۷ غذایی کدام ممکن است التیام می بخشد

مناسب شبیه خودرویی کدام ممکن است همراه خود بنزین واقعاً کار می کند، هیکل ما نیز برای کار کردن به وعده های غذایی خواستن دارد. نحوه کار کردن هیکل ما به استاندارد غذایی کدام ممکن است می خوریم متکی است. غذاهای صحیح می توانند دوچرخه ممکن است را هزینه کنند را انتخاب کنید و انتخاب کنید به بازیابی را انتخاب کنید و انتخاب کنید نگهداری کمک کنند. آنها همه عامل اجباری را در اختیار ممکن است می گذارند به همان اندازه اجتناب کرده اند ساییدگی را انتخاب کنید و انتخاب کنید پارگی استاندارد کدام ممکن است به شبیه به مقیاس کدام ممکن است روی لاستیک های شخصی تنظیم می کنید، آج تحمیل می تنبل، جلوگیری کنید.

برای اینکه دوچرخه ممکن است روی تمام سیلندرها کار تنبل به کدام چرخ دنده افزودنی خواستن دارید؟ تا حد زیادی غذاهای دارای خواص درمانی نیز تأثیر پیشگیرانه دارند. به معنای واقعی کلمه هستند، آنها بهتر از کار کردن را اجتناب کرده اند این طریق دارند را انتخاب کنید و انتخاب کنید روزی کدام ممکن است شناخته شده به عنوان غذای مناسب بلعیدن شوند، بیشترین تاثیر را دارند. احتمالاً عنوان سوپر وعده های غذایی را شنیده اید. اگر ادامه دارد آغاز به دوباره کاری آنها {به بخشی} اجتناب کرده اند رژیم غذایی شخصی نکرده اید، وقت آن رسیده است کدام ممکن است به این مهم دست یابید.

رژیم غذایی لوبیا

حبوبات سرشار اجتناب کرده اند پروتئین را انتخاب کنید و انتخاب کنید فیبر هستند، متعاقباً مصرف کردن آنها ممکن است فوق العاده سیر کننده باشد. آنها می‌توانند ممکن است را برای مدت زمان بسیار طولانی‌تری سیر نگه دارند را انتخاب کنید و انتخاب کنید ارائه می دهیم کمک می‌کنند به همان اندازه با بیرون امتحان شده بیش از حد، بلعیدن غذای شخصی را مدیریت کنید. بلعیدن لوبیا به کاهش پوند را انتخاب کنید و انتخاب کنید کاهش پوند {کمک می کند} را انتخاب کنید و انتخاب کنید علاوه بر این اجتناب کرده اند مشکلات وزنی جلوگیری می تنبل. جدا از این، تحقیق‌ای کدام ممکن است در نوامبر ۲۰۰۵ در روزنامه صفحه بحث پزشکی آمریکا آشکار شد، گزارش داد کدام ممکن است رژیم غذایی سرشار اجتناب کرده اند پروتئین با بیرون چربی (تقریباً نیمی اجتناب کرده اند دارایی ها طبیعی شبیه لوبیا) فشار خون را کاهش می‌دهد را انتخاب کنید و انتخاب کنید «ناسالم» کلسترول LDL را انتخاب کنید و انتخاب کنید کاهش می‌دهد. خطر ابتلا به بیماری های قلبی را به همان اندازه ۲۱ سهم کاهش می دهد. این میوه جادویی کدام ممکن است بیشتر اوقات همراه خود سبزیجات خطا گرفته تبدیل می شود، سرشار اجتناب کرده اند آنتی اکسیدان است. علاوه بر این در برخی اجتناب کرده اند تحقیق نماد داده شده است کدام ممکن است لوبیا خطر ابتلا به بیشتر سرطان ها روده را کاهش می دهد.

ممنون توت

طیف گسترده ای از توت ها شبیه توت فرنگی، تمشک را انتخاب کنید و انتخاب کنید ویژه به ویژه زغال اخته به خوبی شناخته شدند کدام ممکن است سرشار اجتناب کرده اند آنتی اکسیدان هستند. ارزیابی ورزش آنتی اکسیدانی کشتی همراه خود بیماری ۴۰ میوه را انتخاب کنید و انتخاب کنید سبزیجات، کدام ممکن است در وسط تحقیقات خورده شدن انسانی USDA با توجه به پیر شدن در دانشکده تافتس تکمیل شد، نماد داد کدام ممکن است زغال اخته ۲ به همان اندازه سه برابر اسفناج، سیب، کلم بروکلی را انتخاب کنید و انتخاب کنید متنوع اجتناب کرده اند میوه های تولید دیگری تشکیل آنتی اکسیدان است. را انتخاب کنید و انتخاب کنید سبزیجات

علاوه بر این اعتقاد بر اینجا است کدام ممکن است توت ها سایش را انتخاب کنید و انتخاب کنید پارگی مفاصل را کاهش می دهند. خوب تحقیق دانشکده بوستون بر روی قربانیان به آرتریت گزارش می دهد کدام ممکن است محتوای ویتامین C این میوه ها اجتناب کرده اند مفاصل دفاع کردن می تنبل. ویتامین C علاوه بر این خوب جزء مهم در تشکیل کلاژن است کدام ممکن است جزء حیاتی استخوان ها را انتخاب کنید و انتخاب کنید غضروف ها است.

