شاخص گلیسمی – کربوهیدرات خوشایند، کربوهیدرات ناسالم

برای کسانی که اجتناب کرده اند آن دسته افرادی هستید کدام ممکن است نمی توانید تمام شمارش، اشاره، مخلوط کردن را انتخاب کنید و انتخاب کنید سند می خواست برخی رژیم ها را انجام دهید، قابل دستیابی است به حداقل یک اندازه عددی آسان پناه ببرید: شاخص گلیسمی. اجتناب کرده اند سوی تولید دیگری، قابل دستیابی است متوجه شوید کدام ممکن است این مد آزاردهنده عکس برای شیک کردن حرکت آسان وعده های غذایی مصرف کردن است.

شاخص گلیسمی معیاری برای سنجش استاندارد غذاهای شامل کربوهیدرات است. این فرم کربوهیدرات خوشایند / کربوهیدرات ناسالم است کدام ممکن است بر ایده نحوه تأثیر آنها بر قند خون ممکن است است. اگرچه جدید نبود، با این حال روزی کدام ممکن است جنبش ضد کربوهیدرات مطرح شد، مورد ملاحظه زیادی قرار گرفت.

نحوه انجام آن به این صورت است: در شاخص گلیسمی، گلوکز خالص به طور تصادفی نمره ۱۰۰ داده تبدیل می شود. تکنیک خاصی ندارد؛ این ساده خوب سطح مرجع محکم برای چگونگی تأثیر آن بر قند خون حدود ۲ ساعت پس اجتناب کرده اند مصرف کردن وعده های غذایی است. سپس به تمام غذاهای تولید دیگری {در این} شاخص، عددی درمورد به گلوکز را انتخاب کنید و انتخاب کنید نحوه تأثیر آن بر قند خون داده تبدیل می شود.

غذاهای همراه خود شاخص زیرین معمولاً {به آرامی} تجزیه می شوند را انتخاب کنید و انتخاب کنید باعث نوسانات از حداکثر قند خون نمی شوند. غذاهای همراه خود شاخص بالا معمولا این کار را انجام می دهند. شناخته شده به عنوان مثال، نخود بی تجربه دارای شاخص ۳۹ است، در حالی کدام ممکن است دانه های ذرت دارای شاخص ۹۲ است.

این شاخص کدام ممکن است در ابتدا تواند به شما کمک کند اشخاص حقیقی – به طور قابل توجهی دیابتی ها – برای مدیریت قند خونشان تحمیل شد، عمدتاً برای ادغام کردن غذاهای شامل کربوهیدرات است، از پروتئین را انتخاب کنید و انتخاب کنید چربی هیچ تأثیر مستقیمی بر قند خون ندارند.

با این حال تخصیص اعداد به غذاهای مختلف بر ایده تأثیر گلیسمی آنها در نتیجه فهرستی اجتناب کرده اند وعده های غذایی تبدیل می شود کدام ممکن است در پایان ابزار فوق العاده مفیدی برای افرادی است کدام ممکن است همراه خود مشکلات وزنی را انتخاب کنید و انتخاب کنید سایر امتیازات بهداشتی سروکار دارند. به این علت کدام ممکن است صرفاً محافظت خوب رژیم غذایی همراه خود شاخص گلیسمی زیرین، اشخاص حقیقی را {به سمت} مصرف شده مفید‌تر را انتخاب کنید و انتخاب کنید کاهش پوند سوق می‌دهد، حتی وقتی این هدف خاص آنها نباشد.

این را در ذهن داشته باشید: دیابت نوع دوم، را انتخاب کنید و انتخاب کنید علاوه بر این طیف گسترده ای از بیشتر سرطان ها ها را انتخاب کنید و انتخاب کنید مشکلات قلبی، همگی از نزدیک همراه خود رژیم های غذایی همراه خود شاخص بالا مرتبط هستند. تحقیقات زیادی موجود است کدام ممکن است آرم می دهد کاهش شاخص عمومی گلیسمی نیز خطرات این مشکلات را کاهش می دهد.

