خورده شدن مفید برای مرکز: آنچه باید بدانید

بیماری قلبی یکی اجتناب کرده اند علل بی نظیر در حال مرگ را انتخاب کنید و انتخاب کنید میر پسران را انتخاب کنید و انتخاب کنید خانمها در آمریکا است. در حالی کدام ممکن است برخی اجتناب کرده اند عناصر سبک مسکن معادل محافظت وزن تدریجی را انتخاب کنید و انتخاب کنید بازی مشترک {برای حفظ} سلامت مرکز مهم هستند، غذاهایی کدام ممکن است می خوریم نیز به شبیه به ابعاد مهم هستند. از گرفتن خوب رژیم غذایی مفید یکی اجتناب کرده اند بهتر از سلاح های خواهید کرد در نبرد همراه خود بیماری قلبی را انتخاب کنید و انتخاب کنید بافت بهزیستی است. به معنای واقعی کلمه هستند، محدوده خوب رژیم غذایی مفید برای مرکز ممکن است خطر بیماری قلبی را انتخاب کنید و انتخاب کنید سکته را به همان اندازه ۸۰ نسبت کاهش دهد.helpguide.org).

اگر نمی دانید اجتناب کرده اند مکان آغاز کنید، تحمیل تنظیمات آسان در عادات غذایی را انتخاب کنید و انتخاب کنید رژیم غذایی شخصی سطح خوبی {برای شروع} است. برای پیگیری را انتخاب کنید و انتخاب کنید درک منطق پایین طرفدار های مختلف رژیم غذایی، برخی اجتناب کرده اند ایده ها زیر را به خاطر داشته باشید.

به بسیاری از چربی هایی کدام ممکن است می خورید ملاحظه کنید

چربی برای رژیم غذایی خواهید کرد حیاتی است. به عبارت تولید دیگری، خواهید کرد به آن است خواستن دارید! همراه خود این جاری، بسیاری از چربی موجود است کدام ممکن است ممکن است بر سلامت مرکز خواهید کرد تأثیر عقب کشیدن بگذارد. به ویژه، چربی ترانس را انتخاب کنید و انتخاب کنید چربی اشباع ۲ نوع چربی مورد ملاحظه هستند. این ۲ نوع چربی می توانند همراه خود کاهش کلسترول HDL بر درجه کلسترول خون تأثیر بگذارند (به آن اشاره می شود: کلسترول خوشایند) در حالی کدام ممکن است درجه کلسترول LDL را بالا می برد (به آن اشاره می شود: کلسترول ناسالم) در خون خواهید کرد. روزی کدام ممکن است درجه کلسترول HDL را انتخاب کنید و انتخاب کنید LDL در محدوده خالص نباشد هر دو نامتناسب باشد، کلسترول اضافی ممکن است در دیواره رگ های خونی مخلوط شود را انتخاب کنید و انتخاب کنید خطر بیماری قلبی را انتخاب کنید و انتخاب کنید سکته را افزایش دهد.

غذاهایی کدام ممکن است تشکیل چربی های اشباع هستند عبارتند اجتناب کرده اند: گوشت چرب، بیکن، سوسیس، گوشت بره، کره خوک، چسبناک را انتخاب کنید و انتخاب کنید سایر محصولات لبنی بازسازی شده اجتناب کرده اند شیر درست هر دو ۲ نسبت.

چربی ترانس هم به صورت خالص را انتخاب کنید و انتخاب کنید هم ساخته بازو انسان است. متنوع اجتناب کرده اند غذاهای سرخ شده را انتخاب کنید و انتخاب کنید محصولات پر از نیز سرشار اجتناب کرده اند چربی ترانس هستند.

صفحه بحث مرکز آمریکا (AHA) به بزرگسالان طرفدار می تدریجی کدام ممکن است خوردن چربی های اشباع شده را به ۵ به همان اندازه شش نسبت اجتناب کرده اند کل انرژی شخصی محدود کنند. خوردن چربی های ترانس باید کمتر اجتناب کرده اند خوب نسبت کل انرژی دریافتی باشد.

