نکته شماره یک برای افت پوند – کم خوابی ممکن است را اضافه وزن می تدریجی

طیف گسترده ای از اطلاعات افت پوند را انتخاب کنید و انتخاب کنید دستورالعمل های خورده شدن مفید موجود است کدام ممکن است باید اجتناب کرده اند آنها پیروی کنید. متعدد اجتناب کرده اند اینها رایگان را انتخاب کنید و انتخاب کنید برخی اجتناب کرده اند آنها پوشش مالی هستند. اکنون، متعدد اجتناب کرده اند این دستورالعمل‌های خورده شدن مفید را انتخاب کنید و انتخاب کنید اطلاعات افت پوند، اطلاعات معتبری هستند را انتخاب کنید و انتخاب کنید اگر می‌خواهید به افت پوند ثابت برسید، باید اجتناب کرده اند آنها پیروی کنید.

ممکن است بالقوه است خوب جزء مهم برای افت پوند سودآور را نادیده بگیرید. این ربطی به دستورالعمل های خورده شدن مفید هر دو فواصل بازی ندارد. این به ترمیم را انتخاب کنید و انتخاب کنید اجتناب کرده اند کار افتادگی ممکن است درمورد تبدیل می شود. هر ساعت شب چقدر می خوابید؟

نکته کلیدی برای تحقق ممکن است در افت پوند بالقوه است میزان خواب باشد. تحقیق تحقیقاتی آرم می دهد {افرادی که} کم خواب هستند نسبت چربی بدنشان اصولاً اجتناب کرده اند کسانی است کدام ممکن است هر ساعت شب به ابعاد کافی می خوابند.

تحقیق علاوه بر این ضعیف خواب را همراه خود {فشار خون بالا} را انتخاب کنید و انتخاب کنید دیابت نوع ۲ مرتبط دانسته اند. بررسی ای در روزنامه آمریکایی اپیدمیولوژی ۶۸۰۰۰ آمریکایی را به مدت ۱۶ سال مورد تجزیه و تحلیل قرار داد را انتخاب کنید و انتخاب کنید آرم داد {افرادی که} ۵ ساعت هر دو کمتر در ساعت شب می خوابیدند خوب سوم اصولاً اجتناب کرده اند {افرادی که} هفت ساعت می خوابیدند در کل بررسی بیش اجتناب کرده اند ۳۰ کیلو {اضافه وزن} داشتند. ساعت هر دو اصولاً

بررسی عکس در دانشکده استنفورد گزارش داد {افرادی که} کمترین خواب را داشتند نسبت به {افرادی که} ۸ ساعت هر دو اصولاً می خوابیدند نسبت چربی بدنشان بهتر بود.

وجه مشترک هر ۲ بررسی اینجا است کدام ممکن است نمایندگی کنندگانی کدام ممکن است اجتناب کرده اند خواب محروم بودند سطوح زیرین تری اجتناب کرده اند هورمون لپتین را انتخاب کنید و انتخاب کنید سطوح بالاتری اجتناب کرده اند هورمون گرلین داشتند. لپتین در سطح اول توسط سلول های چربی ساخت تبدیل می شود را انتخاب کنید و انتخاب کنید این هورمون برای کاهش گرسنگی را انتخاب کنید و انتخاب کنید افزایش سرعت متابولیسم ممکن است واقعاً کار می کند. هورمون گرلین توسط تجهیزات گوارش ساخت تبدیل می شود را انتخاب کنید و انتخاب کنید گرسنگی ممکن است را افزایش می دهد. این عدم تعادل ۲ هورمون کلیدی است کدام ممکن است بر نوع هیکل ممکن است را انتخاب کنید و انتخاب کنید افزایش هر دو عدم افزایش وزن ممکن است تأثیر می گذارد.

پاسخ آسان برای تصحیح این بدیهی است کدام ممکن است اصولاً بخوابید. کارهای عکس موجود است کدام ممکن است می توانید را انتخاب کنید و انتخاب کنید باید انجام دهید به همان اندازه لپتین شخصی را بالا حفظ کنید را انتخاب کنید و انتخاب کنید گرلین را زیرین حفظ کنید، با این حال مهمترین نکته افت پوند کدام ممکن است نادیده گرفته تبدیل می شود خواب است. خواب چیزی است کدام ممکن است نیاز می‌کنیم اصولاً اجتناب کرده اند آن انجام دهیم را انتخاب کنید و انتخاب کنید به تذکر می‌رسد به هیچ وجه به آن است نمی‌رسیم، از {همه ما} فوق العاده شلوغ هستیم.

اگر شخص خاص هستید کدام ممکن است در امتحان شده برای افت پوند هستید. ممکن است رژیم افت پوند مفید را بعد اجتناب کرده اند رژیم لاغری مفید امتحان کرده‌اید را انتخاب کنید و انتخاب کنید به تذکر می‌رسد کدام ممکن است ادامه دارد هم همراه خود افت پوند شخصی بازو را انتخاب کنید و انتخاب کنید پنجه ناخوشایند می‌کنید. ممکن است باید میزان خواب شخصی را در هر ساعت شب به مدت خوب هفته پرونده کنید. هر ساعت شب در گذشته اجتناب کرده اند جابجایی به رختخواب، روز شخصی را تعیین مقدار کنید. تخلیه ای؟ نرم بیدار شدی؟ خواه یا نه بافت کردید کدام ممکن است به خواب بیشتری خواستن دارید؟

پس اجتناب کرده اند پیگیری خواب شخصی به مدت خوب هفته، به طور معمول هر ساعت شب تعدادی از ساعت خوابیده اید. اگر ۷ ساعت نبود، پس به طور معمول ۷ ساعت در ساعت شب بخوابید. اگر منطقی۷ ساعت کار کرده اید را انتخاب کنید و انتخاب کنید همچنان {هر روز} صبح بافت خستگی می کنید، پس روی افزایش معمول آن به هشت ساعت کار کنید را انتخاب کنید و انتخاب کنید ببینید چه احساسی دارید. هرکسی با توجه به خواب آرامی کدام ممکن است خواستن دارد به سختی مشخص است. بالقوه است مورد نیاز باشد به سختی این مورد را آزمایش کنید.

اگر با توجه به افت پوند ابدی انتقادی هستید، ارائه می دهیم اصرار می کنم خواب شخصی را در انتخاب قرار دهید، در هر مورد دیگر هر کاری کدام ممکن است برای افت پوند انجام می دهید بالقوه است بی فایده باشد.