خوشایند را انتخاب کنید و انتخاب کنید خطرناک شکر

در حالی کدام ممکن است تحقیقات فعلی آرم داده است کدام ممکن است مردمان به طور معمول بلعیدن چربی شخصی را کاهش داده اند، یافته های درگیر کننده تری با اشاره به بلعیدن شکر موجود است. مشکلات وزنی اکنون شناخته شده به عنوان عالی اپیدمی جهانی ادعا شده است را انتخاب کنید و انتخاب کنید شواهد آماری آرم می دهد کدام ممکن است مشکلات وزنی اصولاً همراه خود بلعیدن قند ارتباط دارد به همان اندازه بلعیدن چربی.

ما به درک معقولی اجتناب کرده اند قندهای مختلف خواستن داریم به همان اندازه بتوانیم محدوده درستی داشته باشیم. اجتناب کرده اند آنجایی کدام ممکن است این ممکن است گاهی اوقات برای برخی اشخاص حقیقی به سختی بیش اجتناب کرده اند حد فنی باشد، فهرستی اجتناب کرده اند تعاریف را به انتهای این متن منتقل کردم.

عالی نوع قند البته است در غذاهایی مشابه میوه ها را انتخاب کنید و انتخاب کنید سبزیجات موجود است. شکر اقتصادی کدام ممکن است مخلوط کردن متفاوتی دارد، شناخته شده به عنوان شیرین کننده به وعده های غذایی، آب میوه ها را انتخاب کنید و انتخاب کنید سایر {نوشیدنی ها} اضافه تبدیل می شود به همان اندازه محصول را خوش سبک تر تدریجی. تمایز بین خوشایند را انتخاب کنید و انتخاب کنید خطرناک در اینجاست.

ما باید بین قندهای دارای برچسب شناخته شده به عنوان برتری قائل شویم مونوساکاریدها را انتخاب کنید و انتخاب کنید دی ساکاریدها را انتخاب کنید و انتخاب کنید سپس باید همراه خود عبارات شناخته شده شویم فروکتوز، ساکارز، گلوکز، لاکتوزرا انتخاب کنید و انتخاب کنید گالاکتوز. سپس موقعیت موجود است گلوکز در برابر این. گلیکوژن در هیکل ما پیچیده تبدیل می شود، پس بیایید به قوانین اولین پایبند باشیم.

مونوساکاریدها

مونوساکاریدs آسان ترین تعیین کنید قند هستند را انتخاب کنید و انتخاب کنید تشکیل فروکتوز، گلوکز را انتخاب کنید و انتخاب کنید گالاکتوز.

فروکتوز البته است در میوه ها، عسل، طیف گسترده ای از توت ها را انتخاب کنید و انتخاب کنید اصولاً سبزیجات اساس دار موجود است. بلعیدن غذاهایی کدام ممکن است البته است از آنها موجود است، مفید است. تولید دیگری مونوساکاریدها تشکیل گلوکز را انتخاب کنید و انتخاب کنید گالاکتوز.

عالی نظرسنجی در آمریکا آرم می دهد کدام ممکن است حدود ۹ سهم اجتناب کرده اند متداولکالری دریافتی اجتناب کرده اند فروکتوز حاصل تبدیل می شود. ساده عالی سوم این فروکتوز اجتناب کرده اند میوه ها به کف دست می آید، در حالی کدام ممکن است ۲ سوم تولید دیگری اجتناب کرده اند شکر تصفیه شده اضافه شده است. در همین جا ارتباطی بین بلعیدن قند ناسالم را انتخاب کنید و انتخاب کنید مشکلات وزنی موجود است.