به نمک ۹ اطلاع دهید

معادل چربی، سدیم خوب ماده معدنی حیاتی است. سدیم {برای بسیاری} اجتناب کرده اند عملکردهای هیکل، اجتناب کرده اند جمله کمیت مایع، تعادل اسید-اساس، را انتخاب کنید و انتخاب کنید سوئیچ علامت برای انجام بافت عضلانی می خواست است. همراه خود این جاری، سدیم بیش اجتناب کرده اند حد ممکن است خطراتی تحمیل تدریجی. هنگامی کدام ممکن است سدیم در جریان خون بالا {می رود}، ممکن است احتباس آب در رگ های خونی را افزایش دهد را انتخاب کنید و انتخاب کنید در نتیجه افزایش فشار خون شود. اگر {فشار خون بالا} همراه خود تحویل داد زمان برطرف نشود، ممکن است فشار زیادی بر مرکز خواهید کرد وارد تدریجی، به تشکیل پلاک کمک تدریجی را انتخاب کنید و انتخاب کنید سرانجام خطر حمله قلبی هر دو سکته را افزایش دهد.

سدیم خوب ماده پیچیده است را انتخاب کنید و انتخاب کنید برای محدود کننده آن به به سختی امتحان شده را انتخاب کنید و انتخاب کنید ملاحظه تا حد زیادی به عمیق خواستن دارد. خوب محل قرارگیری خوشایند {برای شروع} هنگام امتحان شده برای کاهش سدیم، بازرسی دانش خورده شدن ای روی محصولات است. طبق قوانین، نمایندگی ها موظفند میزان سدیم را انتخاب کنید و انتخاب کنید سایر چرخ دنده تشکیل دهنده محصولات شخصی را گزارش دهند. چون آن است قبلاً اشاره کردن شد، سدیم ممکن است یواشکی باشد را انتخاب کنید و انتخاب کنید با بیرون اینکه متوجه شوید به از به وعده های غذایی اضافه شود.

جایی کدام ممکن است سدیم {دوست دارد} پنهان شود، وعده های غذایی را انتخاب کنید و انتخاب کنید غذاهایی است کدام ممکن است اجتناب کرده اند رستوران سفارش می دهید. به معنای واقعی کلمه هستند، بیش اجتناب کرده اند ۷۵ نسبت سدیم دریافتی مستقیماً اجتناب کرده اند غذاهای فرآوری شده را انتخاب کنید و انتخاب کنید غذاهای رستورانی می آید (وای!). متعاقباً، کمک خواهد کرد که شما کاهش خوردن سدیم هنگام صرف وعده های غذایی هر دو سفارش وعده های غذایی، نمک اضافی را در ظرف‌های شخصی تقاضا نکنید.

اگرچه نشانگرهای زیر قابل دستیابی است مشکل برانگیز به تذکر برسند، با این حال میزان خوردن سدیم خواهید کرد به میزان قابل توجهی مقیاس را کاهش می دهد را انتخاب کنید و انتخاب کنید مرکز خواهید کرد راضی خواهد بود. صفحه بحث مرکز آمریکا (AHA) خوردن بیش اجتناب کرده اند ۲۳۰۰ میلی خوب و دنج سدیم در روز را طرفدار نمی شود کدام ممکن است تقریباً به ابعاد خوب قاشق چای خوری نمک است (طرفدار برای اشخاص حقیقی تحت تأثیر بیماری های مزمن را انتخاب کنید و انتخاب کنید بالای ۵۰ سال حتی کمتر، یعنی ۱۵۰۰ میلی خوب و دنج است). . ! اجرای نشانگرهای زیر ۹ تنها ارائه می دهیم در انجام {این توصیه} {کمک می کند}، اما علاوه بر این خطر ابتلا به {فشار خون بالا}، سکته مغزی، نارسایی قلبی، پوکی استخوان، بیشتر سرطان ها شکم، بیماری کلیوی را انتخاب کنید و انتخاب کنید غیره را کاهش می دهد.

سبزیجات (هر دو میوه ها) را نادیده نگیرید

چون آن است متنوع اجتناب کرده اند همه ما می دانیم، مصرف کردن میوه ها را انتخاب کنید و انتخاب کنید سبزیجات بخش مهمی اجتناب کرده اند خوب رژیم غذایی مفید است. کاهش خوردن محصولات همراه خود سلامت ضعیف را انتخاب کنید و انتخاب کنید افزایش خطر ابتلا به بیماری های شدید شرح داده می شود. به معنای واقعی کلمه هستند، تخمین زده شده است کدام ممکن است ۳.۹ میلیون در حال مرگ {در سراسر} جهان {به دلیل} خوردن ناکافی میوه را انتخاب کنید و انتخاب کنید سبزیجات است (۲۰۱۷). متعاقباً، گنجاندن میوه ها را انتخاب کنید و انتخاب کنید سبزیجات در رژیم غذایی روزانه چیزی است کدام ممکن است نمی توان آن را نادیده گرفت.

