باتری فی مابین مشتریان زیاد دوستداشتنی است. برهان این که همین باطری ها طرفدار متعددی دارااست به خاطر مزیت های آن می باشد. بارزترین مزیت های آن شامل بی نیاز بودن از سرویس، داشتن قدمت طولانی، مراقبت شارژ به مدت طولانی و احیا آسان آن اشاره کرد. اما گهگاه مصرف کنندگان در ادامه به کارگیری باتری های اتمی به بحران کشیده می شوند و همین بی رابطه با معایب آن نیست. حیاتی ترین معایب آن ها ارزش بالا و مقاومت کاهش در ادامه هوای سرد می باشد.

 

سپاهان باتری؛ مارک برتر ایرانی

 

در بازار اتومبیل و قطعات سپاهان باتری در ادامه ایجاد اشکال باتری، توانسته هست رده ویژه ای داشته باشد. همین تیم با عملکرد و کوشش مضاعف توانسته بخش بزرگی از بازار باتری اتومبیل در ادامه جمهوری اسلامی ایران را به خویش اختصاص دهد. تنوع محصولات ایجاد شده همین مجتمع به جهت مصرف کنندگان امتیاز بزرگی هست تا از پرداخت هزینه های سنگین به جهت خرید کردن باتری های خارجی معاف شوند. برندهای ایجاد شده در ادامه سپاهان باتری آمپر های 35 تا 220 را پشتیبانی می کند. همین محصولات مطابق استانداردهای GIS و DIN ایجاد شده اند.

 

در واقعیت کارنامه سپاهان در ادامه ایجاد اشکال باتری زیاد براق می باشد. همین کمپانی با پشت سروصدا گذاشتن رقبای داخلی توانسته هست به تام نیازهای مشتریان نظیر ارزش مناسب، کیفیت، مقاومت در ادامه برابر سوز و سرما و گرما، قابلیت شارژ، خوردگی کاهش اتصالات و متریال خوب جواب دهد.

 

انواع مارک هایی که در ادامه سپاهان باتری به ایجاد می رسد

شرکت سپاهان باتری توانسته هست بر رقبای خویش پیشی گرفته و محصولات متفاوتی در ادامه برندهای گوناگون به بازار روانه کند. از پررنگ ترین برندهایی که همین مجتمع وسیع به مشتریان ارائه داده، شامل باتری سوزوکی، باتری اوربیتال، باتری اوربیتال وان، باتری اوربیتال وان سیلور، اتمیک، گلدن اوربیتال، تارگت، برجیس، کریستال، پریمیوم، ای اف بی و سیولکس می باشد. آمپر همین باتری ها از 35 تا 220 در ادامه اختیار مصرف کنندگان می باشد. محصولاتی نظیر باتری سوزوکی، پریمیوم و efb از تولیدات جدیدی هست که کمپانی سپاهان به مشتریان خویش ارائه دیتا است. در ادامه همین نصیب به بعضا از مشهور ترین باتری های ساخته شده در ادامه سپاهان می پردازیم:

 

باتری تارگت (automated goal): از محصولات کمپانی اقتدار باتری است. (توان باتری و سپاهان باتری یک تیم هستند) همین باتری به جهت خودروهای سنگین و سواری طراحی شده که در ادامه آمپرهای گوناگون ایجاد می شوند. باتری مارک تارگت در ادامه دو گونه سیلد و غیر سیلدی با تجهیزات خط ایجاد کمپانی Sowema ایتالیا و BM اتریش ایجاد می شوند.

باتری سوزوکی: از بهترین برندهای ایجاد شده در ادامه کمپانی سپاهان، باطری سوزوکی هست که متاع مشترک فی مابین سوزوکی ژاپن و سپاهان می باشد. باتری سوزوکی از گونه باتری های اتمی یا این که خشک هست که عمده به جهت اتومبیل های مدرن که با سیستم الکتریسیته تلاش بهتری دارند، ایجاد می شود.

اوربیتال وان: از پرفروش ترین باتری های ایجاد شده در ادامه سپاهان باتری، اوربیتال ۱ است. اوربیتال وان محصولی مرغوب، با میزان مرغوب بودن و از گونه اتمی هست که یک مارک دوستداشتنی اهل ایران شمرده می شود. همین باتری با موقعیت آب و هوایی جمهوری اسلامی ایران زیاد سازگار است.

باتری برجیس: از برندهای معروف سپاهان، می اقتدار به باتری اتمی برجیس اشاره کرد که به خاطر میزان مرغوب بودن و تلاش خوب فی مابین مشتریان محبوبیت متعددی دارد. برهان دارای باتری برجیس داشتن ۱۵ ماه گارانتی ردوبدل می باشد.

کلیه محصولات سپاهان باتری؛ گارانتی و سرویس ها پس از فروش دارند. باتری های اتمی و سیلدی کمپانی سپاهان فی مابین مشتریان به خاطر ارزش مطلوب و استمرار عمده پرطرفدار است. سپاهان یکی از از برگزیدگان برندهای تولید کننده باتری اتومبیل در ادامه جمهوری اسلامی ایران است.