اجتناب کرده اند کف دست دادن خواب را انتخاب کنید و انتخاب کنید افزایش چربی!

می دانم کدام ممکن است قول داده بودم پستی با توجه به نتایج عقب کشیدن الکل بر چربی سوزی را انتخاب کنید و انتخاب کنید عضله سازی بگذارم، با این حال آن را در فرصتی تولید دیگری خواهم گذاشت. به نظر می رسد مانند است کدام ممکن است اکنون مهم تر است.

در هفته قبلی، ممکن است بیش اجتناب کرده اند تعدادی از گفتگو همراه خود مشتریانی داشته ام کدام ممکن است به ممکن است آموزش داده شده است اند به مقیاس کافی نمی خوابند. برخی اجتناب کرده اند آنها ۴ ساعت وقت داشتند در حالی کدام ممکن است برخی تولید دیگری ساده ۵ ساعت در ساعت شب داشتند. خوشایند نیست. اصلا خوشایند نیست

ممکن است عالی پرس و جو برتر اجتناب کرده اند ممکن است دارم. دوست دارید در گذشته اجتناب کرده اند زمان شخصی اضافه وزن را انتخاب کنید و انتخاب کنید پیر شوید؟ اگر به مقیاس کافی نمی خوابید، این کاملاً یکسان کاری است کدام ممکن است انجام می دهید. اعتراف می‌کنم کدام ممکن است عالی جاده پیوسته دارم کدام ممکن است اجتناب کرده اند آن لذت می‌برم را انتخاب کنید و انتخاب کنید اجتناب کرده اند آن استفاده می‌کنم. وقتی کسی به ممکن است می گوید: “تونی، باید آرام بگیری را انتخاب کنید و انتخاب کنید به سختی آرامش کنی. زیاده‌روی نکنید.» ممکن است همه وقت آرزو می کنم کدام ممکن است بگویم: «ممکن است متوقف نمی‌شوم هر دو کم نمی‌کنم. وقتی بمیرم می‌خوابم». لول 🙂

خوشایند، اگر واقعاً به آن است اعتقاد داشته باشم، شوخی بر اوج ممکن است است را انتخاب کنید و انتخاب کنید جدی تر اجتناب کرده اند آن، مسکن کنم. راستش را بخواهید، با بیرون خواب صحیح، ممکن است ساده عالی پوسته تمیز اجتناب کرده اند چیزی هستید کدام ممکن است اگر عالی ساعت شب آرامش خوشایند داشته باشید، بالقوه است باشید.

اجتناب کرده اند ممکن است آرزو می کنم عالی دوم آن را در ذهن داشته باشید را انتخاب کنید و انتخاب کنید آنچه را کدام ممکن است گفتم یک بار دیگر بیاموزید. اگر حداقل ۶ به همان اندازه ۸ ساعت در ساعت شب نمی خوابید، پس پوسته ای تمیز اجتناب کرده اند آنچه می توانید باشید هستید. این شدید است را انتخاب کنید و انتخاب کنید {همه ما} باید آن را در این روش روبرو شویم.

شکست این سیستم کاهش پوند هر دو بازی حال ممکن است ممکن است مستقیما همراه خود ضعیف خواب ممکن است مرتبط باشد. ممکن است می توانید هوس، پرخوری را انتخاب کنید و انتخاب کنید حتی افزایش وزن را به الگوهای خطرناک خواب نسبت دهید. با این حال پایداری کنید، اوضاع خیلی جدی تر تبدیل می شود.

تحقیق متعدد، اخیراً را انتخاب کنید و انتخاب کنید برخی اجتناب کرده اند آنها به بیش اجتناب کرده اند عالی دهه در گذشته برمی گردد، موجود است کدام ممکن است ارتباط مستقیمی بین ضعیف خواب را انتخاب کنید و انتخاب کنید: {فشار خون بالا}، مسائل متابولیک، دیابت را انتخاب کنید و انتخاب کنید اجتناب کرده اند کف دست دادن حافظه موجود است. اساساً، همه اینها سیگنال های پیر شدن هستند.