دی ساکاریدها

دی ساکاریدهاکربوهیدرات هایی هستند کدام ممکن است روزی تشکیل می شوند کدام ممکن است ۲ عدد باشد مونوساکاریدها متصل هستند. معروف ترین دی ساکاریدها است ساکارز، معمولاً شناخته شده به عنوان قند سفره شناخته تبدیل می شود کدام ممکن است در آن عالی مولکول فروکتوز به حداقل یک مولکول گلوکز شرح داده می شود. یکی تولید دیگری اجتناب کرده اند دی ساکاریدهای رایج اینجا است لاکتوزساده در شیر کشف شد تبدیل می شود کدام ممکن است در آن a گلوکز را انتخاب کنید و انتخاب کنید عالی مولکول گالاکتوز همراه خود هم مخلوط کردن می شوند.

گلوکز

گلوکز قندی است کدام ممکن است متابولیسم ما آن را به قدرت تغییر می تدریجی. ذهن را انتخاب کنید و انتخاب کنید سایر احساس های ما {برای زنده ماندن} به حداقل یک تأمین ابدی قند خون خواستن دارند. گلوکز کدام ممکن است اجتناب کرده اند طریق جریان خون حمل تبدیل می شود، تأمین بی نظیر قدرت برای سلول های هیکل است. این تأمین اولین گاز متابولیک برای اکثر موجودات اجتناب کرده اند میکرو ارگانیسم گرفته به همان اندازه انسان است.

هیکل ما هنگام هضم قندها را انتخاب کنید و انتخاب کنید نشاسته های فعلی در کربوهیدرات ها گلوکز ساخت می تدریجی. این وعده های غذایی برای ادغام کردن برنج، غلات، ماکارونی، سیب زمینی، میوه ها را انتخاب کنید و انتخاب کنید سبزیجات است. آنزیم ها نشاسته را انتخاب کنید و انتخاب کنید قندها را به گلوکز تجزیه می کنند کدام ممکن است در جریان خون ما توسل به تبدیل می شود. گلوکز همراه خود انسولین مخلوط کردن تبدیل می شود را انتخاب کنید و انتخاب کنید همراه خود هم قدرت بافت های عضلانی را انتخاب کنید و انتخاب کنید ذهن ما را تامین می تدریجی.

محافظت مرحله گلوکز در محدوده خالص برای بهزیستی ما مهم است. اجتناب کرده اند آنجایی کدام ممکن است قدرت اجتناب کرده اند غذاهایی کدام ممکن است می خوریم به کف دست می آید، هیکل ما مکانیسمی {برای حفظ} محدوده خالص دارد. این مکانیسم در کبد ما موجود است، یعنی نحوه ذخیره گلوکز اضافی گلیکوژن.

گلوکز را انتخاب کنید و انتخاب کنید گلیکوژن

هیکل ما گلوکز را اجتناب کرده اند غذایی کدام ممکن است می خوریم توسل به می تدریجی را انتخاب کنید و انتخاب کنید این بدیهی است کدام ممکن است نه اغلب در حال وقوع است. گلوکزی کدام ممکن است هیکل بلافاصله اجتناب کرده اند آن استفاده نمی شود تغییر تبدیل می شود گلیکوژن.

گلیکوژن زنجیره ای اجتناب کرده اند زیر واحدهای گلوکز است کدام ممکن است عمدتاً در کبد را انتخاب کنید و انتخاب کنید ماهیچه های ما ذخیره تبدیل می شود. این گلیکوژن {برای حفظ} مرحله قند خون ما استفاده تبدیل می شود. شناخته شده به عنوان مثال، ماهیچه های ما اجتناب کرده اند گلیکوژن ذخیره شده است در کبد شناخته شده به عنوان تأمین قدرت در کل بازی های از حداکثر استفاده می کنند.

آنچه در پیگیری ما برای کاهش چربی ضروری است حقیقتی که هر گلوکزی کدام ممکن است بیش اجتناب کرده اند خواستن به قدرت را انتخاب کنید و انتخاب کنید ذخیره سازی شناخته شده به عنوان گلیکوژن باشد به چربی تغییر تبدیل می شود. این انگیزه بی نظیر استدلال عمومی است کدام ممکن است اعلام کردن می تدریجی:

  1. میوه تشکیل فروکتوز است.
  2. فروکتوز به چربی تغییر تبدیل می شود.
  3. به منظور شما چربی کم کنید، میوه نخورید.

