خواه یا نه برداشتن کربوهیدرات اجتناب کرده اند مشکلات وزنی جلوگیری می تنبل؟

کربوهیدرات ها به نظر می رسد مانند است شبیه به مسیر {چربی ها} را دنبال می تنبل. برخی اجتناب کرده اند مشاوران بهداشت می گویند کدام ممکن است {به دلیل} ارتباط آنها همراه خود مشکلات وزنی، بیشتر و بیشتر ای مورد بدبینی قرار می گیرند.

کاهش هر دو بردن کربوهیدرات ها بخش بی نظیر چندین این سیستم رژیم کاهش پوند است. این اجزای چرخ دنده غذایی معادل شکر، نان، ماکارونی را انتخاب کنید و انتخاب کنید برنج بی ارزش فاجعه مشکلات وزنی هستند.

همراه خود این جاری، در بریتانیا، شرکت ها بهداشت سراسری (NHS) پیشنهاد می تنبل کدام ممکن است از سیب زمینی، نان، برنج را انتخاب کنید و انتخاب کنید ماکارونی در کنار همراه خود مقداری شیر را انتخاب کنید و انتخاب کنید محصولات لبنی بخورید، بعد از همه در انتخاب های کم چرب.

{این توصیه} دوست ندارم آن چیزی است کدام ممکن است مشاوران بهداشت می گویند: ما باید همین الان وعده های غذایی بخوریم کمتر کربوهیدرات ها

سیب زمینی، نان، برنج را انتخاب کنید و انتخاب کنید پاستا شامل «کربوهیدرات های پیچیده» معادل نشاسته هستند. این کربوهیدرات ها برای عجله در روده به قندهایی معادل گلوکز تجزیه می شوند کدام ممکن است لوزالمعده را مجبور به ترشح هورمون انسولین می تنبل. انسولین بیش اجتناب کرده اند حد باعث “از دوام به انسولین” تبدیل می شود کدام ممکن است زمینه ساز مشکلات وزنی است.

علاوه بر این در تضاد همراه خود فینال تأمل، پیشنهاد مداوم NHS برای بلعیدن شیر را انتخاب کنید و انتخاب کنید محصولات لبنی کم چرب در مقابل شیر مناسب را انتخاب کنید و انتخاب کنید کره است.

ما اکنون شواهدی داریم کدام ممکن است چربی های خالص “اشباع” در محصولات لبنی فرآوری نشده کشف شد می شوند ۹ سرزنش مشکلات بهزیستی درست در این لحظه

در سال ۱۹۹۱ پیشنهاد مناسب در بریتانیا این بود کدام ممکن است بلعیدن کربوهیدرات را افزایش دهد به همان اندازه ۵۰ نسبت نشاط بلعیدن شده در وعده های غذایی را تامین تنبل.

اندیشه این بود کدام ممکن است همراه خود کاهش مقدار پیشنهاد شده چربی در رژیم غذایی به ۳۵ نسبت، سوراخ نشاط را به همان اندازه حدی پر کنیم. چقدر عجیبه

همراه خود این جاری، اکنون ما آغاز به پذیرش این موضوع کرده ایم کدام ممکن است مصرف کردن کربوهیدرات اصولاً به معنای واقعی کلمه هستند شبیه به چیزی است کدام ممکن است باعث افزایش دیدنی مشکلات وزنی را انتخاب کنید و انتخاب کنید دیابت نوع ۲ شده است.

سال هاست کدام ممکن است {همه ما} بلعیدن کربوهیدرات ها را انتخاب کنید و انتخاب کنید روغن های تصفیه شده را افزایش داده ایم. اینها غذاهایی هستند کدام ممکن است اجتناب کرده اند آرد سفید، شکر، نان سفید، غلات شیرین، دسر، کلوچه را انتخاب کنید و انتخاب کنید روغن پخت را انتخاب کنید و انتخاب کنید پز تهیه می شوند. اینگونه بود کدام ممکن است قندهای “پنهان” را انتخاب کنید و انتخاب کنید چربی های غیراشباع راه شخصی را به هیکل ما پیدا کردند.

کربوهیدرات های تصفیه شده برای عجله هضم می شوند را انتخاب کنید و انتخاب کنید چون آن است در بالا اشاره کردن شد در نتیجه افزایش درجه قند خون را انتخاب کنید و انتخاب کنید به دلیل افزایش خطرناک انسولین می شوند.

تعدادی از تحقیق چاپ شده شده در سالنامه طب خانه آرم داد کدام ممکن است برای جلوگیری اجتناب کرده اند مشکلات وزنی، مشکلات قلبی را انتخاب کنید و انتخاب کنید دیابت، باید این سیستم های غذایی کم چرب را جدا بگذاریم. به عنوان جایگزین، ما باید عالی رژیم غذایی کم کربوهیدرات را انواع کنیم.

با این حال به این راحتی هم نیست. همه متخصصان خورده شدن ردیابی می کنند کدام ممکن است عالی رژیم غذایی “متعادل” برای بهزیستی فوق العاده حیاتی است. این می تواند برای ادغام کردن “کربوهیدرات” باشد، با این حال ساده آنهایی کدام ممکن است مملو اجتناب کرده اند فیبر، ویتامین های غذایی، چرخ دنده معدنی را انتخاب کنید و انتخاب کنید آنتی اکسیدان هستند.

این کربوهیدرات ها در میوه ها را انتخاب کنید و انتخاب کنید سبزیجات معاصر کشف شد می شوند. آنها {به آرامی} در روده تجزیه می شوند را انتخاب کنید و انتخاب کنید متعاقباً باعث افزایش انسولین نمی شوند. اینها کربوهیدرات های “خوشایند” هستند کدام ممکن است اکثر مردمان به نفع غذاهای خطرناک، فرآوری شده را انتخاب کنید و انتخاب کنید دستی اجتناب کرده اند آنها اجتناب می کنند.

پس شیطان سازی کنید هر کس کربوهیدرات ها انصافاًً معکوس هستند.

کربوهیدرات های غلات مناسب تصفیه نشده معادل نان سبوس دار، برنج اسپرسو ای را انتخاب کنید و انتخاب کنید غلات مناسب نیز شامل کربوهیدرات های “مفید” هستند. آنها باعث افزایش فوری قند خون نمی شوند از دیر هضم هستند.