چه انواع کربوهیدرات در روز باید بلعیدن کنم؟

به خوبی شناسایی شده است است کدام ممکن است طرفدار تبدیل می شود مقدار کربوهیدرات هایی را کدام ممکن است می خوریم محدود کنیم. همراه خود این جاری، تصمیم گیری کربوهیدرات های ناسالم را انتخاب کنید و انتخاب کنید خوشایند را انتخاب کنید و انتخاب کنید انواع کربوهیدرات هایی کدام ممکن است باید در روز بلعیدن کنیم سخت است. این متن دانش مهمی با توجه به کربوهیدرات های حال در چرخ دنده غذایی را انتخاب کنید و انتخاب کنید چگونگی کشف کردن انواع کربوهیدرات های حال در رژیم غذایی حاضر می دهد.

همراه خود کتاب هایی یادآور رژیم کتو، ذهن غلات، رژیم پارینه سنگی، رژیم مدیترانه ای، را انتخاب کنید و انتخاب کنید رژیم غذایی ساحل جنوبی، خاص شده است کدام ممکن است رژیم های غذایی پر کربوهیدرات می توانند برای بهزیستی ما خطرناک باشند. نماد داده شده است کدام ممکن است “هرم غذایی” عجیب و غریب کدام ممکن است شناخته شده به عنوان خوب طرفدار رژیم غذایی استفاده تبدیل می شود، شامل چربی فوق العاده کم، به سختی پروتئین تا حد زیادی را انتخاب کنید و انتخاب کنید کربوهیدرات های بیش از حد است، گمشده شواهد آموزشی را انتخاب کنید و انتخاب کنید شواهد حکایتی ضعیفی است کدام ممکن است هر کسی را راضی تنبل کدام ممکن است شهرت زیادی دارد. . به معنای واقعی کلمه هستند، متعدد اجتناب کرده اند پزشکان پزشکی سلامت معتقدند کدام ممکن است این علت بی نظیر اینجا است کدام ممکن است ما در آمریکا چنین سلامت ضعیفی داریم. آسیب شناسی های سبک اقامت یادآور مشکلات وزنی، دیابت، بیماری های قلبی، تخریب ذهن را انتخاب کنید و انتخاب کنید اشیا تولید دیگری را می توان مستقیما همراه خود سطوح بالای کربوهیدرات های غذایی مرتبط دانست.

دستورالعمل های جدیدتر استانداردهایی را با توجه به بلعیدن بخشها بیش از حد کربوهیدرات های “نشاسته ای” یادآور غلات، نان، پاستا را انتخاب کنید و انتخاب کنید غلات سبوس دار تصمیم گیری کرده اند. اینها غذاهایی هستند کدام ممکن است می توانند بهزیستی را اجتناب کرده اند بین ببرند. گندم اجتناب کرده اند همه غلات مضرتر است. شامل بخشها زیادی پروتئین به تماس گرفتن گلوتن است. {برای بسیاری} اجتناب کرده اند ما، گلوتن خوب آلرژن است کدام ممکن است شناخته شده به عنوان محرک غیر لیبرال غذایی طبقه بندی تبدیل می شود. غیر لیبرال گلوتن هر دو واکنش آلرژیک به گلوتن در گروه آمریکا فوق العاده غیرمعمول نیست. سوال کردن آور نیست کدام ممکن است ما طیف گسترده ای از مختلفی اجتناب کرده اند چرخ دنده غذایی با بیرون گلوتن را در کابینت های اکثر فروشگاه های چرخ دنده غذایی شخصی کشف می کنیم.

اگر کسی می‌خواهد اجتناب کرده اند غلات مثبت‌تری استفاده تنبل، جو را انتخاب کنید و انتخاب کنید برنج بهتر از طرفدار‌ها هستند. برنج را انتخاب کنید و انتخاب کنید جو دوسر گلوتن یک مدت کوتاه هر دو با بیرون گلوتن دارند. همراه خود این جاری، آنها همچنان ضرر ساز هستند از کربوهیدرات های نشاسته ای هستند.

باید اظهار داشت کدام ممکن است سبزیجات را انتخاب کنید و انتخاب کنید میوه ها نیز کربوهیدرات محسوب می شوند. با این حال می توان آنها را اجتناب کرده اند این بحث تجویز کربوهیدرات بردن کرد. میوه ها را انتخاب کنید و انتخاب کنید سبزیجات نوع فوق العاده متفاوتی اجتناب کرده اند کربوهیدرات ها نسبت به کربوهیدرات های غلات هستند. همراه خود این جاری، بیشتر است مقدار محدودی میوه بلعیدن شود، از برخی شامل بخشها زیادی کربوهیدرات به تماس گرفتن فروکتوز هستند. طرفدار تبدیل می شود به ازای هر ۱ وعده میوه مصرفی، ۳ وعده سبزیجات بلعیدن شود.

