سرخ کن هوای ترد تمپه | خورنده دلچسب


این پست قابل انجام است تشکیل پیوندهای تکیه کن باشد. شناخته شده به عنوان خوب عضو آمازون، ممکن است اجتناب کرده اند خریدهای حرفه ای درآمد کسب می کنم. لطفا افشای ممکن است را بیاموزید.

این سرراست، قابل قبول، خوش ذوق است سرخ کن هوای تمپه این می تواند یک راه خوش ذوق {برای درست} کردن تمپه دودی خارق العاده است! برای افزودن به وعده های غذایی تولید دیگری هر دو میان وعده همراه خود سس غوطه وری برتر است. تاس های تمپه را مزه دار کرده را انتخاب کنید و انتخاب کنید سپس در سرخ کن بادی بپزید به همان اندازه ترد شوند. این غذایی است کدام ممکن است {همه آن} را دوست خواهند داشت!

سرخ کن بادی آسان و سالم با دستور تمپه در بشقاب سفید با سبزیجات

ممکن است اجتناب کرده اند دنبال کنندگان از حداکثر تمپه هستم – احساس a فوق العاده ای دارد، وگان را انتخاب کنید و انتخاب کنید گیاهخواری است، گمشده گلوتن است، را انتخاب کنید و انتخاب کنید تشکیل بخشها زیادی پروتئین است، به همین دلیل شناخته شده به عنوان خوب متفاوت خوش ذوق وگان برای گوشت در اکثر وعده های غذایی برتر حرکت می تدریجی.

پختن تمپه در سرخ کن بادی راهی برتر برای از گرفتن خوب غذای a فوق العاده ترد را انتخاب کنید و انتخاب کنید خوش ذوق است. خواهید کرد نمی توانید اجتناب کرده اند مصرف کردن تاس های تمپه دودی آغشته به سس، سیب زمینی سرخ شده، سبزیجات هر دو غذاهای تولید دیگری . علاوه بر این گیاهخوار، با بیرون گلوتن را انتخاب کنید و انتخاب کنید در کمتر اجتناب کرده اند نیم ساعت کنار هم قرار دادن است!

فینال ویدیوی اصل وعده های غذایی!

خواهید کرد می توانید این پروتئین خوش ذوق را به فرآیند های مختلفی بپزید، با این حال ممکن است عاشق این راه سرخ کن همراه خود هوا هستم – کدام ممکن است هر بار پخته شدن مناسب تمپه را {تضمین می کند}!

👩🏽‍🍳 چرا این اصل وعده های غذایی پاسخ این است می دهد؟

  • متفاوت برتر برای بسیاری که گوشت نمی خورند
  • خوب اصل العمل سرراست برای سرخ کن بادی
  • سبک های دودی
  • کودک دلپذیر
  • خوب غذای طبیعی آسان با بیرون گلوتن!
  • تأمین پروتئین برتر
  • اصل پخت نیم ساعت!

🥘 چرخ دنده تشکیل دهنده

این اصل طبخ سرخ کن هوا به چرخ دنده آسان ای خواستن دارد کدام ممکن است به سادگی در بازار مواد غذایی بومی خواهید کرد پیدا تبدیل می شود! برای عمیق تا حد زیادی با توجه به {دستورالعمل ها} را انتخاب کنید و انتخاب کنید داده ها خورده شدن ای، مقوا اصل وعده های غذایی را در زیرین همین پست ببینید.

مواد لازم برای یک دستور سرخ کن هوای گیاهی آسان و سالم

تمپه: خواهید کرد می توانید این پروتئین طبیعی را در هر خواربار فروشی هر دو فروشگاه تخصصی غذاهای مناسب پیدا کنید. اجتناب کرده اند دانه های مناسب سویا تخمیر شده تهیه تبدیل می شود را انتخاب کنید و انتخاب کنید این معنی تخمیر، سویا را به کلوچه های کودک نوپا متصل می تدریجی. این همراه خود توفو منحصر به فرد است کدام ممکن است همراه خود شیر سویا (۹ دانه های مناسب سویا) تهیه تبدیل می شود را انتخاب کنید و انتخاب کنید به قالب تغییر تبدیل می شود. تمپه بیشتر است در دمای اتاق پخته شود. برای اینکه این اصل وعده های غذایی را با بیرون گلوتن حفظ کنید، مشخص شوید کدام ممکن است تمپه ای کدام ممکن است می کسب با بیرون گلوتن باشد.

