ایموجی پرچم های قرمز در سراسر توییتر. در اینجا دلیل وجود دارد


Gettyimages-958961794

پرچم قرمز همه جا هست.

گتی ایماژ

توییتر این هفته پر از هشدار است. روندهای ویروسی جدید در انجمن کاربران را در توئیت ایموجی های پرچم قرمز برای بحث در مورد عقاید و رفتارهایی که به عنوان پرچم قرمز می بینند ، قرار می دهند.

بیس بال دوست ندارید؟ پرچم قرمز. می گویید بعداً به کسی پول می دهید؟ پرچم قرمز. سیب را روی پیتزا بگذارید؟ پرچم قرمز.

این پلتفرم می گوید هفته گذشته در توییت های خود با استفاده از ایموجی 455 درصد افزایش یافته است. سه شنبه شاهد 1.5 میلیون پرچم قرمز – توییت emoji در سراسر جهان بود.

از افرادی که در مورد رفتارهای مضطرب از تاریخ های غیر منتظره هشدار می دهند ، تا مارک هایی که سعی می کنند از روندها استفاده کنند ، در اینجا خلاصه ای از طیف گسترده ای از پرچم های قرمز است که وقت شما را می گذارد.

پرچم قرمز به چه معناست؟

در خارج از توییتر ، کلمه “پرچم قرمز” به عنوان هشدار استفاده می شود. مریام وبستر یک پرچم قرمز را به عنوان “علامت یا علامت هشدار” یا “چیزی که نشان دهنده یا جلب توجه به یک مشکل ، خطر یا ناسازگاری است” تعریف می کند. این فرهنگ لغت به استفاده از پرچم قرمز به عنوان اولین کلمه از سال 1748 اشاره می کند.

به لطف ایموجی های پرچم قرمز ، کاربران توییتر به سادگی می توانند یک توییت نیمه پاراگراف شده با لوگو قرار دهند ، یا حتی از کل سرصفحه خود برای نمایش چیزی مشکل ساز استفاده کنند.

روند چگونه آغاز شد؟

به گفته مری سو ، این روند در بین کاربران سیاهپوست توییتر این هفته شروع شد که در مورد قرارهای ملاقات در مورد پرچم قرمز صحبت می کردند. توییت ها مواردی مانند شخصی را که همیشه آنلاین است اما در پاسخگویی دیر است را پوشش می دهد. برخی می گویند هنوز با سابق خود دوست هستند یا “بدون صحبت با من به ملاقات بروید”. آخرین تماس توییتری یکی از توییت های بازتوییت شده این روند است که تا کنون به بیش از 28000 بازتوییت رسیده است.

اگرچه همیشه نیست ، بسیاری از توییت ها به عنوان کلمات کلیدی و سپس پرچم ها قالب بندی می شوند.

مردم به چه چیزی هشدار می دهند؟

به طور خلاصه ، همه چیز. مردم در مورد ورزش ، غذا ، فیلم ، موسیقی ، سیاست و موارد دیگر توییت می کنند که آنها را مشکل ساز می دانند. همه توییت ها جدی نیستند ؛ بسیاری از آنها خنده دار هستند.

برخی از کاربران توییتر توییت کردند: “فیلم مورد علاقه من Fight Club است.”

یکی دیگر از توئیترها نوشت: “تیم من کابوی های دالاس است.”

سرآشپز معروف پادما لاکشمی در توییتر نوشت که پرچم قرمز برای او کسی است که می گوید: “من غذاهای هندی را دوست ندارم.”

از تیم های ورزشی گرفته تا رستوران ها ، مارک های معروف همچنان در جریان هستند ، مانند پرچم تور PGA ، “گلف یک ورزش واقعی نیست.”



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *