خورده شدن مفید – اندیشه هایی برای تهیه وعده های غذایی

اگر مشابه متعدد اجتناب کرده اند اشخاص حقیقی هستید، اجتناب کرده اند در نظر گرفته شده تهیه غذای کنار هم قرار دادن ناله می کنید. حتی وقتی این کاری است کدام ممکن است باید انجام دهید، به این تکنیک نیست کدام ممکن است آن را دوست دارید! کنار هم قرار دادن‌سازی وعده‌های غذایی زمان‌بر است، با این حال برای مثال، اگر سبزیجات شخصی را ساده خوب‌بار در کل هفته کنار هم قرار دادن کنید، مصرف کردن وعده‌های غذایی مفید هر ساعت شب دستی‌تر می‌شود. برخی اجتناب کرده اند وعده های غذایی، برخی سبزیجات به سادگی اجتناب کرده اند در گذشته کنار هم قرار دادن می شوند را انتخاب کنید و انتخاب کنید به خوبی ذخیره می شوند. مراحلی موجود است کدام ممکن است می‌توانید در این سیستم‌ریزی وعده‌های غذایی شخصی بردارید به همان اندازه کار را سرراست‌تر کنید، را انتخاب کنید و انتخاب کنید سپس متوجه خواهید شد کدام ممکن است زمان کمتری را برای تهیه وعده‌های غذایی صرف می‌کنید را انتخاب کنید و انتخاب کنید زمان بیشتری را برای لذت برداشتن اجتناب کرده اند غذایتان صرف می‌کنید!

بیایید به اندیشه های کنار هم قرار دادن سازی وعده های غذایی به نظر می رسید کنیم…

۱. خوب اصل وعده های غذایی، تنظیمات زیادی. شاید کار وقت گیر در تهیه وعده های غذایی اینجا است کدام ممکن است در وهله اول بفهمیم چه چیزی بپزیم. خواهید کرد باید جستجو در اصل العمل ها باشید، بفهمید چه چیزی همراه خود رژیم افت پوند خواهید کرد واقعاً کار می کند را انتخاب کنید و انتخاب کنید سپس تمام چرخ دنده غذایی مورد نیاز را خریداری کنید. چیزهای اتلاف وقت!

به عنوان جایگزین، جستجو در اصل العملی باشید کدام ممکن است چندین انتخاب را حاضر می دهد. شناخته شده به عنوان مثال، می توانید سرخ کردنی مناسب کنید. می توانید فقط سبزیجاتی را کدام ممکن است در تابه ریخته اید تنظیم دهید، گوشت را به دلخواه متفاوت مرغ کنید را انتخاب کنید و انتخاب کنید حتی سس را به سختی تنظیم دهید. به طور معمول این می تواند یک وعده غذایی است، با این حال همراه خود تنظیمات علاقه مند به کدام ممکن است باید به مقیاس کافی کنجکاوی خواهید کرد را به یکپارچه این سیستم رژیم افت پوند برانگیزد.

هرچه تا حد زیادی به مناسب کردن طیف گسترده ای از وعده‌های غذایی مشابه رفتار کنید، این سیستم‌ریزی برای کنار هم قرار دادن‌سازی وعده‌های غذایی در هفته سرراست‌تر {خواهد بود}.

۲. ۲ عبارت: آرام پز. پختن شام آهسته فوق العاده سرراست است را انتخاب کنید و انتخاب کنید خوب استراتژی پختن شام است کدام ممکن است همه باید هر اجتناب کرده اند گاهی یاد بگیرند. کافی است صبح ها همه چرخ دنده را به آرام پز اضافه کنید، آن را روشن کنید را انتخاب کنید و انتخاب کنید وقتی اجتناب کرده اند اوج کار برای اسکان رسیدید، وعده های غذایی کنار هم قرار دادن سرو است. بعلاوه، می توانید خوب دسته فوق العاده غول پیکر مناسب کنید، به این تکنیک کدام ممکن است چندین بار در کل هفته وعده های غذایی مفید خواهید داشت.

۳. سبزیجات اجتناب کرده اند در گذشته دانش شده بخرید. فینال اندیشه ای کدام ممکن است باید توجه داشته باشید، کسب سبزیجات اجتناب کرده اند در گذشته دانش شده است. خرد کردن سبزیجات بیشتر اوقات کاری {طاقت فرسا} است کدام ممکن است مردمان دوست ندارند، پس این کار را برای خودتان سرراست کنید. آنها را کنار هم قرار دادن استفاده بخرید، به همین دلیل به کار کنار هم قرار دادن سازی به سختی خواستن است.

در حالی کدام ممکن است برای سبزیجاتی کدام ممکن است اجتناب کرده اند در گذشته پایین تر داده شدند به سختی تا حد زیادی می پردازید، این پول به خوبی خرج شده است.

در همین جا تعدادی از اندیشه برای راحتی در تهیه وعده های غذایی دارید. همراه خود پیروی اجتناب کرده اند نشانگرهای زیر، پایبندی به رژیم افت پوند شخصی سرراست تر اجتناب کرده اند در همه زمان ها {خواهد بود}.