مدیریت قند خون: چگونه قند خون شخصی را به حالت دوره ای برگردانیم

نحوه کاهش قند خون:

قند خون

مرحله بالای قند خون بهتر اجتناب کرده اند محدوده خالص (۷۹.۲ به همان اندازه ۱۱۰ میلی خوب و دنج در دسی لیتر) نماد دهنده اختلال متابولیسم در هیکل است. دیابت یکی اجتناب کرده اند توضیحات بی نظیر افزایش قند خون است، با این حال این تنها هدف نیست. توضیحات تولید دیگری ممکن است عفونت های حاد، ضربه را انتخاب کنید و انتخاب کنید استرس فیزیکی هر دو روانی باشد. اگر قند خون در چندین آزمایش با بیرون هیچ عالی اجتناب کرده اند توضیحات بالا بالا باشد، این نماد دهنده واضح دیابت است.

دیابت

دیابت {به دلیل} اختلال در انجام هورمون انسولین تحمیل تبدیل می شود کدام ممکن است توسط غده داخل ریز به تماس گرفتن پانکراس ساخت تبدیل می شود. دیابت به ۳ نوع جدا کردن تبدیل می شود:

• دیابت نوع I: در دیابت نوع I انسولین ساخت نمی شود. این مثال ممکن است مادرزادی باشد. افرادی که این بیماری را دارند باید انسولین خارجی بلعیدن کنند. انسولین را می توان به هیکل تزریق کرد هر دو در فواصل روزی اجتناب کرده اند طریق پمپ پمپ کرد.

• دیابت نوع دوم: در دیابت نوع ۲، ساخت انسولین مختل تبدیل می شود. این عارضه را می توان همراه خود تلقین رفتار به رژیم غذایی صحیح را انتخاب کنید و انتخاب کنید بازی معامله با کرد.

• دیابت باردار بودن: دیابت باردار بودن در مادران باردار رخ می دهد را انتخاب کنید و انتخاب کنید وضعیتی است کدام ممکن است برای عالی مرحله لحظه ای موجود است. همراه خود این جاری، زنانی کدام ممکن است در دوران باردار بودن آن را داشتند، احتمال بیشتری دارد کدام ممکن است دیرتر به دیابت نوع دوم از رنج می برند.

در صبح، روزی کدام ممکن است هیکل ناشتا است، مرحله گلوکز حل و فصل ترین حد شخصی می رسد. مرحله گلوکز بعد اجتناب کرده اند مصرف کردن وعده های غذایی افزایش خواهد یافت. افزایش مرحله قند خون درگیر کننده است از نماد می دهد کدام ممکن است پانکراس انسولین کافی برای تجزیه گلوکز ساخت نمی شود. گلوکز، شکلی اجتناب کرده اند قند، در صورت عدم مدیریت ممکن است برای اندام های مختلف مشکلاتی تحمیل تدریجی. قند خون بالا معمولاً روی توجه ها (رتینوپاتی دیابتی)، کلیه ها (نفروپاتی را انتخاب کنید و انتخاب کنید نارسایی کلیه)، اعصاب (نوروپاتی دیابتی) را انتخاب کنید و انتخاب کنید روده ها (بیماری ایسکمیک قلبی) تأثیر می گذارد. علاوه بر این گزارش شده است کدام ممکن است ناباروری در {افرادی که} قند خون بالایی دارند بیش از حد است.

مدیریت قند خون: مصرف شده

قند خون بالا وضعیتی است کدام ممکن است ساده قابل مدیریت است، ۹ معامله با. از گرفتن عالی رژیم غذایی مفید را انتخاب کنید و انتخاب کنید بازی بیش از حد ۲ راه برای مدیریت قند خون هستند. علاوه بر این، حتماً به طور مشترک وعده های غذایی بخورید. بردن وعده های غذایی مفهوم بدی است، ویژه به ویژه اگر داروهایی برای کاهش مرحله قند خون بلعیدن می کنید. تاثیر افزایش قند خون اینجا است کدام ممکن است ممکن است اصولاً تشنه را انتخاب کنید و انتخاب کنید گرسنه می شوید. به همین دلیل غذای شخصی را جدا کردن کنید را انتخاب کنید و انتخاب کنید مقدار کمتری را دفعات بیشتری بخورید. با این حال آنچه می خورید را انتخاب کنید و انتخاب کنید می نوشید اجتناب کرده اند منظر مصرف شده فوق العاده حیاتی است.

