مزایای شنا نسبت به دویدن

چه دویدن را انتخاب کنید و انتخاب کنید چه شنا، هر ۲ به کاهش پوند را انتخاب کنید و انتخاب کنید افزایش مطابقت اندام قلبی کمک می کنند. ساده فواید شنا به توضیحات زیادی اجتناب کرده اند دویدن تا حد زیادی است.

چه چیزی با توجه به شنا خوشایند است؟

  • تأثیر از دوام در آب – هیکل را آسانسور می تدریجی

  • انرژی می سوزاند

  • فشار خون را زیرین – تمرینات قلبی عروقی خوشایند با بیرون وارد کردن فشار به روده ها.

  • بی وزنی آب – با بیرون استرس روی مفاصل، ستون فقرات را تمدید شده می تدریجی

تأثیر از دوام

منصفانه سود خالص عظیم شنا، تأثیر درگ است. آب ۱۰۰۰ برابر چگالتر اجتناب کرده اند هوا است، متعاقباً شنا شبیه ورزش همراه خود وزنه با بیرون وزنه است. آب شخصی ورزش قدرتی شماست.

شنا منصفانه ورزش تمام هیکل است کدام ممکن است برای مفاصل ساده است. آنها توده عضلانی بالا را انتخاب کنید و انتخاب کنید زیرین هیکل را کار می کنند. این برای ادغام کردن پاها، بالاتنه، نیمه فوقانی را انتخاب کنید و انتخاب کنید زیرین کمر، بازوها، شانه ها را انتخاب کنید و انتخاب کنید سینه تبدیل می شود.

مناسب شبیه ورزش همراه خود وزنه، شنا نیز اجتناب کرده اند از دوام برای حاوی شدن را انتخاب کنید و انتخاب کنید آسانسور توده عضلانی استفاده می تدریجی. در حالی کدام ممکن است دویدن منصفانه بازی کاردیو برتر است، با این حال کمک چندانی به افزایش هیکل پویا را انتخاب کنید و انتخاب کنید عضلانی نمی شود.

انرژی را می سوزاند

ورزش همراه خود عمق متداولنشان می دهد که ضربان روده ها شخصی را در ۵۰ به همان اندازه ۷۰ سهم کمتر از ضربان روده ها شخصی حفظ کنید.

منصفانه ورزش دردسرساز همراه خود ۷۰ به همان اندازه ۸۵ سهم کمتر از ضربان روده ها ممکن است انجام تبدیل می شود. پس اجتناب کرده اند منصفانه سینه سینه از حداکثر نیم ساعت ای، می توانید به همان اندازه ۳۰۰ انرژی بریزید دور. این اراده بر مقدمه وزن مشخص باشد. بدون در نظر گرفتن با کیفیت حرفه ای تر باشید انرژی بیشتری می سوزانید. همراه خود سوزاندن ۵۰۰ انرژی تا حد زیادی اجتناب کرده اند آنچه در روز می خورید، می توانید منصفانه کیلو چربی در هفته اجتناب کرده اند کف دست بدهید. خوشایند، بیش از حد به تذکر نمی رسد. با این حال آینده در نظر گرفته شده کنید. بعد اجتناب کرده اند منصفانه ماه می توانید حدود ۴-۵ کیلو – تقریباً نیمی اجتناب کرده اند سنگ – اجتناب کرده اند کف دست بدهید. آن را در ۶ ماه ضرب کنید را انتخاب کنید و انتخاب کنید ۴ کیلو اجتناب کرده اند چربی هیکل شخصی را اجتناب کرده اند کف دست داده اید.

چرا شنا به روده ها {کمک می کند} کارآمدتر کار تدریجی؟

هنگامی کدام ممکن است هیکل در وضعیت عمودی قرار دارد (شبیه هنگام دویدن هر دو پریدن)، روده ها باید دردسرساز کار تدریجی به همان اندازه خون را انتخاب کنید و انتخاب کنید اکسیژن را به اندام تحتانی را انتخاب کنید و انتخاب کنید اجتناب کرده اند اندام تحتانی پمپاژ تدریجی. این افزایش بار کاری بر روی روده ها ممکن است در نتیجه افزایش فشار خون شود کدام ممکن است برای روده ها مفید نیست.

