کیک خرما (برای کار راحت تر!)



مطالعه‌ای را خواندم که نشان داد زنانی که در چهار هفته قبل از زایمان خرما مصرف کرده‌اند، نیاز به القا و مداخلات در زایمان را به‌طور قابل‌توجهی کاهش داده‌اند. مطالعه کوچکی بود، اما خوردن خرما ضرری ندارد، درست است؟

بنابراین من خرما خریدم.

و آنها یک هفته دست نخورده در انبار من نشستند.

متوجه شدم که به چیزی وسوسه‌انگیزتر نیاز دارم تا خودم را مجبور به خوردن خرما کنم (زنان مورد مطالعه ۶ خرما در روز می‌خورند). من در بیشتر دوران بارداریم هوس مضحکی برای شیرینی داشتم، پس چرا خرما نخوریم و آن را به کیک تبدیل نکنم؟

طولی نکشید که از این طریق به ظرف پر خرما رسیدیم 🙂

خرما براونی

  • ۲ فنجان خرما بدون هسته
  • ۱ ۱۲ فنجان گردو (قبل از اینکه طعم لذیذتری پیدا کنم برشته کردم)
  • ۳ قاشق غذاخوری کاکائو یا پودر کاکائو
  • ۵ قاشق غذاخوری پروتئین آب پنیر شکلات (من از Naked Nutrition استفاده می کردم)
  • ۱ قاشق چایخوری عصاره وانیل خالص
  • ۱ قاشق غذاخوری آب خرما
  • ۱/۴ قاشق چایخوری نمک
  • ۱/۸ فنجان شکلات چیپسی (اختیاری)
  1. خرماها را به مدت ۱۵ دقیقه در آب داغ خیس کنید. یک قاشق غذاخوری آب خرما نگه دارید. در حالی که خرماها خیس می شوند، گردوها را در ماهیتابه روی حرارت متوسط ​​به مدت ۵ دقیقه یا تا زمانی که برشته و معطر شوند تفت دهید.
  2. همه مواد را در مخلوط کن بریزید و هم بزنید تا یکدست شود.
  3. خمیر را به یک قالب کوچک نان منتقل کنید و محکم فشار دهید تا به طور یکنواخت پخش شود. روی آن چیپس شکلات و نمک دریا بپاشید (اختیاری).
  4. حداقل دو ساعت داخل یخچال بگذارید تا خودش را بگیرد.

و برای کمک به آسان تر شدن آن … به شما می گویم چه اتفاقی می افتد!