آستانه کالری برای کسری فقط بر اساس BMI: تغذیه


سلام به همگی ،

من در حال ایجاد یک برنامه کلی برای کاهش چربی + افزایش عضلات هستم. من می خواهم بدانم آیا مقدار در محدوده BMI زیر است یا خیر.

غلاف پایین (زیر 18.5) –

عادی (18.5 تا 24.9) – 1600-1800 کیلو کالری (فرمول رژیم غذایی اکنون بر اساس این BMI مدل شده است)

آب اضافی (25 – 29.9):

چربی 1 (بالای 30):

مشتریان سن ، غلاف و قد خود را وارد می کنند و تنها با استفاده از BMI باید رژیم غذایی را برای آنها برنامه ریزی کنم ، بنابراین آنها در کسری جزئی از دست دادن 1 پوند در هفته قرار دارند. برنامه غذایی متعادل خواهد بود و من با تیم 5 RD کار می کنم ، اما به نظر می رسد همه آنها در محدوده وسیع تری ارزش های متفاوتی دارند. یکی از آنها بیش از 2000 کالری برای غلاف های اضافی و چربی اضافه کرده است و این نگران کننده است زیرا من نمی خواهم مشتریان من به جای از دست دادن غلاف ، آنها را دریافت کنند.

من همان تمرینات را رزرو می کنم و آنها 5-6 روز در هفته هستند و سطح خاصی دارند. منتظر اطلاعات ارزشمند هر یک از شما هستیم!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *