۸ خطا رایج هنگام امتحان شده برای افت پوند

برای اینکه اشخاص حقیقی خوشایند به تذکر برسند، اشخاص حقیقی به طور تعداد زیادی تحمل رژیم های غذایی مختلفی قرار می گیرند، با این حال بیشتر اوقات به نتیجه جذاب نمی رسند.

در همین جا برخی اجتناب کرده اند معمولی ترین اشتباهاتی کدام ممکن است اشخاص حقیقی هنگام امتحان شده برای افت پوند مرتکب می شوند را انتخاب کنید و انتخاب کنید اینکه چگونه می توانید این الگو را تسریع کنید، معرفی شده است شده است.

خطا شماره یک. اشکال روانی را رفع نکرده اید

علت بی نظیر افزایش وزن در اصولاً اسبابک ها مشکلات روانی-عاطفی است کدام ممکن است کم را انتخاب کنید و انتخاب کنید بیش اساس ای عمیق دارد. آنها اغلب هستند به آسیب های دوران کودکی، روابط خصوصی، اعم اجتناب کرده اند ناشناخته هر دو آگاهانه را انتخاب کنید و انتخاب کنید پنهان درمورد باشند. در حالی کدام ممکن است اساس اشکال را اختراع نمی کنید، وزن کم می کنید را انتخاب کنید و انتخاب کنید یک بار دیگر وعده های غذایی می خورید. را انتخاب کنید و انتخاب کنید این الگو بی حد و مرز احتمالاً خواهد بود. مثل جلوگیری از آب با بیرون تعطیل {شیر آب} است.

باید چکار کنم؟ – سرانجام، برای اینکه بفهمید واقعاً چرا پرخوری می کنید، هر دو همراه خود خودتان صحبت کنید هر دو همراه خود منصفانه روانکاو مراجعه به کنید به همان اندازه توانایی داشته باشد این اشکال را پیدا تدریجی را انتخاب کنید و انتخاب کنید ارائه می دهیم در رفع آن کمک تدریجی.

خطا شماره ۲. به بهزیستی ملاحظه نکنید

شایع ترین علل فیزیولوژیکی افزایش وزن طیف گسترده ای از مختلف عدم تعادل هورمونی را انتخاب کنید و انتخاب کنید تعداد اندکی بیماری است. به ویژه، کم کاری تیروئید را انتخاب کنید و انتخاب کنید سایر مشکلات تیروئید، نارسایی کلیه، دیابت شیرین، اختلال انجام هیپوتالاموس، سندرم متابولیک، بیماری های پانکراس را انتخاب کنید و انتخاب کنید سیستم گوارشی را انتخاب کنید و انتخاب کنید غیره در نتیجه افزایش وزن می شوند. اگر پرخوری نکنید را انتخاب کنید و انتخاب کنید وزن اضافه نکنید، بالقوه است به نارسایی قلبی هر دو سندرم نفروتیک ({به دلیل} تورم) نیز مرتبط باشد.

باید چکار کنم؟ – انجام معاینه فیزیکی درست حیاتی است. ممکن است مشخص هستم کدام ممکن است وعده های غذایی به معامله با همه {بیماری ها} {کمک می کند}، با این حال مفهوم آل است کدام ممکن است هنگام طراحی این سیستم غذایی شخصی این سیستم ریزی “مصرف شده ای” داشته باشید را انتخاب کنید و انتخاب کنید ۹ تنها منصفانه اشکال شکوه شناختی اما علاوه بر این منصفانه اشکال بهزیستی را نیز رفع کنید. همراه خود این جاری، در اسبابک ها از حداکثر، بالقوه است خواستن به حمایت پزشکی باشد.

خطا شماره ۳. محدودیت در رژیم غذایی

برای خلاص شدن اجتناب کرده اند شر {اضافه وزن}، اصولاً آنها روی منصفانه رژیم غذایی جدید هر دو منصفانه سیستم مصرف شده ای عجیب و غریب را انتخاب کنید و انتخاب کنید بررسی شده کدام ممکن است خوردن {چربی ها} هر دو کربوهیدرات ها را از نزدیک محدود می تدریجی، می نشینند. بیشتر اوقات این واقعاً کار می کند را انتخاب کنید و انتخاب کنید وزن اجتناب کرده اند بین {می رود}، با این حال این رویکرد اشکال را رفع نمی شود: به محض یادآور غذای استاندارد (معمولاً به طور نامحسوس برای خودمان)، کیلوگرم های عجیب و غریب را انتخاب کنید و انتخاب کنید فوق العاده فوری را انتخاب کنید و انتخاب کنید همراه خود ۵-۶ کیلوگرم اصولاً باز می گردند.

