پروتئین، کربوهیدرات را انتخاب کنید و انتخاب کنید چربی – آنها چیست را انتخاب کنید و انتخاب کنید چرا به آنها خواستن داریم؟

اگر به رژیم غذایی شخصی کنجکاوی مند هستید، چه برای کاهش چند پوند هر دو صرفاً غذای مفید تر، باید تعدادی از نکته با توجه به ۳ گروه بی نظیر غذایی – پروتئین، کربوهیدرات را انتخاب کنید و انتخاب کنید چربی بدانید. در این متن دلیل خواهم داد کدام ممکن است آنها چیستند، چرا به آنها خواستن دارید را انتخاب کنید و انتخاب کنید چه غذاهایی تشکیل آنها هستند.

پروتئین

پروتئین بخشی اجتناب کرده اند هر سلول خشمگین هیکل خواهید کرد است، اجتناب کرده اند جمله منافذ و پوست، ماهیچه ها، تاندون ها، رباط ها، مو را انتخاب کنید و انتخاب کنید هسته دندان ها را انتخاب کنید و انتخاب کنید استخوان ها. علاوه بر این در متعدد اجتناب کرده اند عملکردهای تولید دیگری شبیه هورمون ها (شبیه انسولین)، آنتی بادی هایی کدام ممکن است همراه خود عفونت کشتی می کنند را انتخاب کنید و انتخاب کنید گلبول های صورتی خون کدام ممکن است اکسیژن را {در سراسر} هیکل حمل می کنند، عملکرد دارد. یکی اجتناب کرده اند مواردی کدام ممکن است بیشتر اوقات برای آن استفاده نمی شود، ساخت انرژی الکتریکی است. اگرچه ممکن است فوق العاده سبک باشد، با این حال این ساده در هنگام ورزش جسمی فوق العاده از حداکثر هر دو گرسنگی روزی در حال وقوع است کدام ممکن است کربوهیدرات کافی به راحتی در دسترس است نباشد.

اجتناب کرده اند اسیدهای آمینه حیاتی را انتخاب کنید و انتخاب کنید اسیدهای آمینه غیر حیاتی {تشکیل شده است}. آمینو اسیدهای بی معنی می توانند در هیکل ساخته شوند را انتخاب کنید و انتخاب کنید ۱۲ مورد موجود است، با این حال آمینو اسیدهای حیاتی {نمی توانند} را انتخاب کنید و انتخاب کنید هر ۸ آن باید اجتناب کرده اند غذایی کدام ممکن است می خوریم به بازو آیند.

دارایی ها پروتئینی برای ادغام کردن گوشت، تخم مرغ، ماهی، چسبناک را انتخاب کنید و انتخاب کنید شیر را انتخاب کنید و انتخاب کنید علاوه بر این آجیل، لوبیا، سویا، جو، عدس را انتخاب کنید و انتخاب کنید کره بادام زمینی است. بدیهی است کدام ممکن است هیچ دلیلی {وجود ندارد} کدام ممکن است منصفانه گیاهخوار نتواند با بیرون توسل به تقویت می کند ها به ابعاد کافی بلعیدن تدریجی.

با این حال چقدر کافی است؟

خوشایند، این بستگی دارد وزن را انتخاب کنید و انتخاب کنید درجه ورزش خواهید کرد دارد. پروتئین می خواست شخص خاص کدام ممکن است ورزش جسمی ندارد را انتخاب کنید و انتخاب کنید بازی نمی شود را می توان همراه خود ضرب وزن هیکل بر حسب کیلوگرم در ۰.۸ محاسبه کرد.

متعاقباً برای منصفانه شخص همراه خود وزن ۶۰ کیلوگرم (۱۳۲ کیلو) این ۴۸ خوب و دنج است.

همراه خود این جاری، اگر به طور مشترک ورزش کنید، این میزان برای منصفانه ورزشکار شدید هر دو بدنساز ممکن است اجتناب کرده اند ۰.۸ به ۲ خوب و دنج در هر کیلو افزایش یابد.

