رژیم غذایی دیابت قند – چگونه مرحله قند خون شخصی را مدیریت کنید

دیابت به دلیل اختلال در مرحله قند خون رخ می دهد. اگر با بیرون انجام اقدامات صحیح را انتخاب کنید و انتخاب کنید صحیح برای مدیریت قند خون در خون بالا باشد، قطعا دیابت تحمیل تبدیل می شود. این بدان معنا نیست کدام ممکن است قند ذاتاً ناسالم است، از زیرین روبرو شدن بیش اجتناب کرده اند حد قند خون، کدام ممکن است در اشخاص حقیقی دیابتی فوق العاده غیرمعمول نیست – به طور قابل توجهی در عصر – تأثیر عقب کشیدن بر سلامت ممکن است می گذارد.

معمولاً به ۲ علت اجتناب کرده اند اشخاص حقیقی دیابتی درخواست شده است تبدیل می شود کدام ممکن است در گذشته اجتناب کرده اند خواب غذاهای پر قند بخورند. اجتناب کرده اند منصفانه طرف برای افزایش مرحله قند خون کدام ممکن است احتمال دارد کاهش بیش اجتناب کرده اند حد در عصر هنگام خواب دارد را انتخاب کنید و انتخاب کنید اجتناب کرده اند طرف تولید دیگری برای تامین نشاط هیکل، از ۸ ساعت خواب طرفدار شده به معنای ۸ ساعت با بیرون وعده های غذایی نیز می باشد.

در همین جا تعدادی از نکته کارآمد کمک خواهد کرد که شما مدیریت مرحله قند خون معرفی شده است شده است.

بیش اجتناب کرده اند هر عامل عکس، مدیریت رژیم غذایی عملکرد مهمی در بالای همه چیز مرحله قند خون هیکل ایفا می تنبل را انتخاب کنید و انتخاب کنید همراه خود رعایت از واقعی آن، پیشرفت چشمگیری اجتناب کرده اند درمانی فوری به بهزیستی روال دیده شده است. جدای اجتناب کرده اند ابعاد گیری دقیق وعده های غذایی، محدوده غذاهای صحیح شخصی بخشی اجتناب کرده اند مدیریت دیابت است. ملاحظه به این نکته فوق العاده حیاتی است کدام ممکن است محدوده وعده های غذایی بسته به نوع دیابت (دیابت باردار بودن، دیابت نوع ۱، دیابت نوع ۲) منحصر به فرد است. رژیم غذایی متعادل برای دیابتی ها کدام ممکن است توسط متخصصان خورده شدن طرفدار تبدیل می شود برای ادغام کردن رژیم های پروتئینی، کربوهیدراتی را انتخاب کنید و انتخاب کنید کم انرژی به رئوس مطالب زیر است:

پروتئین
مقدار به سختی پروتئین در گذشته اجتناب کرده اند خواب {برای حفظ} مرحله قند خون مفید می خواست است. دارایی ها پروتئین عبارتند اجتناب کرده اند: گوشت با بیرون چربی، گوشت با بیرون چربی، بوقلمون هر دو مرغ با بیرون منافذ و پوست، توفو، سویا، ماهی قزل آلا، هالیبوت را انتخاب کنید و انتخاب کنید متوجه شد ماهی.

کربوهیدرات
سبوس، جو را انتخاب کنید و انتخاب کنید سیب زمینی غذاهای کربوهیدراتی هستند کدام ممکن است تشکیل فیبر محلول هستند. فیبر به کاهش فشار خون {کمک می کند}. میوه ها، مغزها، سبزیجات را انتخاب کنید و انتخاب کنید نخود فرنگی را رژیم های کم کربوهیدرات می نامند. آنها ارائه می دهیم کمک می کنند وزن شخصی را به روشی مفید کاهش دهید، کدام ممکن است منصفانه راه هوشمند برای اداره کردن دیابت است.

{چربی ها} را انتخاب کنید و انتخاب کنید روغن ها (چربی های اشباع را انتخاب کنید و انتخاب کنید چربی های غیر اشباع)
در حالی کدام ممکن است اجتناب اجتناب کرده اند مارگارین را انتخاب کنید و انتخاب کنید فست فودها فوق العاده حیاتی است از برای بهزیستی ممکن است فوق العاده خطرناک هستند، اکتسابی چربی های اشباع شده اجتناب کرده اند غذاهای خالص مربوط به کاکائو، نارگیل را انتخاب کنید و انتخاب کنید محصولات نخل فوق العاده حیاتی است. روغن های غیراشباع را می توان اجتناب کرده اند غذاهایی مربوط به آفتابگردان، سویا، گلرنگ را انتخاب کنید و انتخاب کنید ذرت به بازو آورد.

کارهای عکس کدام ممکن است می توان برای مدیریت مرحله قند در هیکل انجام داد عبارتند اجتناب کرده اند:
اجتناب کرده اند مصرف کردن وعده های عظیم از تشکیل انرژی بیشتری هستند
بلعیدن آب میوه را همراه خود میوه اخیر متفاوت کنند.
مصرف کننده آب فراوان شناخته شده به عنوان آب به کاهش پوند، محافظت انجام صحیح هیکل را انتخاب کنید و انتخاب کنید کاهش مرحله قند خون {کمک می کند}.

مهمتر اجتناب کرده اند همه، مشخص شوید کدام ممکن است تجهیزات ابعاد گیری قند خون ممکن است دوست شماست، از تنها راه برای تجزیه و تحلیل اینکه خواه یا نه مرحله قند خون شخصی را به روشی مفید زیرین می آورید هر دو افزایش می دهید.