باید چکار کنم؟ – تحمیل منصفانه رژیم غذایی هر دو منصفانه رژیم غذایی متعادل کدام ممکن است بتوانید در کل اقامت شخصی همراه خود آن اقامت کنید (تنظیم عمیق را انتخاب کنید و انتخاب کنید خلق را انتخاب کنید و انتخاب کنید خوی بسته به مزاج را انتخاب کنید و انتخاب کنید فصل، با این حال در عین جاری محافظت اساس). محصولات باید به طور منحصر به شخص برای شما ممکن است خوشایند باشند، با این حال علاوه بر این برای بهزیستی را انتخاب کنید و انتخاب کنید اندام خواهید کرد مفید باشند.

مقدمه منو به طور مفهوم آل باید برای ادغام کردن سبزیجات، فیبر، سبزیجات را انتخاب کنید و انتخاب کنید میوه های نپخته، چربی های طبیعی، غذاهای دریایی، ماهی، مقداری آجیل را انتخاب کنید و انتخاب کنید غلات درست باشد.

خطا شماره ۴. شمارش انرژی

متخصصان مصرف شده جهان مدت‌هاست کدام ممکن است شمارش انرژی را جدا گذاشته‌اند، با این حال این عرف همچنان یکپارچه دارد. را انتخاب کنید و انتخاب کنید پیشنهاد با اشاره به شمارش انرژی اجتناب کرده اند سوی افرادی می آید کدام ممکن است شخصی را “مزاحم” می نامند. مثلا همراه خود ۱۴۰۰ کیلو انرژی کدام ممکن است برای افت پوند خانم ها پیشنهاد تبدیل می شود چه می توانید بخورید؟ امکان اولیه – ۲ آب نبات. امکان شماره ۲ – صبحانه درست، ناهار را انتخاب کنید و انتخاب کنید شام، متشکل اجتناب کرده اند محصولات اشباع شده همراه خود ویتامین های غذایی را انتخاب کنید و انتخاب کنید داروها معدنی. در حالت اول، مقدار شکر را فوق العاده افزایش می دهید را انتخاب کنید و انتخاب کنید باعث اشتهای گرگ می شوید را انتخاب کنید و انتخاب کنید سرانجام کوهی روی نان می خورید. در مرحله دوم، خواهید کرد سیر خواهید شد، شاد خواهید شد را انتخاب کنید و انتخاب کنید وزن به سادگی را انتخاب کنید و انتخاب کنید نرمی زیرین می آید.

در اصولاً اسبابک ها، مشکلات روانی-عاطفی علت بی نظیر افزایش وزن است

باید چکار کنم؟ – آگاهانه همراه خود محدوده منصفانه وعده غذایی غنی اجتناب کرده اند ویتامین های غذایی را انتخاب کنید و انتخاب کنید میکروارگانیسم ها کدام ممکن است همراه خود وعده های کم ممکن است کمتر از سیری را تحمیل تدریجی، وعده های غذایی بخورید.

خطا شماره ۵. کمتر آب بنوشید

آب {برای عادی} سازی فرآیندهای متابولیک، پرانرژی کردن ورود به خون، توافق درست همه اندام ها را انتخاب کنید و انتخاب کنید روش ها، بردن مایعات اضافی، سموم را انتخاب کنید و انتخاب کنید داروها زائد اجتناب کرده اند هیکل برای هیکل حیاتی است. متنوع اجتناب کرده اند آنها {به دلیل} بافت تشنگی کم می نوشند. به معنای واقعی کلمه هستند، ما تنها روزی بافت تشنگی می کنیم کدام ممکن است هیکل دچار کم آبی شده را انتخاب کنید و انتخاب کنید فریاد کمک تمایل دارد.

باید چکار کنم؟ – روزانه حداقل ۲.۵ لیتر آب آلوده نشده بنوشید. چای، آب میوه ها در نظر گرفته نمی آیند.

خطا شماره ۶. بازی نکردن

متنوع امیدوارند با بیرون بازی وزن کم کنند. بالقوه است، با این حال سخت: وزن {به آرامی} {می رود} را انتخاب کنید و انتخاب کنید منصفانه روز متوقف تبدیل می شود. متنوع در نظر گرفته شده می کنند کدام ممکن است تمایز بین انرژی سوزانده شده را انتخاب کنید و انتخاب کنید انرژی سوزانده شده باید همراه خود محدود کننده منو اصولاً شود را انتخاب کنید و انتخاب کنید این مناسب نیست. هیکل برای عجله وارد حالت مالی تبدیل می شود را انتخاب کنید و انتخاب کنید همه کارها به هم می ریزد، در واقع بیان نشده نماند بیماری های فیزیولوژیکی را انتخاب کنید و انتخاب کنید روانی.

علاوه بر این این، با بیرون ورزش، منافذ و پوست آویزان شده را انتخاب کنید و انتخاب کنید توده عضلانی تعیین کنید شخصی را اجتناب کرده اند کف دست می دهند. به دلیل هیکل سست را انتخاب کنید و انتخاب کنید غیر جالب تبدیل می شود. علاوه بر این {فراموش نکنید} کدام ممکن است در حین ورزش جسمی، هیکل اندورفین ساخت می تدریجی کدام ممکن است به خلق را انتخاب کنید و انتخاب کنید خوی خوشایند را انتخاب کنید و انتخاب کنید لذت {کمک می کند}. را انتخاب کنید و انتخاب کنید منصفانه چشم انداز سازنده در اقامت ما فقط حیاتی است!