برای قلبت دیوونه باش

آجیل جدا از اینکه تأمین خوبی اجتناب کرده اند پروتئین را انتخاب کنید و انتخاب کنید اسیدهای چرب امگا ۳ است، قابل دستیابی است به کاهش درجه کلسترول ناسالم LDL نیز کمک تنبل. الگوی ای اجتناب کرده اند آجیل همراه خود محتوای بالایی اجتناب کرده اند اسیدهای چرب امگا ۳، گردو است. این چرخ دنده خطر ابتلا به {فشار خون بالا} را انتخاب کنید و انتخاب کنید بیماری های قلبی را کاهش می دهند.

تحقیق‌ای روی پسرها را انتخاب کنید و انتخاب کنید دختران ژاپنی نماد داد کدام ممکن است افرادی که روزانه ۱/۴ به همان اندازه ۱/۳ فنجان گردو می‌خورند، درجه کلسترول ناسالم LDL شخصی را به همان اندازه ۱۰ سهم کاهش می‌دهند. مغزهایی شبیه پسته، بادام را انتخاب کنید و انتخاب کنید گردو همگی سرشار اجتناب کرده اند آرژنین هستند، اسید آمینه ای کدام ممکن است جریان خون را به روده ها افزایش می دهد.

پذیرایی دانه دار

محققان دانشکده مینه سوتا اصرار می کنند کدام ممکن است مصرف کردن سه وعده غلات مناسب در روز فواید بهزیستی زیر را دارد: خطر سکته مغزی را به همان اندازه ۳۷ سهم، بیماری قلبی را ۲۵ به همان اندازه ۳۶ سهم را انتخاب کنید و انتخاب کنید دیابت نوع ۲ را ۲۱ به همان اندازه ۲۷ سهم کاهش می دهد. غلات مناسب برای ادغام کردن برنج اسپرسو ای، جو دوسر، بلغور، غلات مناسب را انتخاب کنید و انتخاب کنید سبوس است. نان هایی را انواع کنید کدام ممکن است برچسب مناسب دارند را انتخاب کنید و انتخاب کنید نان های “غنی شده” کودکان را بردن کنید.

ماست یو یو

پروبیوتیک ها میکرو ارگانیسم های خوبی هستند کدام ممکن است همراه خود {بیماری ها} را انتخاب کنید و انتخاب کنید {بیماری ها} کشتی می کنند. {در میان} غذاهای تشکیل پروبیوتیک، ماست را پادشاه می دانند. نتایج ۲ تحقیق جدیدترین نماد می دهد کدام ممکن است مصرف کردن ماست ممکن است به طور قابل توجهی مهارت شخص را برای کشتی همراه خود ذات الریه افزایش بخشد. مصرف کردن {هر روز} ماست اشکالی ندارد به همان اندازه روزی کدام ممکن است برندی را بدست آمده کنید کدام ممکن است سنت های خشمگین هر دو سرزنده در آن موجود است، از مصرف کردن میکرو ارگانیسم های بی جان هیچ فایده ای ندارد، حتی وقتی طیف گسترده ای از مفید آنها باشد.

غذای ماهی

تحقیق متنوع نماد می دهد کدام ممکن است رژیم غذایی ماهی قزل آلا باعث کاهش فشار خون، کاهش کلسترول را انتخاب کنید و انتخاب کنید پیشگیری اجتناب کرده اند بیماری های قلبی تبدیل می شود. در یک واحد تحقیق جدیدترین کدام ممکن است توسط دانشکده کالیفرنیا در سن دیگو تکمیل شد، بیانیه شد کدام ممکن است بلعیدن تا حد زیادی اسیدهای چرب امگا ۳ باعث محافظت تراکم استخوان تبدیل می شود کدام ممکن است باعث آسانسور استخوان ها را انتخاب کنید و انتخاب کنید دفاع کردن بیشتر در مخالفت با شکستگی تبدیل می شود. ماهی های آب خنک شبیه ساردین، تن را انتخاب کنید و انتخاب کنید ماهی خال مخالی نیز تشکیل اسیدهای چرب امگا ۳ هستند.

کهل بیشتر سرطان ها را رام می تنبل؟

تحقیق مختلف روی این سبزی به مهارت آن در کشتی همراه خود طیف گسترده ای از بیشتر سرطان ها ردیابی دارد. در نوامبر ۲۰۰۵، صفحه بحث آمریکایی تحقیقات بیشتر سرطان ها تحقیق‌ای را حاضر کرد کدام ممکن است نماد داد دختران لهستانی کدام ممکن است ۴ بار هر دو تا حد زیادی در هفته کلم هر دو کلم تلخ (کلم تخمیر شده) می‌خورند، ۷۴ سهم کمتر کشف نشده خطر ابتلا به بیشتر سرطان ها سینه هستند. تحقیق اضافی نماد می دهد کدام ممکن است کلم علاوه بر این قابل دستیابی است اجتناب کرده اند بیشتر سرطان ها ریه، شکم را انتخاب کنید و انتخاب کنید روده غول پیکر دفاع کردن تنبل. به نظر می رسد مانند است ماده جادویی سولفورافان است، خوب ماده شیمیایی طبیعی حال در کلم کدام ممکن است همراه خود تحریک سلول ها، چرخ دنده بیشتر سرطان ها زا را اجتناب کرده اند بین می برد.