روغن زیتون: این روغن سبک برای ماریناد برتر است را انتخاب کنید و انتخاب کنید این وعده های غذایی را به طرز شگفت انگیزی ترد می تدریجی.

اسیدهای نارگیل: این مایع شبیه سس سویا است با این حال به معنای واقعی کلمه هستند محصول سویا نیست را انتخاب کنید و انتخاب کنید سوئیچ با بیرون گلوتن مورد استفاده قرار گیرد اجتناب کرده اند سویا است.

شربت افرا: این شربت طعمی شیرین به سس تمپه می بخشد.

پودر سیر: مقدار به سختی سیر خوب راه هوشمند برای سبک دادن به تمپه پخته شده است را انتخاب کنید و انتخاب کنید طعمی خاکی دارد کدام ممکن است همراه خود این وعده های غذایی هماهنگ تبدیل می شود.

فلفل صورتی دودی: فلفل دلمه ای صورتی دودی به صورت پودر در موجود است را انتخاب کنید و انتخاب کنید خوب فرآیند خوش ذوق برای سبک دادن به این وعده های غذایی است.

سرکه سیب: به سختی سرکه سبک های تولید دیگری این اصل غذای سرراست را متعادل می تدریجی را انتخاب کنید و انتخاب کنید این وعده های غذایی را خاص می تدریجی.

نمک را انتخاب کنید و انتخاب کنید فلفل سیاهافزودن نمک کوشر بهتر از راه {برای تقویت} را انتخاب کنید و انتخاب کنید آرم دادن سبک های تولید دیگری عناصر خرما است. حتماً اجتناب کرده اند فلفل معاصر آسیاب شده بیشترین استفاده را ببرید از نسبت به فلفل سیاه آسیاب شده مقاوم تر را انتخاب کنید و انتخاب کنید سبک مقاوم تری دارد.

📖 تمایز ها

  • فرآیند پخت را انتخاب کنید و انتخاب کنید پز: این اصل پخت سرراست تمپه همراه خود هوا را می‌توان در فر روزمره، توستر، هر دو در قابلمه روی محدوده هر دو کاسه همزن مایکروویو بخارپز کرد. اگر اجتناب کرده اند فر روزمره استخدام می کنید، کاغذ روغنی را روی سینی فر قرار دهید به همان اندازه مشخص شوید کدام ممکن است حبه های خرما به سادگی کنار می شوند.
  • تزریق: خرمای ادویه دار این اصل را a فوق العاده خوش ذوق می تدریجی. می توانید چرخ دنده تشکیل دهنده سس را کبریت همراه خود ظرفی کدام ممکن است همراه خود آن سرو می کنید تنظیم دهید. می توانید سس بوفالو، سس بادام زمینی، شربت افرا، سس سویا هر دو دود مایع را بررسی کنید.
  • نوارهای دمای سرخ کن هوا: در مقابل تاس، می توانید این پروتئین طبیعی را کاهش دهید را انتخاب کنید و انتخاب کنید اجتناب کرده اند آن در ساندویچ هایی قابل مقایسه با بیکن طبیعی هر دو در غذاهای عکس کدام ممکن است خواستن به پروتئین رقیق تری دارند بیشترین استفاده را ببرید.
  • ادویه ها: تعدادی از ادویه اضافی به اصل تمپه سرخ شده در هوا اضافه کنید، بسته به اینکه چه چیزی تقویت می کند غذایی است کدام ممکن است مناسب می کنید. برخی اجتناب کرده اند انتخاب ها عبارتند اجتناب کرده اند فلفل صورتی، پودر فلفل صورتی، پودر پیاز، رازیانه آسیاب شده، گشنیز، هل، زیره بی تجربه، گارام ماسالا، پودر کاری، سیر، شنبلیله هر دو فلفل خشک.
  • غیرسیگاری: اگر سبک های دودی را دوست ندارید، می توانید به سادگی پاپریکای دودی شخصی را به پاپریکای روزمره (با بیرون دودی) تنظیم دهید.
  • سرخ کن بادی توفو: {اگر نمی توانید} تمپه را پیدا کنید هر دو ترجیح می دهید در مقابل آن اجتناب کرده اند توفو بیشترین استفاده را ببرید، این نیز برتر {خواهد بود}.

🔪 سوالات معمولاً پرسیده می شود

در همین جا دستورالعمل های مختصری با توجه به طرز تهیه این تمپه در سرخ کن بادی معرفی شده است شده است. برای دلایل تا حد زیادی، مقوا اصل وعده های غذایی را در زیر ببینید.