پروتئین در هر خوب و دنج ۴ انرژی نشاط می دهد را انتخاب کنید و انتخاب کنید باید حدود ۱۵ نسبت اجتناب کرده اند انرژی دریافتی روزانه خواهید کرد را تشکیل دهد. رژیم غذایی کدام ممکن است از به طور منظم در بلعیدن پروتئین کم است، چون آن است با توجه به رژیم غذایی طبیعی ضعیف موجود است، ممکن است مزایای اشاره کردن شده را به خطر بیندازد. با این حال در گذشته اجتناب کرده اند اینکه شتابزده کنید را انتخاب کنید و انتخاب کنید زیبا های پروتئینی تهیه کنید، متوجه شوید کدام ممکن است بلعیدن بیش از حد آن مسائل جانبی دارد. اگر به طور مشترک ۳۰ نسبت اصولاً اجتناب کرده اند آنچه خواستن دارید وعده های غذایی بخورید، قابل انجام است اصولاً اجتناب کرده اند اینکه مفید باشد به خودتان آسیب می‌رسانید را انتخاب کنید و انتخاب کنید در برخی اسبابک ها باعث تحمیل مشکلات کبدی را انتخاب کنید و انتخاب کنید کلیوی اجتناب کرده اند جمله سنگ‌های کلیه می‌شوید، کدام ممکن است این تنها یکی اجتناب کرده اند دلایلی است کدام ممکن است برخی اجتناب کرده اند رژیم‌های غذایی پر پروتئین را انتخاب کنید و انتخاب کنید کم کربوهیدرات باید رعایت شوند. اجتناب شود {باید باشد}.

کربوهیدرات ها

کربوهیدرات ها ۴ انرژی در هر خوب و دنج دارند را انتخاب کنید و انتخاب کنید باید حدود ۵۵ نسبت اجتناب کرده اند رژیم غذایی خواهید کرد را تشکیل دهند. کاربردهای متعددی در هیکل دارند. بی نظیر ترین تأمین نشاط به تماس گرفتن گلوکز است کدام ممکن است شناخته شده به عنوان گلیکوژن در هیکل ذخیره تبدیل می شود. گلوکز، کدام ممکن است قابل انجام است شناخته شده به عنوان منصفانه ماده تشکیل دهنده در برخی اجتناب کرده اند نوشیدنی های نشاط زا دیده شده باشد، به خوبی شناخته شده به عنوان منصفانه کربوهیدرات آسان شناسایی شده است است کدام ممکن است بیشتر است آن را شناخته شده به عنوان قند پیش آگهی دهید. این ماده در مدت زمان کوتاهی در هیکل توسل به تبدیل می شود را انتخاب کنید و انتخاب کنید برای مدت زمان بسیار طولانی بافت سیری نمی شود، این دلیل است است کدام ممکن است در هنگام کاهش چند پوند باید اجتناب کرده اند بلعیدن آن اجتناب کنید. علاوه بر این تأثیر سریعی بر سطوح نشاط دارد را انتخاب کنید و انتخاب کنید باعث تحمیل حالت بدنی را انتخاب کنید و انتخاب کنید روحی فوری تبدیل می شود کدام ممکن است سریع همراه خود منصفانه تصادف در کنار تبدیل می شود.

در برابر این، انواع تولید دیگری، کربوهیدرات‌های پیچیده، هضم تمدید شده‌تری اندازه می‌کشد، جدا شدن آهسته‌تر را انتخاب کنید و انتخاب کنید ملایم‌تری اجتناب کرده اند نشاط را فراهم می‌کنند را انتخاب کنید و انتخاب کنید خواهید کرد را برای مدت زمان بسیار طولانی‌تری اجتناب کرده اند بافت گرسنگی باز می‌دارند.

الگوی هایی اجتناب کرده اند کربوهیدرات های پیچیده عبارتند اجتناب کرده اند: برنج، ماکارونی، سیب زمینی، لوبیا را انتخاب کنید و انتخاب کنید جو.

سرعت توسل به هر کربوهیدرات شناخته شده به عنوان GI، شاخص گلیسمی شناخته تبدیل می شود. بر این ایده می توان به هر وعده های غذایی مقداری بین ۱ به همان اندازه ۱۰۰ اختصاص داد کدام ممکن است گلوکز خالص سریعترین توسل به را دارد را انتخاب کنید و انتخاب کنید متعاقباً GI 100 داده تبدیل می شود. در انتهای تولید دیگری ابعاد، لنزها دارای GI ساده ۲۱ هستند، متعاقباً در جلوگیری اجتناب کرده اند گرسنگی تمدید شده‌تر را انتخاب کنید و انتخاب کنید محافظت درجه نشاط ملایم‌تر، فوق العاده بیشتر است. غذاهای همراه خود GI بالا علاوه بر این همراه خود وادار کردن گلوکز را انتخاب کنید و انتخاب کنید چربی های حال در جریان خون به ذخیره شدن در سلول ها باعث افزایش ذخیره چربی را انتخاب کنید و انتخاب کنید به دلیل افزایش وزن می شوند.