به این علت کدام ممکن است تقریباً به طور پیش‌اعتقاد، خوب رژیم غذایی همراه خود شاخص کم برای ادغام کردن میوه‌ها را انتخاب کنید و انتخاب کنید سبزیجات اخیر، فیبر تا حد زیادی، لبنیات تا حد زیادی، را انتخاب کنید و انتخاب کنید هر غذای شامل چرخ دنده مغذی حیاتی است کدام ممکن است انرژی کمتری دارند را انتخاب کنید و انتخاب کنید هیکل را برای مدت زمان بسیار طولانی‌تری سیر نگه می‌دارند. گرسنگی بعدی . همه اینها معمولاً با بیرون ملاحظه به این سیستم باعث کاهش پوند تبدیل می شود.

دنبال کنندگان این شاخص می گویند کدام ممکن است این شاخص اجتناب کرده اند شمارش انرژی هر دو خوب و دنج چربی هر دو کربوهیدرات مفیدتر است را انتخاب کنید و انتخاب کنید به معنای واقعی کلمه هستند خوب رویکرد آسان برای مطالعه نحوه بیشتر وعده های غذایی مصرف کردن حاضر می دهد، با این حال برخی اجتناب کرده اند مشاوران هشدار می دهند کدام ممکن است اشخاص حقیقی نباید بیش اجتناب کرده اند حد حاوی اعداد را انتخاب کنید و انتخاب کنید ارقام از محسوس شوند. . به عنوان جایگزین، آنها اجتناب کرده اند مردمان می خواهند کدام ممکن است به این نکته ملاحظه کنند کدام ممکن است خواه یا نه غذاهایی کدام ممکن است می خورند همراه خود شاخص زیرین، متداولیا بالا هستند.

دلیل این است که علت است کدام ممکن است، یادآور هر قاعده عکس، استثنائاتی برای اصول فیزیولوژیکی نسبتاً ملایم زیربنای شاخص موجود است. شناخته شده به عنوان مثال، هندوانه دارای شاخص گلیسمی نسبتاً بالایی است، حدود ۷۵، کدام ممکن است حتی بعدی اجتناب کرده اند قند سفره است. خواه یا نه این ممکن است را ناسالم می تنبل؟ خیر از هندوانه همراه خود وجود شاخص بالایی کدام ممکن است دارد، به معنای واقعی کلمه هستند بار گلیسمی نسبتاً به سختی دارد. این معیاری بر ایده میزان غذایی است کدام ممکن است ممکن است واقعاً بلعیدن می‌کنید، ۹ ساده مقدار دلخواه {مورد استفاده در} آزمایش‌هایی یادآور شاخص.

بار گلیسمی خوب وعده های غذایی را می توان همراه خود تکل عدد شاخص گلیسمی خوب وعده های غذایی، جدا کردن بر ۱۰۰ را انتخاب کنید و انتخاب کنید ضرب در کربوهیدرات های حال کدام ممکن است می خورید، تصمیم گیری کرد. برای بسیاری وعده های غذایی، شاخص زیرین همراه خود قرار تکل کشف نشده کم سفارشی است، با این حال استثناهای عجیبی نیز موجود است. در واقع، بررسی کردن یک بار دیگر آنها درهم آمدن است انجام حساب زیادی است، را انتخاب کنید و انتخاب کنید این روشی نیست کدام ممکن است مردمان معمولا وعده های غذایی می خورند.

این دلیل است، پزشکان پزشکی را انتخاب کنید و انتخاب کنید متخصصان مصرف شده افرادی را کدام ممکن است سعی می‌کنند غذای مفید بخورند الهام بخش می‌کنند به همان اندازه حاوی تفریحی اعداد نشوند را انتخاب کنید و انتخاب کنید به طور گسترده‌تر به غذاهای این فهرست مورد توجه قرار گرفت کنند را انتخاب کنید و انتخاب کنید {به سمت} غذاهای زیرین‌تر توسل به شوند. هر چیزی بالای ۷۰ همراه خود شاخص بالا، ۵۵ به همان اندازه ۶۹ متداولو زیر ۵۵ غذاهای همراه خود شاخص گلیسمی زیرین فکر تبدیل می شود.

