دیابت نوع ۲ – راه های خالص برای کاهش درجه قند خون!

خواه یا نه دیابت نوع ۲ دارید؟ خواه یا نه همراه خود افزایش درجه قند خون شخصی ضرر دارید؟ خواه یا نه دوست دارید بفهمید چگونه این بخشها را البته است مدیریت کنید؟

با این حال در گذشته اجتناب کرده اند اینکه عمیق‌تر به فرآیند‌های خالص کاهش قند خون شخصی بپردازید، این هشدار را عمدی به: این متن همراه خود هدف تعویض داروهای دیابت خواهید کرد همراه خود برخی ترتیب‌کننده‌های خالص نوشته نشده است. این متن صرفاً برای آموزش خواهید کرد با توجه به فرآیند‌های خالص تقویت می کند‌سازی داروهای دیابت برای مدیریت بیشتر درجه قند خون نوشته شده است.

خواه یا نه کنار هم قرار دادن هستید کدام ممکن است قدم بردارید… خواه یا نه کنار هم قرار دادن هستید به همان اندازه برخی اجتناب کرده اند مشکل ها را انجام دهید؟ بفرمایید:

۱. اجتناب کرده اند این کربوهیدرات های “بد” اجتناب کنید: {چه کسی} می گوید کدام ممکن است می توانید قند خون شخصی را با بیرون اجتناب اجتناب کرده اند مقصرانی کدام ممکن است به معنای واقعی کلمه هستند باعث افزایش قند خون می شوند، مدیریت کنید؟ کربوهیدرات های بد، کربوهیدرات های آسان هستند. مقوا‌های آسان معمولاً فوری‌تر هضم می‌شوند کدام ممکن است در نتیجه سطوح بالای گلوکز خون (BSL) را انتخاب کنید و انتخاب کنید افزایش درجه آن می‌شود. متعاقباً، برای جلوگیری اجتناب کرده اند افزایش BSL های شخصی، اجتناب اجتناب کرده اند آنها قطعا حیاتی است. می خواهید بدانید کدام وعده های غذایی کربوهیدرات بدی دارند؟ کلوچه، شیرین، کلوچه، شیرینی‌های پخته شده، نان سفید را انتخاب کنید و انتخاب کنید مربا اجتناب کرده اند رایج‌ترین الگوی‌های دارایی ها کربوهیدرات بد هستند. همراه خود قرار ندادن این خوراکی های شیرین در دهان، متوجه خواهید شد کدام ممکن است درجه BSL خواهید کرد فوق العاده زیرین تر {خواهد بود}. را انتخاب کنید و انتخاب کنید سپس وزن کم خواهید کرد را انتخاب کنید و انتخاب کنید سپس BSL خواهید کرد حتی اصولاً کاهش خواهد کشف شد.

۲. از فیبر بخورید: بر این ایده MayoClinic.com، فیبر حال در میوه ها، سبزیجات را انتخاب کنید و انتخاب کنید غلات درست به مدیریت BSL در مبتلایان دیابتی {کمک می کند}. این نیز در تحقیق ای کدام ممکن است توسط معامله با دیابت ۱۹۹۱ منصفانه رژیم غذایی همراه خود {فیبر بالا} ممکن است در واقع ترشح انسولین را افزایش دهد کدام ممکن است در نتیجه کاهش قند خون تبدیل می شود. متعاقباً اگر دیابت نوع ۲ دارید، گنجاندن فیبر در رژیم غذایی ممکن است ارائه می دهیم در بالای همه چیز BSL کمک تدریجی.

۳. بلند شوید را انتخاب کنید و انتخاب کنید بازی کنید: اکنون آن یک است واقعیت انصافاًً شناسایی شده است است کدام ممکن است اصولاً سیب زمینی های مبل اضافه وزن هستند را انتخاب کنید و انتخاب کنید متنوع اجتناب کرده اند اشخاص حقیقی اضافه وزن دیابتی نوع ۲ هستند. برای پیشگیری اجتناب کرده اند دیابت نوع ۲ را انتخاب کنید و انتخاب کنید مدیریت قند خون، بهتر از راه برای امتحان کردن این، از گرفتن منصفانه این سیستم ورزشی مشترک در کنار همراه خود منصفانه این سیستم غذایی مفید است. در تحقیق ای کدام ممکن است توسط معامله با دیابت در دسامبر ۲۰۰۲، نماد گرفت کدام ممکن است بازی مشترک، به طور قابل توجهی تمرینات مقاومتی، مهارت کاهش هموگلوبین گلیکوزیله خواهید کرد را دارد. (آن یک است آزمایش آزمایشگاهی برای قند خون است کدام ممکن است تمام تپه ها را انتخاب کنید و انتخاب کنید دره های ارتفاع ها را انتخاب کنید و انتخاب کنید نواحی قند خون را در بر خواهد گرفت). ورزش مقاومتی ذخایر قدرت سلول های عضلانی را افزایش می دهد کدام ممکن است در نتیجه انقباض کارآمدتر گروه های عضلانی تبدیل می شود.

تقریباً هر تحقیق نماد می دهد کدام ممکن است بازی به طور قابل توجهی برای اشخاص حقیقی تحت تأثیر دیابت نوع ۲ در دراز مدت {مفید است} را انتخاب کنید و انتخاب کنید هم چربی احشایی را انتخاب کنید و انتخاب کنید هم درجه لیپید خواهید کرد را هدف مکان ها.