راهنمای تغذیه: انتخاب های سالم در استارباکس



پیمایش در منو برای انتخاب غذاها و نوشیدنی های سالم در استارباکس (یا هر کافی شاپ) می تواند بسیار دشوار باشد، اما ما این کار را برای شما آسان می کنیم.

با عرض پوزش، موکای نعناع یا توپ کیک در اینجا وجود ندارد!

حتماً یک اسکرین شات بگیرید یا این صفحه را نشانه گذاری کنید تا دفعه بعد که به تعمیر کافئین خود نیاز داشتید با لیستی از گزینه های سالم در Starbucks مجهز شوید.

توجه- همچنین می توانید این قسمت را در پادکست آموزش تغذیه گوش دهید.

نوشیدنی ها

  • قهوه یا چای سیاه شیرین نشده. برای از بین بردن طعم تلخ، کمی شیر اضافه کنید
  • آمریکایی
  • لاته یا کاپوچینوی شیرین نشده با هر شیر
  • چای لاته بدون شیرینی
  • Nitro Cold Pro، ساده یا با شیر بدون شیرینی
  • Nitro Cold Pro … با خامه شیرین! یک گراند فقط ۴ گرم شکر اضافه دارد که بادام زمینی در مقایسه با سایر نوشیدنی های شیرین موجود در SB با ۴ تا ۱۰ برابر شکر است.
  • چای سبز بدون شیرینی

نکات:

  • اگر باید شیرین کننده داشته باشید، مقدار کمتری (۸ اونس) سفارش دهید یا یک شربت نیمه پمپ انتخاب کنید.
  • از شیرین کننده های بدون قند خودداری کنید، زیرا ممکن است در اواخر روز باعث میل به قند بیشتر شود
  • اگر به کافئین حساس هستید یا مشکل خواب دارید، بعد از ساعت ۱۳ بعد از ظهر بدون کافئین سفارش دهید.
  • در حالی که ماچا دارای مزایای سلامتی است، ماچا لاته در استارباکس شیرین می شود. چای سبز را انتخاب کنید که بدون قند همان فواید آنتی اکسیدانی را دارد

آیا برای اهداف رژیم غذایی سالم و کاهش وزن خود به پاسخگویی ۱:۱ نیاز دارید؟
به سایت پیش فرض ما اعمال کنید برنامه پاسخگویی روزانه (DAP) امروز!

صبحانه

  • رول اسفناج و تخم مرغ فتا
  • با یک تکه میوه یا بلغور جو دوسر کلاسیک لقمه‌ها را با تخم مرغ تغذیه می‌کنند
  • ساندویچ پنیر کم چرب و بوقلمون – من معمولاً طرفدار کاهش چربی نیستم، اما این یکی طعم بسیار خوبی دارد و هنوز هم در مقایسه با سایر گزینه ها دارای مشخصات تغذیه ای خوبی است.

نکات:

  • از غذاهای پخته شده اجتناب کنید – حتی اگر سالم به نظر برسند (مثل کیک موز یا کیک تمشک)، باز هم یک دسر پنهان است.
  • آلوئه ورا به بلغور جو دوسر بلوبری که هنوز شکر است اضافه شد. بهتر است بلغور جو دوسر کلاسیک سفارش دهید و میوه خود را اضافه کنید (مثلاً موز از پیشخوان)

ناهار

  • هر جعبه پروتئین بیسترو: مرغ کبابی و هوموس؛ تخم مرغ و پنیر (پنجم)؛ PB & Jam (V); پنیر و میوه ها (V)؛ و برای وعده های غذایی بزرگتر، جعبه بسته بندی مرغ جنوب غربی.
  • پستو پنینی ریحان ترکیه
  • کاسه پروتئین کینوا مرغ
  • پنینی گوجه فرنگی و موزارلا (N)

تنقلات، خوراک مختصر

  • ماست سیجی
  • پنیر ماه
  • زنجیره پنیر
  • بادام / آجیل
  • نوع نوار
  • میله های عالی
  • ترکیه تند
  • هیپی (پفک نخودی!)
  • این میله است

نکات:

  • برای تغذیه بهینه، تعادل انرژی و قند خون، حداقل ۱۰ گرم پروتئین همراه میان وعده خود بگنجانید (مثلاً هیپی را با پنیر یا آجیل بخورید؛ میوه با ماست سیگی)

و شما آن را دریافت کنید! خلاصه ای سریع از برخی از گزینه های سالم در استارباکس (یا هر کافی شاپ دیگری که به آن مراجعه می کنید!)

مطمئن نیستید که آیا سفارش استارباکس شما توسط متخصص تغذیه تایید شده است؟ از ما بپرس! سوال خود را در اینستاگرام (@utrition.awareness) دایرکت پیام دهید.

شما همچنین ممکن است دوست داشته باشید …

کیت ریچاردسون یک متخصص تغذیه در اورلاندو، فلوریدا است. او در یک مطب خصوصی به نام آگاهی از تغذیه شریک است، جایی که به افرادی که از رژیم یویو دلسرد شده کمک می کند تا با استفاده از آموزش تغذیه ۱:۱ به اهداف سلامتی خود برسند. او یکی از مجریان پادکست آگاهی از تغذیه است.