دیابت نوع ۲ – غذاهای ارگانیک برای مبارزه با دیابت

برخی از افراد، چه دیابتی نوع ۲ و چه غیر دیابتی، شکایت دارند که غذاهای ارگانیک هزینه بیشتری دارند و از این دلیل اصلی برای نخریدن آنها استفاده می کنند. اما زمانی که تفاوت بین مواد غذایی ارگانیک و غذاهای معمولی را مشاهده کردید، قیمت آن به اندازه کافی بازدارنده نخواهد بود تا شما را ناامید کند. این قسمت سوم از مجموعه است که توضیح می دهد چرا دیابتی ها باید ارگانیک بخرند.

وقتی به ارگانیک فکر می کنید، بدون شک میوه ها و سبزیجات در ابتدا به ذهن شما خطور می کند. گوشت در جایگاه دوم قرار می گیرد. اما در مورد محصولات دام و مرغ به غیر از گوشت چطور؟ این شامل شیر، پنیر، تخم مرغ و غیره شما می شود. اینها بخش قابل توجهی از رژیم غذایی ما را تشکیل می دهند، اما ما هرگز به این فکر نمی کنیم که خرید این محصولات ارگانیک چگونه می تواند برای ما مفید باشد.

در مورد حیوانات مزرعه و مرغ، مهر ارگانیک شامل تمامی این محصولات می شود. برای اینکه هر یک از این محصولات به عنوان ارگانیک طبقه بندی شود، حیوانی که آن را تولید کرده است نیز باید برچسب ارگانیک داشته باشد. برای اینکه مرغ و فرآورده های دامی این عنوان را کسب کنند، حیوانات نباید در هیچ مقطعی از زندگی خود در معرض آنتی بیوتیک ها یا هورمون ها قرار گرفته باشند… به هر دلیلی. و دام ها باید در مراتع آزاد چرا کنند و از غلات تغذیه نشوند.

در مورد میوه ها و سبزیجات، آنها نگرانی خود را توجیه می کنند. مقدار توصیه شده روزانه (RDA) برای هر فرد حداقل پنج وعده میوه و سبزیجات در روز است. اما اگر ترجیح می دهید ارگانیک نخورید، به این معنی است که در هر وعده از آفت کش ها استفاده می کنید. چند آفت کش؟

میوه‌ها و سبزیجاتی که معمولاً رشد می‌کنند بر اساس میزان آفت‌کش‌هایی که معمولاً حاوی آفت‌کش هستند رتبه‌بندی شدند. اگر میوه‌ها و سبزیجات خود را از میان میوه‌ها و سبزیجاتی که بیشترین میزان آفت‌کش را دارند انتخاب کنید، از حدود ۱۰ آفت‌کش استفاده می‌کنید. اگر آفت کش ها را در انتهای لیست آلودگی آفت کش ها انتخاب کنید، تعداد آفت کش ها به حدود ۲ کاهش می یابد. خیلی کمتر، اما هنوز مطمئن نیستم.

بنابراین کدام میوه ها و سبزیجات دارای بیشترین غلظت آفت کش هستند؟ در اینجا آنها به ترتیب هستند، از آلوده ترین ها شروع می کنند:

  • کرفس،
  • هلو،
  • توت فرنگی،
  • سیب،
  • بلوبری،
  • شلیل،
  • فلفل قرمز،
  • اسفناج،
  • کلم پیچ،
  • گیلاس،
  • سیب زمینی و
  • انگور.

خب در اینجا لیستی از مواد غذایی با کمترین آفت کش ها وجود دارد آلودگی با کمترین درصد شروع و افزایش می یابد:

  • پیازها،
  • آووکادوها،
  • ذرت آب نبات،
  • آناناس،
  • انبه،
  • نخود شیرین،
  • مارچوبه،
  • کیوی،
  • کلم،
  • بادمجان،
  • طالبی،
  • هندوانه،
  • گریپ فروت،
  • سیب زمینی شیرین و
  • خربزه عسلک.

از آنجایی که افراد بیشتری، چه دیابتی و چه غیر دیابتی، به غذاهای ارگانیک نسبت به غذاهایی که با مواد شیمیایی رشد می کنند، تقاضا می کنند، در دسترس تر خواهند بود و همچنین هزینه کمتری خواهند داشت.

رژیم لاغری سریع