یادگیری به فوری وزن کم کنید! افت پوند ایمن را انتخاب کنید و انتخاب کنید کارآمد

یاد بگیرید کدام ممکن است چگونه همراه خود این رویکرد مفید برای افت پوند فوری وزن کم کنید

افت پوند ممکن است {برای بسیاری} اجتناب کرده اند اشخاص حقیقی منصفانه مشکل باشد. مشکلات وزنی همراه خود متعدد اجتناب کرده اند خطرات بهزیستی، اجتناب کرده اند جمله حمله قلبی، سکته مغزی را انتخاب کنید و انتخاب کنید دیابت در کنار است. بر مقدمه گزارش وسط سراسری آمار سلامت، مشکلات وزنی اجتناب کرده اند سال ۱۹۷۰ بیش اجتناب کرده اند ۲ برابر شده است! همراه خود همه فروش فست فود، سبک اقامت پرمشغله را انتخاب کنید و انتخاب کنید مشکلات مالی، افت پوند هر سال دردسرساز تر تبدیل می شود. من می خواهم این پست را برای حاضر منصفانه نقشه راه برای افت پوند تحمیل کردم. من می خواهم قصد دارم به عمیق برخی اجتناب کرده اند اجزای کلیدی چگونگی افت پوند فوری، را انتخاب کنید و انتخاب کنید مهمتر اجتناب کرده اند همه، چگونگی محافظت آن را دلیل دهم! افت پوند مفید ۲ جنبه دارد:

مناسب وعده های غذایی مصرف کردن، گرسنگی نکشید، ممکن است در نتیجه افت پوند فوری شود

تا حد زیادی مردمان بافت می کنند برای افت پوند باید وعده های غذایی مصرف کردن را جدا بگذارند. در حالی کدام ممکن است حقیقتی {در این} مورد موجود است، افت پوند فوق العاده تا حد زیادی اجتناب کرده اند صرف وعده های غذایی نخوردن است. تصادفی نیست کدام ممکن است متعدد اجتناب کرده اند مردمان ۱۰ هر دو ۲۰ کیلو وزن کم می کنند به همان اندازه همه چیزهایی را کدام ممکن است اجتناب کرده اند انگشت داده اند به انگشت آورند. رژیم های فوق العاده کم انرژی هیکل خواهید کرد را به حالت گرسنگی در می آورد از نمی داند چه روزی داروها مغذی بیشتری اکتسابی تدریجی! همراه خود خوردن انرژی کم، هیکل خواهید کرد فرآیندهای انرژی سوزی شخصی را تدریجی می تدریجی را انتخاب کنید و انتخاب کنید آغاز به ذخیره چربی می تدریجی. این دلیل است، در ابتدا نتایج را تبصره خواهید کرد، با این حال به محض آغاز یک بار دیگر وعده های غذایی مصرف کردن، هیکل خواهید کرد بلافاصله به وزن اولین شخصی باز می گردد. علاوه بر این این، هیکل خواهید کرد داروها مغذی می خواست برای کار کردن دقیق را اکتسابی نمی شود. قابل دستیابی است بافت کنید کدام ممکن است دائماً در حالت خطرناک خلقی، خستگی را انتخاب کنید و انتخاب کنید هر دو حتی علائم ناامیدی هستید. {به دلیل} عدم تعادل هورمونی، قابل دستیابی است هوس ابدی برای غذاهای ناسالم داشته باشید. همراه خود اعتقاد اینکه سعی می کنید بازی کنید، احتمالاً نشاط مورد نیاز برای انجام منصفانه ورزش برتر هر دو ریکاوری صحیح بعد اجتناب کرده اند آن را ندارید.

مهم افت پوند فوری در همه زمان ها انرژی کم نیست. انرژی صحیح را می سوزاند. اگر حلقه دار وار ورزش کنید را انتخاب کنید و انتخاب کنید همراه خود ۱۰۰۰ انرژی در روز اقامت کنید، هیکل خواهید کرد به هم خواهد ریخت! پس برای افت پوند فوری چه بخوریم؟ با بیرون اینکه خیلی پیچیده باشد، می خواهید بخشها زیادی پروتئین، فیبر را انتخاب کنید و انتخاب کنید آب خوردن کنید. خواهید کرد می خواهید اجتناب کرده اند چیزهایی مشابه با قند، کربوهیدرات های نشاسته ای را انتخاب کنید و انتخاب کنید {چربی ها} اجتناب کنید هر دو آنها را محدود کنید.