مصرف کردن کربوهیدرات بیش از حد هیچ خطری ندارد، علاوه بر این اینکه قند اضافی ممکن است در نتیجه آغاز دیابت شود. عدم بدست آمده کافی در نتیجه کاهش درجه نشاط تبدیل می شود، با این حال عدم بدست آمده کافی برای مدت زمان بسیار طولانی ممکن است خطرات شدید برای بهزیستی را در صورت افراط در آن در جستجوی داشته باشد.

چربی

چربی در هر خوب و دنج ۹ انرژی دارد را انتخاب کنید و انتخاب کنید باید حدود ۳۰ نسبت اجتناب کرده اند رژیم غذایی خواهید کرد را تشکیل دهد از به معنای واقعی کلمه هستند عملکردهای مهم زیادی در هیکل دارد. اینها برای ادغام کردن دفاع کردن اجتناب کرده اند اندام های خانه، عایق به سمت سرما، توسل به را انتخاب کنید و انتخاب کنید ذخیره برخی ویتامین های غذایی، عایق بندی سلول های عصبی، مو را انتخاب کنید و انتخاب کنید منافذ و پوست مفید را انتخاب کنید و انتخاب کنید شناخته شده به عنوان تأمین نشاط است. چون آن است می‌توانید تصور کنید، بلعیدن ناکافی چربی می‌تواند مشکلات بهزیستی زیادی تحمیل تدریجی، با این حال بدیهی است کدام ممکن است این ضرر برای اکثر افراد کشورهای رشد‌یافته کدام ممکن است چربی زیادی بلعیدن می‌کنند، نیست. مجازات ها آن مشکلات وزنی، {فشار خون بالا} را انتخاب کنید و انتخاب کنید بیماری عروق کرونر روده ها است.

۲ نوع چربی موجود است را انتخاب کنید و انتخاب کنید در حالی کدام ممکن است هر ۲ بخشی حیاتی اجتناب کرده اند رژیم غذایی خواهید کرد هستند، بلعیدن چربی اشباع شده باید {به دقت} مدیریت شود. تأمین بی نظیر اجتناب کرده اند حیوانات است را انتخاب کنید و انتخاب کنید در دمای اتاق پایدار است. شناخته شده به عنوان مثال می توان به کره، گوشت خوک، خامه را انتخاب کنید و انتخاب کنید گوشت ردیابی کرد. چیزی کدام ممکن است آن را فوق العاده خطرناک می تدریجی، میزان کلسترول حال در کدام ممکن است مقدار بیش از حد آن ممکن است در نتیجه حمله ها قلبی را انتخاب کنید و انتخاب کنید سکته شود.

نوع تولید دیگری چربی، غیراشباع، عمدتاً اجتناب کرده اند دارایی ها طبیعی می آید را انتخاب کنید و انتخاب کنید در دمای اتاق مایع است. شناخته شده به عنوان مثال می توان به چربی آفتابگردان، روغن زیتون، ماهی را انتخاب کنید و انتخاب کنید آجیل ردیابی کرد.

بعد از همه همراه خود ملاحظه به کاربردهای چربی در هیکل، کم بودن آن کدام ممکن است ممکن است در کنار همراه خود رژیم غذایی فوق العاده کم انرژی را انتخاب کنید و انتخاب کنید کم چرب باشد، عواقبی را به در کنار دارد. این چیزها برای ادغام کردن عدم توسل به را انتخاب کنید و انتخاب کنید ذخیره ویتامین های خاص، سلامت کمتر مو را انتخاب کنید و انتخاب کنید منافذ و پوست را انتخاب کنید و انتخاب کنید تأثیر بر سلول های عصبی است.

اساساً کاملاً برعکس تمام مزایایی کدام ممکن است ارائه می دهیم گفتم.