دیابت نوع ۲ – بهترین سرکوب کننده های اشتها

آیا تلاش می کنید به رژیم دیابت نوع ۲ خود برای کاهش وزن پایبند باشید زیرا همیشه گرسنه هستید؟ در حالی که هر بار که از کالری دریافتی کمتری استفاده می‌کنید، می‌توانید انتظار کمی گرسنگی داشته باشید، زمانی که آنقدر گرسنه هستید که می‌خواهید رژیم غذایی خود را در طول روز تقلب کنید، چیزی باید تغییر کند.

ابتدا میزان کالری دریافتی خود را ارزیابی کنید. آیا به اندازه کافی غذا می خورید به خاطر داشته باشید که یک برنامه غذایی با کمتر از ۱۱ کالری به ازای هر پوند از وزن بدن برای اکثر افراد کافی نیست.

با این حال، هنگامی که این کار را انجام دادید و کالری دریافتی شما واقعاً خوب شد، باید انواع غذاهایی را که می خورید در نظر بگیرید. برخی از غذاها گرسنگی بیشتری ایجاد می کنند در حالی که برخی دیگر گرسنگی را سرکوب می کنند. برای نتایج مهم است که مطمئن شوید نوع غذای مناسبی برای کاهش قند خون خود می خورید.

بیایید برخی از بهترین غذاهای اشتها آور را که باید بدانید و در نظر بگیرید را مرور می کنیم…

۱. ماهی قزل آلا. ماهی سالمون اولین غذایی است که به طور منظم خورده می شود. این برای کاهش اشتهای شما عالی است زیرا نه تنها سرشار از پروتئین است بلکه سرشار از چربی های سالم است. این ترکیب است که بیشترین فایده را در کاهش گرسنگی شما در طول روز دارد.

این را با مقداری سبزی پر فیبر سرو کنید و کارتان تمام شد.

۲. بذر کتان. یکی دیگر از غذاهای عالی برای کاهش گرسنگی، دانه کتان است. دانه های کتان عالی هستند زیرا …

  • دارای فیبر بالا،

  • سرشار از چربی های سالم و

  • حتی حاوی مقداری پروتئین

آنها نه تنها از نظر تغذیه برای افراد دیابتی نوع ۲ و افراد غیر دیابتی به طور یکسان یک غذای اصلی هستند، بلکه برای مهار گرسنگی شما نیز مفید هستند.

آنها را روی غلات بپاشید، آنها را به مافین اضافه کنید یا آنها را در یک اسموتی پروتئینی مخلوط کنید.

۳. بلغور جو دوسر. وقتی صحبت از گرانولا شد، شروع به اضافه کردن بیشتر بلغور جو دوسر در روز خود کنید. بلغور جو دوسر سرشار از کربوهیدرات‌های پیچیده و فیبر و حجم بالایی است، به این معنی که می‌توانید مقدار زیادی کالری با کالری کمی بخورید. این باعث می شود آن را برای کم کردن گرسنگی در طول صبح ایده آل نگه دارید.

فقط به یاد داشته باشید که یک منبع پروتئین اضافه کنید تا یک وعده غذایی کامل تر شود.

۴. آجیل. در نهایت، آجیل را به عنوان یک غذای عالی برای رفع گرسنگی نادیده نگیرید. باید مراقب این موارد باشید زیرا کالری بسیار بالایی دارند و می توانند میزان مصرف شما را به میزان قابل توجهی افزایش دهند – اما در عین حال یک مشت کوچک قبل از غذا می تواند به شما کمک کند کالری آن وعده غذایی را کاهش دهید.

پس این غذاها را در نظر داشته باشید. اگر در حالی که برای کاهش و تثبیت قند خون و وزن بدن خود کار می کنید، همیشه احساس گرسنگی می کنید، ممکن است زمان آن رسیده باشد که آنها را در رژیم غذایی خود بگنجانید.

رژیم لاغری سریع