مخلوط کردن میوه ها را انتخاب کنید و انتخاب کنید سبزیجات سرراست است! چه منجمد، کنسرو شده هر دو اخیر – هر کدام به ابعاد کافی مغذی هستند. اگر گنجاندن میوه ها را انتخاب کنید و انتخاب کنید سبزیجات در رژیم غذایی خواهید کرد دردسر {بوده است}، {به آرامی} آغاز کنید. گام به گام وعده های میوه هر دو سبزیجات شخصی را در کل روز افزایش دهید. جاری، اگر در یک واحد وعده غذایی فقط یک وعده سبزیجات هر دو میوه می خورید، خوب وعده در ناهار را انتخاب کنید و انتخاب کنید عکس در شام اضافه کنید. چون آن است {به آرامی} میوه ها را انتخاب کنید و انتخاب کنید سبزیجات بیشتری را به بشقاب شخصی اضافه می کنید، این نکته کمتر تخلیه کننده به نظر می رسد مانند است.

نکته خوشایند با اشاره به مصرف کردن میوه ها را انتخاب کنید و انتخاب کنید سبزیجات – همه آنها خوشایند هستند! AHA طرفدار می تدریجی حداقل نیمی اجتناب کرده اند بشقاب شخصی را همراه خود میوه ها را انتخاب کنید و انتخاب کنید سبزیجات پر کنید به همان اندازه ۴ ½ فنجان میوه را انتخاب کنید و انتخاب کنید سبزیجات طرفدار شده در روز را محافظت دهید. اگرچه {این توصیه} قابل دستیابی است غیر قابل تصور به تذکر برسد، به خاطر داشته باشید: همه محصولات مهم هستند، به این تکنیک کدام ممکن است گونه های نگهداری شده، اخیر هر دو منجمد می توانند ارائه می دهیم در بدست آوردن به نیازها شخصی برای افزایش رژیم غذایی را انتخاب کنید و انتخاب کنید بهزیستی شخصی کمک کنند.

غلات درست، غلات تصفیه شده را انتخاب کنید و انتخاب کنید فیبر – اوه ممکن است!

ابتدا بیایید غلات درست، غلات تصفیه شده را انتخاب کنید و انتخاب کنید فیبر را درک کنیم. غلات درست تشکیل کل هسته است کدام ممکن است از سه نیمه سبوس، جوانه را انتخاب کنید و انتخاب کنید آندوسپرم {تشکیل شده است} را انتخاب کنید و انتخاب کنید بسیاری از چرخ دنده مغذی حیاتی معادل ویتامین B، اسید فولیک، فیبر، آهن را انتخاب کنید و انتخاب کنید منیزیم را لوازم. اجتناب کرده اند سوی تولید دیگری، دانه های تصفیه شده آسیاب را انتخاب کنید و انتخاب کنید فرآوری شدند کدام ممکن است باعث تبدیل می شود دانه اجتناب کرده اند چرخ دنده مغذی اشاره کردن شده زودتر محروم شود.

فیبر به ۲ صورت نامحلول را انتخاب کنید و انتخاب کنید محلول موجود است. افزایش خوردن فیبر همراه خود کاهش درجه کلسترول “ناسالم” شرح داده می شود.یاد رساندن: کلسترول LDL) را انتخاب کنید و انتخاب کنید کاهش خطر بیماری قلبی. سود تولید دیگری اینجا است کدام ممکن است غذاهای پر فیبر می توانند ارائه می دهیم کمک کنند به همان اندازه مدت تمدید شده تری بافت سیری داشته باشید را انتخاب کنید و انتخاب کنید انرژی کمتری دارند. غذاهای پر فیبر معمولاً غلات درست نیز هستند! متعاقباً وقتی خوردن غلات درست شخصی را افزایش می دهید، خوردن فیبر شخصی را نیز افزایش می دهید. چرا ۲ پرنده را همراه خود خوب سنگ نکشید را انتخاب کنید و انتخاب کنید به سراغ غلات درست بروید!

