دیابت نوع ۲ – راهی آسان برای کاهش قند خون و وزن!

به طور مداوم به دیابت نوع ۲ گفته می شود که فعالیت بدنی راهی موثر برای کاهش قند خون است. این که مقادیر زیادی قند را می سوزاند و نحوه عملکرد انسولین را بهبود می بخشد … فرآیندی که به عنوان حساسیت به انسولین شناخته می شود. آیا می دانستید که دوره های طولانی عدم تحرک می تواند حساسیت به انسولین را کاهش دهد… این وضعیت مقاومت به انسولین و البته یکی از ویژگی های کلیدی دیابت نوع ۲ است؟

در اینجا یک راه آسان برای کاهش سطح قند خون وجود دارد. این یک تمرین نیست، چیزی است که تقریباً در هر جایی می توانید انجام دهید. شاید یکی از ساده ترین راه ها برای کنترل سطح قند خون در دیابت نوع ۲ این باشد که به جای نشستن، به سادگی بایستید.

دکتر مارک همیلتون، استاد علوم پزشکی در دانشگاه میسوری در کلمبیا در ایالات متحده، نشستن گردش خون لیپاز را مختل می کند، آنزیمی که جذب چربی را در سلول هایی افزایش می دهد که می توانند آن را برای انرژی بسوزانند. ایستادن لیپاز را در سراسر بدن پخش می کند و به بدن شما در پردازش چربی و کلسترول کمک می کند. بلند شو میگه دکتر همیلتون، سطح قند خون را نیز کاهش می دهد.

ایستاده چقدر چربی می سوزانید؟ همیلتون می‌گوید از یک فرد نمونه خون گرفته، با همان وعده غذایی تغذیه کرده، یک بار در حالت نشسته و یک بار در حالت ایستاده غذا خورده است.

نمونه پلاسمایی که پس از خوردن غذا توسط داوطلب در حالت ایستاده گرفته شد، شفاف بود. نمونه پلاسمای گرفته شده پس از خوردن غذا توسط داوطلب در حالی که نشسته بود، شفاف بود. این میزان چربی با اجتناب از نشستن یا دراز کشیدن می سوزد. و هنگامی که چربی از جریان خون خارج می شود، انسولین بیشتری برای انتقال قند در دسترس است.

دکتر همیلتون آنقدر به نتایج خود اطمینان دارد که میز خود را با تردمیل جایگزین کرده است. او به همه افراد دیابتی نوع ۲ و پیش دیابتی ها توصیه می کند تا حد امکان از خواب برخیزند، حتی اگر ایستاده باشند. همیلتون می‌گوید با تماشای توپ بازی بچه‌هایتان، می‌توانید به همان اندازه که همسایه‌تان یک صندلی چمن‌زار را بیرون می‌کشد، با ایستادن و تکیه دادن به یک حصار یا تیرک لذت ببرید.

همیلتون همچنین به مردم توصیه می کند هنگام تماس تلفنی یا تماشای تلویزیون بایستند. مزایا؟

  • ایستادن ۶۰ کالری در ساعت می سوزاند. هشت ساعت ایستادن در روز ورزش کافی برای کاهش حدود یک پوند (۰.۵ کیلوگرم) وزن در هفته است
  • ایستادن سطح کلسترول HDL (“خوب”) را به طور متوسط ​​۲۲ درصد افزایش می دهد که بیشتر از اکثر داروهای استاتین است.
  • مزایای ایستادن نیازی به کار اضافی ندارد. فقط ایستادن در یک مکان باعث سوزاندن کالری، سوزاندن چربی و کاهش قند خون می شود

خوب، این آسان نیست؟ پس خود را در برابر دیابت نوع ۲ ثابت کنید! صرفاً اجتناب از یک صندلی راحت ممکن است همان چیزی باشد که برای کنترل مجدد قند خون خود به آن نیاز دارید.

رژیم لاغری سریع