برخی اجتناب کرده اند رهنمودها در زیر معرفی شده است شده است:

• کربوهیدرات ها: رژیم غذایی سرشار اجتناب کرده اند کربوهیدرات های پیچیده طرفدار تبدیل می شود از آنها به سادگی در مدت زمان بسیار طولانی تری تجزیه می شوند را انتخاب کنید و انتخاب کنید به دلیل باعث کاهش تخلیه گلوکز در خون تبدیل می شود. نان سبوس دار را انتخاب کنید و انتخاب کنید موسلی طرفدار تبدیل می شود. کربوهیدرات های تصفیه شده شبیه قند باعث افزایش مرحله قند خون می شوند از گلوکز حال از آنها زودتر وارد جریان خون تبدیل می شود.

• فیبر: محتوای فیبر را در رژیم غذایی شخصی افزایش دهید. غذاهایی شبیه سبزیجات را انتخاب کنید و انتخاب کنید میوه های دارای برگ بی تجربه شامل فیبر هستند.

• چربی: بلعیدن چربی، ویژه به ویژه چربی های اشباع شده را کاهش دهید. به غذاهای کم‌چرب روی بیاورید – روغن‌های روغنی را انتخاب کنید و انتخاب کنید روغن‌های طبیعی را متنوع گی (کره خالص)، کره پاستوریزه را انتخاب کنید و انتخاب کنید روغن نارگیل کنید. اصولاً اجتناب کرده اند شیر با بیرون چربی را انتخاب کنید و انتخاب کنید چسبناک کم چرب بیشترین استفاده را ببرید.

• غذاهای سرخ شده: غذاهای سرخ شده، سمبوسه، پاپاد، چیپس را انتخاب کنید و انتخاب کنید … را باید کم کرد. به تهیه شام ​​ مفید‌تر همراه خود روغن را انتخاب کنید و انتخاب کنید چربی کمتر شبیه کباب‌پزها را انتخاب کنید و انتخاب کنید محصولات پخته تغییر شوید.

• ماهی/مرغ را انتخاب کنید و انتخاب کنید گوشت: ماهی امکان بهتری است از شامل چربی کمتری است. برای گوشت، گوشت با بیرون چربی برای مدیریت مرحله قند طرفدار تبدیل می شود. گوشت فرآوری شده را انتخاب کنید و انتخاب کنید چرب ممنوع است. این برای ادغام کردن سوسیس را انتخاب کنید و انتخاب کنید برگر تبدیل می شود.

• {نوشیدنی ها}: اجتناب کرده اند نوشیدنی های گازدار باید خودداری کرد از قند زیادی دارند. نوشیدنی های الکلی باید محدود شود. نوشیدنی های خوب و دنج شبیه چای، اسپرسو هر دو کاکائو را می توان با بیرون افزودن شکر بلعیدن کرد. آب میوه ها را می توان با بیرون افزودن شکر بلعیدن کرد.

• آجیل: شناخته شده به عنوان میان وعده، آجیل بهتر از امکان است. اگه با بیرون نمک باشه بهتره آنها بیشتر هستند از آجیل شامل فیبر است را انتخاب کنید و انتخاب کنید ممکن است را همراه خود اسیدهای چرب امگا ۳ پر می تدریجی.

مدیریت قند خون: معامله با های خانگی

تعدادی از معامله با خانگی شبیه:

۱. دانه های شنبلیله را عالی عصر در آب خیس کنید را انتخاب کنید و انتخاب کنید دانه ها را بجوید را انتخاب کنید و انتخاب کنید آب آن را صبح ناشتا بنوشید.

۲. اجتناب کرده اند چریش را انتخاب کنید و انتخاب کنید زردچوبه خمیر مناسب کنید را انتخاب کنید و انتخاب کنید زمانی ۲ بار ۱ قاشق چایخوری بخورید.

۳. اجتناب کرده اند برگ های تولسی (ریحان مقدس) له کرده را انتخاب کنید و انتخاب کنید خمیر مناسب کنید را انتخاب کنید و انتخاب کنید صبح بخورید.

۴. حبوبات را انتخاب کنید و انتخاب کنید جوانه ها را در این سیستم غذایی شخصی بگنجانید از هضم آنها اصولاً اندازه می کشد.