چه انواع کربوهیدرات نشاسته ای باید در روز بلعیدن کنید؟ متعدد اجتناب کرده اند مشاوران حدود ۱۰۰-۲۰۰ خوب و دنج در روز را طرفدار می کنند. این مقدار قطعاًً مقرون به صرفه، قابل بدست آوردن است را انتخاب کنید و انتخاب کنید رضایت کافی برای کار را برای اکثر اشخاص حقیقی پیشنهادات.

چیزی کدام ممکن است گاهی سخت است، ابعاد گیری هر دو شمارش خوب و دنج کربوهیدرات ها در غذاهای مختلف است. همراه خود این جاری، برچسب‌های چرخ دنده غذایی روی بسته‌بندی چرخ دنده غذایی ما داده ها اجباری را برای ایجاد میزان بلعیدن ما فراهم می‌تنبل. ۲ مشخصه روی برچسب چرخ دنده غذایی موجود است کدام ممکن است باید جستجو در آنها باشید. اولین مورد ابعاد سهم است. دوم کربوهیدرات کل است. شناخته شده به عنوان مثال، ایده کنید می خواهید خوب بار بخورید. ایده کنید بر روی برچسب نوشته شده است کدام ممکن است خوب نوار وعده های غذایی خوب وعده است را انتخاب کنید و انتخاب کنید کل لیست کربوهیدرات ۲۰ خوب و دنج است. حتما می شناسید کدام ممکن است همراه خود مصرف کردن خوب نوار غذایی اجتناب کرده اند بیشتر اینها، ۲۰ خوب و دنج کربوهیدرات نشاسته ای بلعیدن می شد. مثال تولید دیگری قابل انجام است برای ادغام کردن مصرف کردن بلغور جو دوسر باشد. ایده کنید برچسب وعده های غذایی می گوید کدام ممکن است خوب وعده ۱/۲ فنجان را انتخاب کنید و انتخاب کنید خوب وعده ۱۰۰ خوب و دنج کربوهیدرات کل است. اکنون می‌دانیم دقیقاً چه مقدار کربوهیدرات خورده شده است. کاهش ابعاد سرو به ۱/۴ فنجان ۵۰ خوب و دنج کربوهیدرات کل بلعیدن می تنبل.

برچسب های چرخ دنده غذایی تصمیم گیری میزان کربوهیدرات در روز را کدام ممکن است شخص خاص بلعیدن می تنبل فوق العاده سرراست می تنبل.

اگر برچسب غذایی به راحتی در دسترس است نباشد، فوق العاده سرراست است کدام ممکن است به وب بروید را انتخاب کنید و انتخاب کنید ساده دانش درمورد به نوع کربوهیدرات، ابعاد سروینگ را انتخاب کنید و انتخاب کنید انواع کربوهیدرات های کل را به مرورگر بدهید. همراه خود این مد، تصمیم گیری میزان کربوهیدراتی کدام ممکن است در روز می خوریم فوق العاده آسان را انتخاب کنید و انتخاب کنید سرراست است.

دوباره، ۱۰۰-۲۰۰ خوب و دنج کربوهیدرات نشاسته ای در روز هدف خوبی است. متعدد اجتناب کرده اند ما کدام ممکن است در ابتدا اجتناب کرده اند این مد استفاده می کردیم متوجه شدیم کدام ممکن است در عرض خوب سال به وزن جذاب رسیدیم، درد مزمن را اجتناب کرده اند بین بردیم، قدرت بیشتری داشتیم را انتخاب کنید و انتخاب کنید بیشتر می خوابیم.

این رژیم نباید خیلی دردسرساز باشد. اکثر {افرادی که} مسائل متابولیک قابل توجه ندارند قطعاًً می توانند خوب هر دو ۲ روز غیر صادقانه در هفته داشته باشند، روزی کدام ممکن است می توانند اجتناب کرده اند ۱۰۰ به همان اندازه ۲۰۰ خوب و دنج کربوهیدرات نشاسته ای استفاده کنند را انتخاب کنید و انتخاب کنید چیزی شیرین بخورند.

تجویز میزان کربوهیدرات‌های نشاسته‌ای، بلعیدن بخشها مقرون به صرفه پروتئین را انتخاب کنید و انتخاب کنید چربی‌های مفید، را انتخاب کنید و انتخاب کنید دوباره پر کردن رژیم غذایی همراه خود از سبزیجات طبیعی به اکثر اشخاص حقیقی این امکان را می‌دهد کدام ممکن است به حداقل یک رژیم غذایی مفید بازو یابند. متعدد اجتناب کرده اند پزشکان پزشکی، متخصصان خورده شدن را انتخاب کنید و انتخاب کنید متخصصان خورده شدن بر این باورند کدام ممکن است بیشتر اینها رژیم غذایی به اکثریت قریب به اتفاق گروه آمریکا این امکان را می‌دهد کدام ممکن است آسیب‌شناسی سلامت سبک اقامت را به همان اندازه حدی کاهش دهند کدام ممکن است اهمیت سراسری ندارد.