مورد نیاز نیست تک تک انرژی هایی را کدام ممکن است می خورید بشمارید. ساده باید مشخص شوید کدام ممکن است مفید وعده های غذایی می خورید. یکی اجتناب کرده اند آسان ترین راه ها برای افت پوند، فرآیند بشقاب است. بشقاب صبحانه، ناهار را انتخاب کنید و انتخاب کنید شام شخصی را به صورت زیر جدا کردن کنید:

۱. ۱/۲ بشقاب خواهید کرد باید اجتناب کرده اند کربوهیدرات های غیر نشاسته ای تشکیل شده باشد – من می خواهم به ویژه با اشاره به سبزیجات صحبت می کنم. چیزهایی مثل کلم بروکلی، گل کلم، مارچوبه را انتخاب کنید و انتخاب کنید غیره. به این دلیل است که معنا نیست کدام ممکن است آنها را در سبزی بپوشانید هر دو در ۵ قاشق غذاخوری کره تفت دهید! یاد بگیرید کدام ممکن است سبزیجات را شبیه به طور کدام ممکن است هستند دوست داشته باشید. منصفانه تأمین خوشایند را انتخاب کنید و انتخاب کنید مفید اجتناب کرده اند داروها مغذی.

۲. ۱/۳ بشقاب خواهید کرد باید پروتئین با بیرون چربی باشد – این ماهی، مرغ، بوقلمون هر دو هر گوشت با بیرون چربی عکس است. چیزهایی مشابه با لوبیا نیز دارایی ها برتر پروتئین هستند.

بقیه باید کربوهیدرات های نشاسته ای باشد – این مقدار به سختی اجتناب کرده اند چیزهایی مشابه با برنج اسپرسو ای، نان گندم، ماکارونی گندم را انتخاب کنید و انتخاب کنید غیره است.

آن یک است سیستم شیک نیست، با این حال منصفانه این سیستم آسان است کدام ممکن است هر کسی ممکن است آن را دنبال تدریجی را انتخاب کنید و انتخاب کنید کار خواهد کرد. اگر به بشقاب شخصی مورد توجه قرار گرفت می کنید و یک جفت تکه بروکلی را انتخاب کنید و انتخاب کنید منصفانه توده عظیم پاستا هر دو برنج سرخ شده دارید، باید تنظیماتی را انجام دهید.

مواردی کدام ممکن است باید انصافاً بردن شوند

برای افت پوند فوری، تعدادی از عامل رایج موجود است کدام ممکن است باید به طور درست اجتناب کرده اند شر آنها خلاص شوید:

۱. آرد سفید – آرد سفید را انتخاب کنید و انتخاب کنید آرد گندم درست به طور قابل توجهی اجتناب کرده اند تذکر قطعا ارزش آن را دارد غذایی خاص هستند. برای خلاص شدن اجتناب کرده اند شر چربی های شکمی کدام ممکن است به سختی اجتناب کرده اند بین نمی توسعه، باید محصولات آرد سفید مشابه با نان سفید، برنج سفید، تورتیلا را انتخاب کنید و انتخاب کنید هر عامل عکس کدام ممکن است آرد سفید در آن موجود است را اجتناب کرده اند بین ببرید. متفاوت چیست؟ محصولات مجهز اجتناب کرده اند آرد غلات درست

۲. شربت ذرت همراه خود فروکتوز بالا را انتخاب کنید و انتخاب کنید سایر قندهای تصفیه شده – داروها تشکیل دهنده شخصی را بیاموزید! شکر مسئله بی نظیر افزایش وزن را انتخاب کنید و انتخاب کنید معنی افت پوند فوری است. شکر شکر است، با این حال اکتسابی شکر اجتناب کرده اند میوه‌ها، کدام ممکن است دارای برخی فواید مصرف شده‌ای هستند، فوق العاده بیشتر اجتناب کرده اند شکر اجتناب کرده اند غذاهای فرآوری‌شده است. متفاوت چیست؟ چیزهایی همراه خود قندهای خالص مشابه با میوه بخورید!

بازی در نتیجه رئوس مطالب عضله تبدیل می شود را انتخاب کنید و انتخاب کنید وزن را کاهش می دهد

وقتی صحبت اجتناب کرده اند افت پوند به میان می‌آید، مهم‌ترین فواید آن فواید بهزیستی است، با این حال اجازه دهید همراه خود آن برخورد با شویم، اکثر مردمان نیز بدشان نمی‌آید کدام ممکن است هیکل بهتری داشته باشند. من می خواهم شناخته شده به عنوان منصفانه معلم در همه زمان ها آن را می شنوم. “من می خواهم آرزو می کنم تن کنم! تعیین کنید را انتخاب کنید و انتخاب کنید تون. چگونه می توانم رئوس مطالب بهتری اجتناب کرده اند توده عضلانی داشته باشم؟” اگر هدف خواهید کرد بدست آوردن به رئوس مطالب عضلانی است، صرف نظر از کدام ممکن است رژیم غذایی خواهید کرد چقدر خوشایند است. باید ورزش کنی! ماهیچه های خواهید کرد انبساط نمی کنند در صورت وجود آنها را به کار ندهید.