ماریناد مناسب کنید: همه چرخ دنده را علاوه بر این خرما در یک واحد کاسه همزن بریزید را انتخاب کنید و انتخاب کنید خوشایند هم بزنید.

آب نمک در یک کاسه همزن

تمپه را خیس کنید: خرماهای دانش شده را {به آرامی} همراه خود سس کنار هم قرار دادن شده ترکیب کردن کنید را انتخاب کنید و انتخاب کنید مشخص شوید کدام ممکن است روی آن را خوشایند بپوشانید. ۱۰ دقیقه خیس کنید.

در یک کاسه همزن را با مکعب های تمپه مزه دار کنید

پختن: روی سبد سرخ کن بادی را به سختی روغن اسپری کنید را انتخاب کنید و انتخاب کنید بپزید به همان اندازه طلایی را انتخاب کنید و انتخاب کنید ترد شود.

تمپه سرخ شده با هوا در سرخ کن

خدمت: تمپه پخت را انتخاب کنید و انتخاب کنید پز سرخ کن همراه خود هوا خوب افزودنی مفید برای هر وعده غذایی است. در غذاهای مورد کنجکاوی شخصی سرو کنید.

تمپه در سرخ کن هوا

سوالات معمولاً پرسیده می شود اصل العمل

تمپه سرخ شده در هوا را چگونه نگهداری می کنید؟

این سرخ کن بادی را می توان به همان اندازه ۴ روز در یخچال در ظرف دربسته نگهداری کرد. بقیه وعده های غذایی را به مدت ۳-۴ دقیقه هر دو به همان اندازه روزی کدام ممکن است انصافاً اخیر شود، در سرخ کن بادی خوب و دنج کنید.

بقیه ماریناد را در یک واحد کیسه هر دو ظرف پلاستیکی به مدت سه روز در یخچال نگهداری کنید. می توانید اجتناب کرده اند آن برای چاشنی غذاهای تولید دیگری هر دو خرماهای تا حد زیادی بیشترین استفاده را ببرید.

تمپه سرخ شده چگونه سرو تبدیل می شود؟

این اصل پخت تمپه سرخ کن بادی بیشتر است به صورت خوب و دنج سرو شود، را انتخاب کنید و انتخاب کنید می توانید آن را همراه خود خوب مزرعه طبیعی، سیب زمینی شیرین، بیکن طبیعی هر دو سیب زمینی پخته سرو کنید.

علاوه بر این برای شام بشقاب، سرخ کردنی فوری، غذاهای غلات، هر دو ساندویچ تمپه برتر است.

خواه یا نه باید این تمپه ترد را در گذشته اجتناب کرده اند سوختن بخارپز کنم؟

خیر، مورد نیاز نیست این پروتئین را در گذشته اجتناب کرده اند سوختن بجوشانید هر دو بخارپز کنید. وقتی آن را در سرخ کن هوا می گذارید، حس فوق العاده خوبی دارد. سوختن در هوا در مقابل ناخوشایند را انتخاب کنید و انتخاب کنید لطیف بودن آنها را ترد می تدریجی.

خواه یا نه تمپه مفید تر اجتناب کرده اند توفو است؟

تمپه را انتخاب کنید و انتخاب کنید توفو هر ۲ در نوع شخصی مفید هستند. آنها هر ۲ کم انرژی، پروتئین بالا را انتخاب کنید و انتخاب کنید پروتئین طبیعی سالمی هستند کدام ممکن است می توان آن را به بسیاری از وعده های غذایی اضافه کرد. آنها احساس متفاوتی دارند – تمپه دارای احساس جذاب است را انتخاب کنید و انتخاب کنید معمولاً جذاب تر اجتناب کرده اند توفو است، در حالی کدام ممکن است توفو ممکن است بافتی جذاب هر دو ناخوشایند داشته باشد.

با این حال اجتناب کرده اند تذکر فنی، تمپه مفید تر اجتناب کرده اند توفو است. تمپه پتاسیم، فیبر، پروتئین را انتخاب کنید و انتخاب کنید آهن بیشتری دارد را انتخاب کنید و انتخاب کنید توفو کلسیم بیشتری دارد را انتخاب کنید و انتخاب کنید انرژی کمتری دارد. همراه خود دانه های مناسب سویا مناسب تبدیل می شود، به همین دلیل کمتر پردازش تبدیل می شود. علاوه بر این این، خوب فنجان تمپه تشکیل ۳۱ خوب و دنج پروتئین است در حالی کدام ممکن است خوب فنجان توفو تشکیل تنها ۲۰ خوب و دنج پروتئین است.