در حالی کدام ممکن است می‌دانم برخی اجتناب کرده اند ما ساعت شب‌هایی دیروقت داریم کدام ممکن است به تذکر می‌رسد خارج اجتناب کرده اند مدیریت ماست، اکثر ما در مقابل آن مسکن را به این تعیین کنید محدوده می‌کنیم. مطمئنا، از گرفتن زمان برای ریکاوری اجتناب کرده اند عالی روز شلوغ ضروری است. در هر مورد دیگر، به طور معمول است به نظر می رسد مانند است کدام ممکن است عالی روز ساده بخشی اجتناب کرده اند روز تولید دیگری تبدیل می شود. ما به زمان خواستن داریم به همان اندازه افکارمان را ترکیبی کنیم را انتخاب کنید و انتخاب کنید ساده بنشینیم. ممکن است آن را اکتسابی می کنم. ممکن است حتما انجام میدم. با این حال متعدد اجتناب کرده اند ما تماشای تلویزیون هر دو کامپیوتر را در حالت خواب محدوده می کنیم، را انتخاب کنید و انتخاب کنید این محدوده احمقانه ای است.

اگر به مقیاس کافی بیدار بمانید، نتایج عقب کشیدن شدید روی خواهد داد:

افزایش وزن را انتخاب کنید و انتخاب کنید مشکلات وزنی. اجزا زیادی وجود دارند کدام ممکن است می توانند در افزایش چربی را انتخاب کنید و انتخاب کنید افزایش وزن عملکرد داشته باشند. تحقیق فعلی آرم می دهد کدام ممکن است اشتهای بیشتری برای اکتسابی انرژی تا حد زیادی در روز پس اجتناب کرده اند محرومیت اجتناب کرده اند خواب افزایش خواهد یافت. به طور قابل توجهی کربوهیدرات ها بهترین هوس ها بودند. ضعیف خواب ۹ تنها ممکن است در نتیجه افزایش خوردن انرژی شود، اما علاوه بر این در سطح اول به تعیین کنید کربوهیدرات است کدام ممکن است ممکن است بر قند خون را انتخاب کنید و انتخاب کنید ذخیره چربی نیز تأثیر بگذارد.

عدم هدف اصلی را انتخاب کنید و انتخاب کنید خوانایی روانشناختی.

حساسیت تأکید کردن در نتیجه اختلالاتی معادل ناامیدی، یبوست را انتخاب کنید و انتخاب کنید مشکلات گوارشی تبدیل می شود.

عدم تعادل هورمونی: لپتین را انتخاب کنید و انتخاب کنید گرهلین ۲ هورمونی هستند کدام ممکن است در وزن هیکل عملکرد دارند.

وقتی کم خوابی کاملاً کمی در حال وقوع است، درجه گرلین افزایش خواهد یافت کدام ممکن است در نتیجه اشتهای تا حد زیادی تبدیل می شود را انتخاب کنید و انتخاب کنید سپس درجه لپتین مقیاس را کاهش می دهد. حتی وقتی شخص خاص بازی تدریجی، یک بار دیگر بالقوه است مشکلات وزنی ناشی اجتناب کرده اند ضعیف خواب باشد هر دو بدتر کردن شود. هورمون های عکس کدام ممکن است تحمل تأثیر عقب کشیدن قرار می گیرند، تیروئید را انتخاب کنید و انتخاب کنید کورتیزول هستند. به عبارت آسان، افزایش عضلانی وجود نخواهد داشت را انتخاب کنید و انتخاب کنید به دلیل چربی مرتفع را انتخاب کنید و انتخاب کنید در فراگیر کمر ممکن است گیر می تدریجی.

سیستم امنیت ضعیف شده

اجتناب کرده اند کف دست دادن حافظه

افزایش خطر ابتلا به {فشار خون بالا} را انتخاب کنید و انتخاب کنید دیابت نوع ۲.

جلب توجه ملاحظه است، هر گونه ناهنجاری محرومیت اجتناب کرده اند خواب روزی روال شد کدام ممکن است اشخاص حقیقی حاوی {در این} تحقیق اجتناب کرده اند خواب مورد نیاز بهره مند شدند (۱۲ ساعت هر دو تا حد زیادی). همراه خود این جاری، شایان اشاره کردن است کدام ممکن است افرادی که ساده ۸ ساعت خوابیده اند، ادامه دارد به طور مناسب افزایش نیافته اند. همه آنچه آموزش داده شده است شد، خواب برای چربی سوزی را انتخاب کنید و انتخاب کنید سبک مسکن عضله سازی ممکن است حیاتی است.

این اواخر خوابت چطوره؟

برای ایده ها برتر تا حد زیادی را انتخاب کنید و انتخاب کنید ترفندهای عضله سازی/چربی سوزی به این معامله با مراجعه کنید: http://www.dreambodies.اینترنت/blog