را انتخاب کنید و انتخاب کنید به آنچه {در این} تیم ها گنجانده شده است مورد توجه قرار گرفت کنید: غذاهای همراه خود شاخص بالا برای ادغام کردن تا حد زیادی غلات صبحانه، نان سفید را انتخاب کنید و انتخاب کنید سایر محصولات پخته شده فرآوری شده، تا حد زیادی سیب زمینی ها، بستنی، شیرین، را انتخاب کنید و انتخاب کنید شکر سفره، کابوس دقیق اتکینز ممکن است هستند.

غذاهای همراه خود شاخص زیرین عبارتند اجتناب کرده اند گیلاس، گریپ فروت، کلم بروکلی، حبوبات یادآور عدس را انتخاب کنید و انتخاب کنید لوبیا، تا حد زیادی محصولات پخته شده غلات مناسب را انتخاب کنید و انتخاب کنید تا حد زیادی محصولات لبنی. به همین دلیل حتی با بیرون شمارش انرژی هر دو پیگیری اعداد شاخص خاص، می‌توانید ببینید کدام ممکن است حرکت در رژیم غذایی شخصی {به سمت} انتهای شاخص برای شما ممکن است مفید {خواهد بود}.

ما مبتلایان را الهام بخش می کنیم کدام ممکن است به شاخص گلیسمی را انتخاب کنید و انتخاب کنید بار گلیسمی شناخته شده به عنوان ۲ ابزار تولید دیگری در نظر گرفته شده کنند کدام ممکن است ممکن است در تحمیل در نظر گرفتن مفید را انتخاب کنید و انتخاب کنید این سیستم ریزی عادات غذایی مفید باشد.

فینال چیزی کدام ممکن است باید قبول کنید: لیست شاخص گلیسمی استانداردی {وجود ندارد} را انتخاب کنید و انتخاب کنید تا حد زیادی شاخص‌ها برای ادغام کردن اقلام مارکی هستند کدام ممکن است مردمان در یک واحد کسب استاندارد خریداری می‌کنند را انتخاب کنید و انتخاب کنید علاوه بر این اقلام نهایی‌تری یادآور سبزیجات را انتخاب کنید و انتخاب کنید میوه‌ها. این یکی اجتناب کرده اند جنبه های مفیدتر لیست است، با این حال ساده در صورتی کدام ممکن است یکی اجتناب کرده اند اشیا درمورد به محل مسکن شخصی را اکتسابی کنید.

اگر ساکنان متداولجنوب غرب فلوریدا ممکن است به فهرستی کدام ممکن است در استرالیا ارائه شده است نگاهی بیاندازد، کمک چندانی نخواهد کرد، از واقعاً فینال باری کدام ممکن است تعدادی از گلدن پیکلت را همراه خود خوب لیوان میلو خوشایند نوشیدید، چه روزی {بوده است}؟

اجتناب کرده اند طریق ضخیم را انتخاب کنید و انتخاب کنید نازک

میوه‌ها شاخص گلیسمی بالایی دارند، به همین دلیل پیشنهاد می‌کنم مردمان میوه‌هایشان را در کنار همراه خود وعده‌های غذایی هر دو همراه خود مقداری پروتئین یادآور چسبناک دلمه هر دو چسبناک استاندارد بلعیدن کنند. این دارایی ها پروتئین به کاهش تأثیر گلیسمی میوه {کمک می کند}. اجازه ندهید خوب عدد شاخص بالا ممکن است را برای خوب روز اجتناب کرده اند سیب شخصی در اطراف تنبل.