۵. روزانه ۱ فنجان آب کدو تلخ را انتخاب کنید و انتخاب کنید ۱ قاشق غذاخوری آمله (آب انگور فرنگی) بنوشید. کدو تلخ را نیز می توان شناخته شده به عنوان بخشی اجتناب کرده اند رژیم غذایی روزانه بلعیدن کرد.

۶. چای دارچین را تهیه کرده را انتخاب کنید و انتخاب کنید صبح آن را بنوشید. دارچین را نیز می توان به چای روزمره اضافه کرد.

۷. مخلوطی اجتناب کرده اند ۱ به همان اندازه ۱ ½ قاشق چایخوری پودر جامون (Syzygium cumini) ترکیب کردن همراه خود آب را {هر روز} صبح همراه خود شکم تمیز بنوشید. این ممکن است قند را به همان اندازه ۳۰٪ کاهش دهد.

مدیریت قند خون: سبک مسکن

دیابت عالی بیماری تمدنی محسوب تبدیل می شود. اگرچه به همان اندازه حد زیادی ارثی است، با این حال بیشتر اوقات اکتسابی است. بازی نکردن، مشکلات وزنی هر دو {اضافه وزن} را انتخاب کنید و انتخاب کنید استرس اجتناب کرده اند اجزا بی نظیر افزایش مرحله قند خون هستند. مدیریت بیشتر استرس را انتخاب کنید و انتخاب کنید بازی اصولاً برای سوزاندن چربی های نامطلوب راه هایی برای مدیریت این مثال هستند. مدیریت استرس را می توان به فرآیند های مختلفی انجام داد. در همین جا تعدادی از راه برای بدست آوردن به این هدف موجود است.

• یوگا: علم باستانی یوگا را می توان برای کانون اصلی را انتخاب کنید و انتخاب کنید اوقات فراغت بیشتر انجام داد. این ورزش‌ها را انتخاب کنید و انتخاب کنید وضعیت‌های تنفسی ارائه می دهیم کمک می‌تدریجی مدیریت هیکل را انتخاب کنید و انتخاب کنید افکار شخصی را به انگشت آورید را انتخاب کنید و انتخاب کنید به سادگی همراه خود مکان‌های استرس‌زا در دفتر را انتخاب کنید و انتخاب کنید خانه مقابله کنید.

• نیازها عملی: بیشترین استرس اجتناب کرده اند این واقعیت آسان ناشی تبدیل می شود کدام ممکن است ما نیازها غیرواقعی تصمیم گیری می کنیم را انتخاب کنید و انتخاب کنید برای حضور در آنها روی حیله و تزویر امتحان شده می کنیم. برای همه زمانها کردن را انتخاب کنید و انتخاب کنید لذت برداشتن هم وقت بگذارید.

• تمرینات: چربی اضافی را تخلیه کنید هر دو ساده انعطاف را انتخاب کنید و انتخاب کنید اعتقاد به نفس را همراه خود جسمی بیشتر به انگشت آورید. ورزش قلبی باعث تبدیل می شود انسولین بیشتر حرکت تدریجی. بازی علاوه بر این استرس را شناخته شده به عنوان عرق اجتناب کرده اند بین می برد.

• پرسه زدن هر دو آهسته دویدن: هوای صبح زود طراوت بخش است. عالی پرسه زدن هر دو دویدن روزانه نیم ساعت ای ممکن است را برای روز کنار هم قرار دادن می تدریجی را انتخاب کنید و انتخاب کنید {بهره وری} را انتخاب کنید و انتخاب کنید اعتقاد به نفس ممکن است را در کل روز افزایش می دهد.

• خواب: خوشایند بخوابید. مهم اینجا است کدام ممکن است تجهیزات، یعنی هیکل ما به خوبی کار تدریجی. کم خوابی هر دو خواب بیش از حد اجتناب کرده اند تعدادی از جهت خطرناک است. عالی شخص بالغ حداقل به شش-۸ ساعت خواب در روز خواستن دارد.

به همین دلیل یکی اجتناب کرده اند نشانگرهای زیر را رعایت کنید را انتخاب کنید و انتخاب کنید وارد حالت نبرد شوید به همان اندازه مطابقت اندام شخصی را یک بار دیگر به انگشت آورید. عالی مسکن مناسب داشته باشید.