چه بازی هایی به افت پوند فوری {کمک می کند}؟

بازی ویژه به ویژه وزنه برداری کار آسانی نیست. سبک ها را انتخاب کنید و انتخاب کنید استراتژی های مختلفی موجود است کدام ممکن است می توانید اجتناب کرده اند آنها بیشترین استفاده را ببرید. اینکه کدام این سیستم تمرینی برای شما ممکن است بیشتر است به نیازها را انتخاب کنید و انتخاب کنید هیکل شخص خاص خواهید کرد تعیین می شود. برای افت پوند فوری تقریباً همه می توانند روی تعدادی از عامل حساب کنند:

۱. خواهید کرد باید تمرینات کاردیو را انتخاب کنید و انتخاب کنید مقاومتی انجام دهید – به منظور شما بهتر از نتایج را ببینید، باید مختلط اجتناب کرده اند تمرینات قلبی عروقی را انتخاب کنید و انتخاب کنید وزنه برداری انجام دهید. من می خواهم مردمان را می بینم کدام ممکن است در همه زمان ها عصبانی می شوند از بیش اجتناب کرده اند ۶۰ دقیقه در روز روی تردمیل می دوند با این حال باقی مانده است آنطور کدام ممکن است می خواهند به تذکر نمی رسند. با بیرون ماهیچه ها هیچ تعریفی اجتناب کرده اند ماهیچه {وجود ندارد}! برای عضله سازی باید وزنه بردارید. را انتخاب کنید و انتخاب کنید کاملاً برعکس، {برای حفظ} سلامت مرکز را انتخاب کنید و انتخاب کنید سوزاندن بیشترین چربی، باید مرتب سازی بازی قلبی عروقی انجام دهید.

۲. اجتناب کرده اند تمرینات کل هیکل زیاد بیشترین استفاده را ببرید – وقتی صحبت اجتناب کرده اند افت پوند فوری را انتخاب کنید و انتخاب کنید چربی سوزی تبدیل می شود، تمرینات کل هیکل معمولاً بیشتر اجتناب کرده اند تمرینات منفرد حرکت می کنند. الگوی ای اجتناب کرده اند تمرینات تمام هیکل، اسکات پرس شانه است. همراه خود استفاده اجتناب کرده اند پاها، ذهن را انتخاب کنید و انتخاب کنید بازوها، مقدار قابل توجهی انرژی می سوزانید را انتخاب کنید و انتخاب کنید در عین جاری امکانات عضلانی را افزایش می بخشید. الگوی ای اجتناب کرده اند تمرینات انرژی سوزی کمتر کارآمد ممکن است حلقه ۲ اوج بازو نشسته باشد. اگر هدف خواهید کرد عضله دوسر خوشایند است، آن یک است ورزش برتر برای شماست. اگر هدف خواهید کرد افت پوند فوری است، همراه خود منصفانه سوزاننده پر انرژی مشابه با اسکات را انتخاب کنید و انتخاب کنید پرس نتایج فوق العاده بهتری {خواهید دید}.

ایده ها پاداش برای افت پوند فوری

۱. ورزش تناوبی همراه خود عمق بالا (HIIT) را بررسی کنید – HIIT منصفانه این سیستم ورزشی ایمن را انتخاب کنید و انتخاب کنید کارآمد برای اجتناب کرده اند انگشت دادن بخشها زیادی چربی در طول مختصر است. HIIT فوق العاده کارآمد است از برای افت پوند را انتخاب کنید و انتخاب کنید در عین جاری انبساط عضلانی را آسانسور می تدریجی، در مقابل کاردیو حالت ملایم کدام ممکن است انرژی می سوزاند با این حال برای عضله سازی چندان مفید نیست.

۲. مقاله من می خواهم با اشاره به ده غذای رژیمی برتر را تجزیه و تحلیل کنید – اگر جستجو در غذاهای برتر برای مصرف کردن در کل این سیستم افت پوند شخصی هستید، این ده “غذای a فوق العاده” است کدام ممکن است ارائه می دهیم {کمک می کند} به همان اندازه داروها مغذی صحیح را برای افت پوند فوری را انتخاب کنید و انتخاب کنید ایمن فراهم کنید. برای افت پوند.

۳. به منظور شما منصفانه این سیستم تمرینی ماهر تحمیل کنید کدام ممکن است دستورالعمل های گام به گام با اشاره به چگونگی افت پوند ارائه می دهیم حاضر دهد، اشتراک این سیستم تمرینی من می خواهم را تجزیه و تحلیل کنید. تولید دیگری به هیچ وجه درگیر اثربخشی تمرینات شخصی نخواهید بود. من می خواهم هر آنچه را کدام ممکن است برای افت پوند را انتخاب کنید و انتخاب کنید به انگشت حمل رئوس مطالب عضلانی مشخص شده شخصی خواستن دارید ارائه می دهیم می دهم.