باید چکار کنم؟ – همراه خود نوع فعالیتی کدام ممکن است دوست دارید آغاز کنید. پوست بروید، اشتراک تجهیزات گلف بدنسازی، استخر بخرید، به دوره ها گروهی در تجهیزات گلف بپیوندید هر دو به گزاف گویی بروید. رفتار کنید کدام ممکن است حداقل نیم ساعت در روز {در خانه} بازی کنید. می توانید مجموعه های تمرینی را دانلود کنید را انتخاب کنید و انتخاب کنید در هر زمان که کدام ممکن است وقت داشتید آنها را انجام دهید. در ابتدا شخصی را غرق نکنید، اما علاوه بر این گام به گام سرعت را افزایش دهید.

خطا شماره ۷. ورزش همراه خود وزنه

ورزش همراه خود وزنه خلاص شدن اجتناب کرده اند شر {چربی ها} را روی حیله و تزویر تر می تدریجی را انتخاب کنید و انتخاب کنید در کل ورزش، توده عضلانی آغاز به انبساط می تدریجی (متعاقباً حتی بالقوه است وزن اضافه کنید)، با این حال چربی اجتناب کرده اند بین نمی رود – ساده می توان آن را اجتناب کرده اند طریق کاردیو سوزاند. {در این} مورد، متنوع آنها را دوست ندارند را انتخاب کنید و انتخاب کنید معتقدند کدام ممکن است مصرف کردن را انتخاب کنید و انتخاب کنید وزنه زدن به افت پوند آنها {کمک می کند}. به معنای واقعی کلمه هستند، اگر این کافی نباشد، واقعاً اجتناب کرده اند تذکر بصری وزن کم می‌کنید، با این حال چربی زیر منافذ و پوست باقی می‌ماند را انتخاب کنید و انتخاب کنید شبیه در گذشته در کار اندام‌های خانه اختلال تحمیل می‌تدریجی. را انتخاب کنید و انتخاب کنید اصولاً نیمه بیرونی به طور مساوی {در سراسر} هیکل اجتناب کرده اند طریق تمرینات قدرتی dishing out تبدیل می شود. به محض اینکه بازی را متوقف کنید، ماهیچه ها اجتناب کرده اند بین می الگو را انتخاب کنید و انتخاب کنید به نظر می رسد آن بهتر از نخواهد بود.

باید چکار کنم؟ – باید تمرینات کاردیو را به تمرینات قدرتی اضافه کنید. این ممکن است دویدن، دوچرخه استفاده، دوچرخه ورزشی، طناب زدن، ورزش گرد را انتخاب کنید و انتخاب کنید اینتروال باشد.

خطا شماره ۸. خواستن به نتایج بلافاصله

یکی اجتناب کرده اند معمولی ترین خطاها، انتظارات بی وفا است. متنوع اجتناب کرده اند اشخاص حقیقی، صرف تذکر اجتناب کرده اند درجه {اضافه وزن}، می خواهند در عرض تعدادی از هفته اجتناب کرده اند شر آن خلاص شوند. را انتخاب کنید و انتخاب کنید وقتی این اتفاق نمی افتد، آنها برای عجله الهام شخصی را اجتناب کرده اند کف دست می دهند. مخصوصاً روزی کدام ممکن است منصفانه رژیم غذایی گرسنه را انتخاب کنید و انتخاب کنید تمرینات از حداکثر نتیجه نمی دهد (را انتخاب کنید و انتخاب کنید چنین نتیجه ای {در این} مورد اجتناب ناپذیر است).

باید چکار کنم؟ – کف دست اجتناب کرده اند هراس بردارید را انتخاب کنید و انتخاب کنید آنچه را کدام ممکن است خطا انجام داده اید ارزیابی کنید. اگر زمان سختی دارید، اجتناب کرده اند متخصص مصرف شده کمک بخواهید را انتخاب کنید و انتخاب کنید صبر کنید و ببینید. علاوه بر این کاهش ۴-۵ کیلوگرم در ماه نرمال است کدام ممکن است همراه خود وزن اولین بالا به همان اندازه ۷-۸ کیلوگرم امکان پذیر است. افت پوند با کیفیت صنعتی فشاری بر هیکل است. برای هیکل سخت است کدام ممکن است شخصی را به نوع عکس اجتناب کرده اند کار تنظیم ساختار دهد، متعاقباً خواهید کرد بافت نقطه ضعف، عوارض، تنظیم در زمینه هورمونی را انتخاب کنید و انتخاب کنید سایر مسائل جانبی دارید.