یکی را محدوده کنید کدام ممکن است تا حد زیادی دوست دارید را انتخاب کنید و انتخاب کنید برای اصل پختی کدام ممکن است استخدام می کنید بهتر از اثربخشی را دارد. در هر صورت، هر ۲ متفاوت مفید تری نسبت به سایر بسیاری از پروتئین هستند.

💭 رهنمودها تخصصی

در همین جا تعدادی از نکته موجود است کدام ممکن است ارائه می دهیم {کمک می کند} به همان اندازه بهتر از اصل پخت تمپه ترد را تهیه کنید.

  • خرماها را به صورت مکعبی دانش کنید به همان اندازه دائماً در سرخ کن هوا بپزند.
  • اگر روغن زیتون به راحتی در دسترس است ندارید اجتناب کرده اند روغن آووکادو هر دو روغن خنثی عکس بیشترین استفاده را ببرید.
  • بسته به تعیین کنید را انتخاب کنید و انتخاب کنید مقیاس سرخ کن بادی شخصی، قابل انجام است مورد نیاز باشد این اصل را به صورت دسته ای بپزید.
  • دقت کنید در صورت امکان همه آنها در یک واحد لایه قرار بگیرند به همان اندازه به طور یکنواخت بپزند. اگر خوب سبد هواکش دارید، این تاس ها را در حین پخت را انتخاب کنید و انتخاب کنید پز هم بزنید هر دو پرتاب کنید.
سرخ کن بادی آسان و سالم با دستور تمپه در بشقاب سفید با سبزیجات

🍲 اصل العمل های تا حد زیادی سرخ کن هوا!

اگر این اصل وعده های غذایی را امتحان کرده اید، لطفاً به آن است امتیاز دهید را انتخاب کنید و انتخاب کنید در بازخورد زیر به ممکن است اطلاع دهید کدام ممکن است چگونه این اصل پخته شده است!

علاوه بر این می توانید دنبال کنید fbرا انتخاب کنید و انتخاب کنید توییتررا انتخاب کنید و انتخاب کنید اینستاگرام، را انتخاب کنید و انتخاب کنید پینترست برای دیدن غذاهای خوش ذوق، مفید را انتخاب کنید و انتخاب کنید خانوادگی تا حد زیادی!

📋 مقوا اصل وعده های غذایی

سرخ کن هوای تمپه

هوا سرخ کن تمپه روشی خوش ذوق برای تهیه تمپه دودی خارق العاده است. این غذای طبیعی نیم ساعت ای برای افزودن به سایر وعده های غذایی هر دو میان وعده همراه خود سس غوطه ور برتر است. تاس های تمپه را مزه دار کرده را انتخاب کنید و انتخاب کنید سپس در سرخ کن بادی بپزید به همان اندازه ترد شوند. این غذایی است کدام ممکن است {همه آن} را دوست خواهند داشت!

زمان کنار هم قرار دادن سازیپانزدهم از واقعی

زمان پخت را انتخاب کنید و انتخاب کنید پز۸ از واقعی

کل زمان۲۳ از واقعی

خوب مسیر: پیش وعده های غذایی، پیش وعده های غذایی، میان وعده، میان وعده

ظرف ها: آمریکایی، گیاهخوار

رژیم غذایی: دیابتی، با بیرون گلوتن، کم انرژی، کم چرب، کم لاکتوز، وگان، وگان

سهام: ۴

انرژی: ۱۶۰انرژی

  • بیشتر است تمپه را خوب و دنج سرو کنید.
  • باقی مانده وعده های غذایی را در گذشته اجتناب کرده اند سرو به مدت ۳-۴ دقیقه در سرخ کن بادی خوب و دنج کنید.
  • زمان پخت قابل انجام است بسته به تجهیزات مورد استفاده منحصر به فرد باشد.
  • مشخص شوید کدام ممکن است تمپه را به طور یکنواخت دانش کرده اید، این به پختن مداوم {کمک می کند}.

سرویس: ۲اونس | انرژی: ۱۶۰انرژی | کربوهیدرات ها: ۱۰g | پروتئین: ۱۱g | چربی: ۱۰g | چربی های اشباع شده: ۲g | چربی اشباع نشده: ۳g | چربی های تک غیر اشباع: ۴g | سدیم: ۳۸۱میلی خوب و دنج | پتاسیم: ۲۵۷میلی خوب و دنج | اساسی: ۱g | قند: ۳g