کالج پزشکی ورزشی آمریکا دقیق می تدریجی: «شنا با بیرون تحمیل افزایش از حداکثر فشار خون، سیستم قلبی عروقی را واقعاً کار می کند.» اجتناب کرده اند آنجایی کدام ممکن است هیکل هنگام شنا در مکان افقی قرار خواهد گرفت، روده ها باید به شبیه به مقیاس دردسرساز کار تدریجی. تقریباً هیچ جاذبه ای {وجود ندارد}، متعاقباً فشار خون زیرین {می ماند}.

بی وزنی آب

یکی تولید دیگری اجتناب کرده اند مزایای شنا نسبت به دویدن، بی وزنی در آب است. در نهایت هر حرکت – کرال سینه، آزاد را انتخاب کنید و انتخاب کنید غیره – هیکل ممکن است کشیده تبدیل می شود. اجتناب کرده اند آنجایی کدام ممکن است آب هیکل ممکن است را آسان ، می توانید در حین حرکت کشش دهید. سپس ستون فقرات ممکن است تمدید شده شود را انتخاب کنید و انتخاب کنید سوراخ بین مهره ها را تمدید شده تر تدریجی.

فیزیوتراپیست ها مبتلایان تحت تأثیر مشکلات دیسک را {به دلیل} افزایش اندازه ستون فقرات به شنا الهام بخش می کنند. دیسک ها را تسکین می دهد.

مزایا را انتخاب کنید و انتخاب کنید خطرات دویدن

به طور معمول دویدن فواید زیادی دارد.

احتمال تکل قرارداد را کاهش می دهد:

  • دیابت نوع ۲

  • ناامیدی

  • بیماری روده ها را انتخاب کنید و انتخاب کنید عروقی

افزایش می بخشد: –

  • تراکم استخوان

  • مدیریت وزن

همراه خود این جاری، خطرات دویدن در مسافت های تمدید شده با بیرون معلم تحمل نظارت باید فکر شود. آنها اغلب هستند ارائه می دهیم با توجه به رژیم غذایی، آرامش را انتخاب کنید و انتخاب کنید استراتژی دویدن خوشایند طرفدار کنند. به توضیحات امنیت: – تعیین مقدار پزشکی برای بیماری قلبی، مشکلات بیومکانیکی هر دو سایر عناصر خطر حیاتی است.

دویدن ماراتن بر روی آن باعث افزایش سیستم امنیت هیکل تبدیل می شود. باعث تبدیل می شود هیکل بخشها زیادی کورتیزول ساخت تدریجی به همان اندازه تورم کاهش یابد. طرفدار به دوندگان افزایش ویتامین C، خواب کافی را انتخاب کنید و انتخاب کنید دوری اجتناب کرده اند استرس های خارجی است. این به درمانی را انتخاب کنید و انتخاب کنید آسانسور امنیت {کمک می کند}.

نتیجه گیری

ممکن است نمی‌خواهم دونده‌ها را اجتناب کرده اند انجام کاری کدام ممکن است گستاخانه دوست دارند منصرف کنم. مزایای بهزیستی آن مشخص است. همراه خود این جاری، دویدن های تمدید شده مدت فشار زیادی بر مفاصل مچ پا، لگن را انتخاب کنید و انتخاب کنید زانو وارد می تدریجی.

شنا فوایدی برای توانایی، کاهش پوند، استرس کم مفاصل را انتخاب کنید و انتخاب کنید استقامت قلبی عروقی دارد.

کنار اجتناب کرده اند خواستن به مطالعه شنا، هیچ نکته عقب کشیدن با توجه به شنا {وجود ندارد}. این اراده {برای بسیاری} اجتناب کرده اند افرادی که زودتر همراه خود آب شناخته شده نشده اند اشکال ساز باشد. ممکن است می گویم هیچ وقت برای مطالعه دیر نیست. گروه های شنا پرهزینه نیست را انتخاب کنید و انتخاب کنید مربیان زیادی در فراگیر استخر موجود است با بیرون ملاحظه به مکانی کدام ممکن است انواع می کنید.