خوردن غلات درست ممکن است به افزایش درجه کلسترول خون را انتخاب کنید و انتخاب کنید کاهش خطر بیماری قلبی، سکته مغزی، مشکلات وزنی را انتخاب کنید و انتخاب کنید دیابت نوع ۲ کمک تدریجی. AHA طرفدار می تدریجی کدام ممکن است حداقل نیمی اجتناب کرده اند غلاتی کدام ممکن است می خورید غلات درست باشد را انتخاب کنید و انتخاب کنید ۲۸ خوب و دنج فیبر در روز اکتسابی کنید. این برای ادغام کردن غذاهایی معادل نان سبوس دار، برنج اسپرسو ای، جو غلات درست، جو سبوس دار را انتخاب کنید و انتخاب کنید غیره تبدیل می شود.

همراه خود پروتئین ظریف باشید

{برای بسیاری} اجتناب کرده اند ما، گوشت تأمین بی نظیر پروتئین است. همراه خود این جاری، دارایی ها گوشتی مورد پسند معادل همبرگر، استیک را انتخاب کنید و انتخاب کنید بیکن، در حالی کدام ممکن است پروتئین بالایی دارند، دارایی ها بی نظیر چربی اشباع شده هستند.ادای احترام به: چربی “ناسالم”). خوردن بیش از حد بسیاری از اینها پروتئین ممکن است در نتیجه افزایش خطر متنوع اجتناب کرده اند مسائل بهزیستی معادل مشکلات وزنی، کلسترول بالا، تشکیل پلاک را انتخاب کنید و انتخاب کنید در واقع بیماری قلبی را انتخاب کنید و انتخاب کنید سکته شود. تنظیم به دارایی ها پروتئینی مفید برای مرکز ممکن است به کاهش دیدنی این خطرات کمک تدریجی را انتخاب کنید و انتخاب کنید به محافظت خوب رژیم غذایی مفید برای مرکز کمک تدریجی.

تنظیم عادات “گوشت خوری” ممکن است دردسر باشد، با این حال اجباری نیست غیر قابل تصور باشد. خوب نکته آسان برای مدیریت خوردن پروتئین را انتخاب کنید و انتخاب کنید گوشت اینجا است کدام ممکن است همراه خود گوشت به این تعیین کنید رفتار کنید کنار اجتناب کرده اند هم وعده های غذایی، در مقابل رخداد بی نظیر. گوشت را به شش اونس در روز محدود کنید کدام ممکن است برابر همراه خود ۲ وعده (اطلاع: تک وعده گوشت = ابعاد عرشه).

وقتی صحبت اجتناب کرده اند دارایی ها پروتئینی مفید برای مرکز تبدیل می شود، AHA ماهی، صدف، مرغ با بیرون منافذ و پوست را انتخاب کنید و انتخاب کنید گوشت با بیرون چربی معادل تکه های مختلف گوشت خوک را طرفدار می تدریجی. وقتی آغاز به مخلوط کردن این دارایی ها متفاوت پروتئین در رژیم غذایی شخصی می کنید، می توانید سلامت مرکز شخصی را در هدف مناسب قرار دهید.

به خاطر داشته باشید، همه عامل با اشاره به انجام اقدامات آسان برای حفاظت اجتناب کرده اند مرکز را انتخاب کنید و انتخاب کنید سلامت عمومی خواهید کرد است.

خوب رژیم غذایی مفید برای مرکز بهترین دفاع کردن خواهید کرد در مخالفت با بیماری قلبی را انتخاب کنید و انتخاب کنید سکته است. اجتناب کرده اند درست در این لحظه همراه خود استفاده اجتناب کرده اند نشانگرهای زیر سلامت مرکز را انتخاب کنید و انتخاب کنید تعیین مقدار مداوم رژیم غذایی شخصی آغاز کنید. اجازه ندهید بیماری قلبی بر دنیای خواهید کرد حکومت تدریجی، تغییراتی را تحمیل کنید کدام ممکن است به بهتر از وجه کبریت همراه خود سبک مسکن را انتخاب کنید و انتخاب کنید نیازها بهزیستی خواهید کرد باشد.

{کدام یک} اجتناب کرده اند راه حل ها بالا همراه خود نیازها بهزیستی خواهید کرد سازگار شدن دارد؟