این استدلال اساساً خطا است از فرآیند متابولیسم فروکتوز را در هیکل نادیده خواهد گرفت.

فروکتوز را انتخاب کنید و انتخاب کنید گلیکوژن

فروکتوز می توان تحریک لیپوژنز کدام ممکن است به معنای تجمع را انتخاب کنید و انتخاب کنید ذخیره چربی است. همراه خود این جاری، فروکتوز عمدتاً شناخته شده به عنوان گلیکوژن در کبد ما ذخیره تبدیل می شود. کبد به سادگی ممکن است همراه خود بلعیدن روزانه ۵۰ خوب و دنج فروکتوز با بیرون ذخیره چربی اضافی مقابله تدریجی را انتخاب کنید و انتخاب کنید ممکن است ۱۰۰ خوب و دنج گلیکوژن را ذخیره تدریجی.

این می تواند یک بیانیه ضروری است. عالی تکه روزمره میوه اخیر تشکیل حدود ۶ به همان اندازه ۷ خوب و دنج فروکتوز است، متعاقباً برای بدست آمده ۵۰ خوب و دنج باید روزانه بیش اجتناب کرده اند ۵ به همان اندازه ۷ قطعه میوه بخورید. اجتناب کرده اند طرف تولید دیگری، مصرف کردن بیش از پنجاه خوب و دنج فروکتوز همراه خود مصرف کننده از نوشابه های گازدار هر دو نوشیدنی های شیرین شده همراه خود شربت ذرت فروکتوز فوق العاده سرراست است.

شربت ذرت همراه خود فروکتوز بالا بلعیدن (HFCS) به طور چشمگیری مرتفع است را انتخاب کنید و انتخاب کنید اکنون یکی اجتناب کرده اند عناصر بی نظیر مشکلات وزنی است. ممکن است باید باورهای غلط زیر را درک کنید:

  • مردمان HFCS را همراه خود فروکتوز خطا می گیرند کدام ممکن است البته است در میوه های اخیر کشف شد تبدیل می شود.
  • کل وزن عالی میوه فروکتوز نیست. اصولاً وزن فیبر است.

نتیجه

اگر {هر روز} تعدادی از تکه میوه اخیر بخورید، هیچ عارضه بدی نخواهید داشت. چیزی کدام ممکن است باید اجتناب کرده اند آن اجتناب کنید بلعیدن HFCS را انتخاب کنید و انتخاب کنید قندهای فرآوری شده است کدام ممکن است شناخته شده به عنوان شیرین کننده به وعده های غذایی را انتخاب کنید و انتخاب کنید {نوشیدنی ها} اضافه می شوند.

تعاریف اضافی:

فروکتوز

فروکتوز هر دو قند میوه یکی اجتناب کرده اند سه جزء غذایی است مونوساکاریدها۲ نفر تولید دیگری هستند گلوکز را انتخاب کنید و انتخاب کنید گالاکتوز. هر سه در کل هضم به جریان خون ما توسل به می شوند.

فروکتوز عالی قند خالص است کدام ممکن است معمولا در میوه ها، عسل، طیف گسترده ای از توت ها را انتخاب کنید و انتخاب کنید اصولاً سبزیجات اساس ای کشف شد تبدیل می شود. اجتناب کرده اند همه قندها محلول ترین در آب است. در محصولات، فروکتوز ممکن است شناخته شده به عنوان عالی مونوساکارید را انتخاب کنید و انتخاب کنید/هر دو شناخته شده به عنوان طرفدار اجتناب کرده اند آن وجود داشته باشد ساکارز. اجتناب کرده اند تذکر آموزشی شناخته شده به عنوان a دی ساکارید.

اجتناب کرده اند تذکر تجاری، فروکتوز اجتناب کرده اند نیشکر، چغندر قند را انتخاب کنید و انتخاب کنید ذرت به کف دست می آید. برگرفته اجتناب کرده اند این دارایی ها، به چند تعیین کنید به نظر می رسد تبدیل می شود:

  • فروکتوز کریستالیمونوساکارید است را انتخاب کنید و انتخاب کنید وقتی خشک را انتخاب کنید و انتخاب کنید آسیاب تبدیل می شود خلوص بالایی دارد.
  • شربت ذرت همراه خود فروکتوز بالا (HFCS) مخلوطی اجتناب کرده اند گلوکز را انتخاب کنید و انتخاب کنید فروکتوز است.
  • ساکارز (به رئوس مطالب زیر مراجعه کنید) معمولاً به وعده های غذایی، آب میوه ها را انتخاب کنید و انتخاب کنید سایر {نوشیدنی ها} شناخته شده به عنوان آسانسور کننده سبک اضافه تبدیل می شود.

ساکارز

ساکارز عالی کربوهیدرات پیچیده است کدام ممکن است البته است در میوه ها را انتخاب کنید و انتخاب کنید سبزیجات موجود است را انتخاب کنید و انتخاب کنید به از در نیشکر را انتخاب کنید و انتخاب کنید چغندر قند کشف شد تبدیل می شود. صنایع غذایی قندهای این محصولات را کنار می‌تدریجی به همان اندازه شکر را انتخاب کنید و انتخاب کنید شیرین‌کننده‌هایی کدام ممکن است به وعده های غذایی، آب میوه‌ها را انتخاب کنید و انتخاب کنید سایر نوشیدنی‌ها اضافه می‌شوند، بسازند.

از طریق هضم، ساکارز به تک تک مونوساکاریدها، گلوکز را انتخاب کنید و انتخاب کنید فروکتوز تجزیه تبدیل می شود. مولکول های گلوکز را انتخاب کنید و انتخاب کنید فروکتوز در جریان خون ما توسل به می شوند را انتخاب کنید و انتخاب کنید باعث می شوند مرحله قند خون برای عجله افزایش یابد. این اراده برای {افرادی که} اجتناب کرده اند هیپوگلیسمی هر دو دیابت مبارزه کردن می برند مشکلاتی تحمیل تدریجی.

گالاکتوز

این می تواند یک قند آسان است کدام ممکن است در آن کشف شد تبدیل می شود لاکتوز این کمتر دوست داشتنی است گلوکز (قند خانگی). این هست عالی مونوساکارید (به بالا مراجعه کنید)، کدام ممکن است عمدتاً اجتناب کرده اند شیر را انتخاب کنید و انتخاب کنید محصولات لبنی می آید. گالاکتوز عمدتاً در کبد ما به گلوکز-۱-فسفات متابولیزه تبدیل می شود.

لاکتوز

قندی کدام ممکن است توسط گالاکتوز را انتخاب کنید و انتخاب کنید گلوکز است به ویژه در شیر کشف شد تبدیل می شود، جایی کدام ممکن است در ۲-۸٪ وزنی موجود است. وقتی شیر بلعیدن می کنیم، آنزیمی به تماس گرفتن لاکتاز لاکتوز را تجزیه می تدریجی گلوکز را انتخاب کنید و انتخاب کنید گالاکتوز. {به دلیل} عناصر ارثی در دارایی ها غذایی، ecu ها به طور معمول نسبت به مردمان آفریقا را انتخاب کنید و انتخاب کنید آسیا نسبت به لاکتوز تحمل بیشتری دارند. {افرادی که} غیر لیبرال لاکتوز دارند قابل انجام است هنگام بلعیدن لبنیات دچار سوخت شکم را انتخاب کنید و انتخاب کنید نفخ شوند.